rozdiel po pouzity lepsieho IC je urcite znatelny kvoli redukcii teploty, podla mojho nazoru na seriovom turbe pri 1bar je narast o 10-15k realny.mrkevvzime píše:no to se chci zeptat, kdyz mam vlastne skoro komplet S1 upravu(chip, walbro, filtr, katout, vyfuk), ale nemam jeste IC jestli to poznam az ho tam dam
uz ho mam dlouho doma (saab), ale nejak jsem se k tomu jeste nedostal
Upraveny Stage1 cip
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
STAGE 2 pro SR20DET ma 289HP a 400NM .....na seriovejch strevech
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Ide skor o to, ze v modernejsich motoroch je tlak turba riadeny priamo ECU, takze zmenou jej programu (cipovanie) sa vlastne takisto zvysi tlak turba (avsak elektronicky, nie manualne) a upravy sa davkovanie paliva a predzapal.Láďa z UDC píše:tak na příklad co by to vvšechno obnášelo kdybych z toho chtěl vymáčknout 300 koní?? byla by už nutná výměna komponentů v motoru (písty, ojnice, vačky...) a pokud máte představu i o ceně, tak kolik by mě to stálo...??
a co ty firmy např. ABC kde říkají že u turbo motorů jsou schopni zvýšit výkon až o 40% pouze přeprogramováním ECU což by u SR20DET znamenalo cca 280 koní, já osobně tomu moc nevěřím...
- Láďa z UDC
- user
- Příspěvky: 377
- Registrován: 12.11.2006, 21:26
- Bydliště: Hradec Králové
..no to už je hezký výkon a na kolik pak to přijde a kde se to dá splašit??Mirek píše:STAGE 2 pro SR20DET ma 289HP a 400NM .....na seriovejch strevech
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm
NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW
NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
presne jak pise raddy....taky chci jit do chipu od horshamu...zatim nemam prasule na to....stejne vaham mezi S2 a S3Láďa z UDC píše:..no to už je hezký výkon a na kolik pak to přijde a kde se to dá splašit??Mirek píše:STAGE 2 pro SR20DET ma 289HP a 400NM .....na seriovejch strevech
http://www.h-dev.co.uk/product_info.php ... ff6ac1c400
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Láďa z UDC
- user
- Příspěvky: 377
- Registrován: 12.11.2006, 21:26
- Bydliště: Hradec Králové
.. no jestli sem to dobře spocítal,tak S3 vychází něco přes 11000CZK, ale určitě to za to stojí to do toho vrazit, akorát taky musím chvíli šetřit no
a ještě abych si pořídil ještě jedno auto na takové to normální ježdění, třeba Octavia TDI
a ještě abych si pořídil ještě jedno auto na takové to normální ježdění, třeba Octavia TDI
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm
NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW
NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
ja budu mit Formana s plynem...na jezdeni do prace mi staci a muzu vic penez vrazit do dvoukila :-)Láďa z UDC píše:.. no jestli sem to dobře spocítal,tak S3 vychází něco přes 11000CZK, ale určitě to za to stojí to do toho vrazit, akorát taky musím chvíli šetřit no
a ještě abych si pořídil ještě jedno auto na takové to normální ježdění, třeba Octavia TDI
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
No to budes musiet asi sporit trochu dlhsie pac S3 neni len chip, ale aj toto:Láďa z UDC píše:.. no jestli sem to dobře spocítal,tak S3 vychází něco přes 11000CZK, ale určitě to za to stojí to do toho vrazit, akorát taky musím chvíli šetřit no
Free flow air filter
Free flow exhaust
Uprated fuel pump
Boost controller to acheive 17-20psi / 1.2-1.4 bar boost pressure
Front mount intercooler
Nismo 555cc injectors (Nismo injectors are essential - other brands will not work correctly)
Z32 AFM
GT28RS turbo
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Tak az na turbo a MAF mam pocit jsou stejny pozadavky na S2...kenivruh píše:No to budes musiet asi sporit trochu dlhsie pac S3 neni len chip, ale aj toto:Láďa z UDC píše:.. no jestli sem to dobře spocítal,tak S3 vychází něco přes 11000CZK, ale určitě to za to stojí to do toho vrazit, akorát taky musím chvíli šetřit no
Free flow air filter
Free flow exhaust
Uprated fuel pump
Boost controller to acheive 17-20psi / 1.2-1.4 bar boost pressure
Front mount intercooler
Nismo 555cc injectors (Nismo injectors are essential - other brands will not work correctly)
Z32 AFM
GT28RS turbo
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Láďa z UDC
- user
- Příspěvky: 377
- Registrován: 12.11.2006, 21:26
- Bydliště: Hradec Králové
...jelikož nekradu a živím se poctivě,tak se asi spokojím s S2 a do práce bubu jezdit Š120 po svým tatoj...kenivruh píše:No to budes musiet asi sporit trochu dlhsie pac S3 neni len chip, ale aj toto:Láďa z UDC píše:.. no jestli sem to dobře spocítal,tak S3 vychází něco přes 11000CZK, ale určitě to za to stojí to do toho vrazit, akorát taky musím chvíli šetřit no
Free flow air filter
Free flow exhaust
Uprated fuel pump
Boost controller to acheive 17-20psi / 1.2-1.4 bar boost pressure
Front mount intercooler
Nismo 555cc injectors (Nismo injectors are essential - other brands will not work correctly)
Z32 AFM
GT28RS turbo
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm
NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW
NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
zajimaveraddy píše:Ide skor o to, ze v modernejsich motoroch je tlak turba riadeny priamo ECU, takze zmenou jej programu (cipovanie) sa vlastne takisto zvysi tlak turba (avsak elektronicky, nie manualne) a upravy sa davkovanie paliva a predzapal.Láďa z UDC píše:tak na příklad co by to vvšechno obnášelo kdybych z toho chtěl vymáčknout 300 koní?? byla by už nutná výměna komponentů v motoru (písty, ojnice, vačky...) a pokud máte představu i o ceně, tak kolik by mě to stálo...??
a co ty firmy např. ABC kde říkají že u turbo motorů jsou schopni zvýšit výkon až o 40% pouze přeprogramováním ECU což by u SR20DET znamenalo cca 280 koní, já osobně tomu moc nevěřím...
jo a dik za odpoved k IC
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
u horshamu,..ten výkon po čipu jak píše raddy...udělá zvedlý tlak na T28, ktomu je třeba pořádný výfuk,pumpa,FMIC a podložky pod actuator..a hlavně budíky..Láďa z UDC píše:..no to už je hezký výkon a na kolik pak to přijde a kde se to dá splašit??Mirek píše:STAGE 2 pro SR20DET ma 289HP a 400NM .....na seriovejch strevech
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Láďa z UDC píše: a co ty firmy např. ABC kde říkají že u turbo motorů jsou schopni zvýšit výkon až o 40% pouze přeprogramováním ECU což by u SR20DET znamenalo cca 280 koní, já osobně tomu moc nevěřím...
V Slovenskom AT magazine je kauza chiptuning. Tam sa docitas, ako majitelia slovenskych firiem MM Tuning a Profi Tuning nachytali ABC. Proste pozvali si ich na upravu software v riadiacej jednotke na aute, v ktorej sa soft menit neda (rovnaky pripad je ah ECU u SR20DET). Bola to nejaka Toyota Avensis DCCD tusim. Chlapci prisli, hodinu boli kablom napichnuty na riadiacku a potom povedali, ze auto by malo mat teraz o cca 28kW viac (38hp). Potom povedali, ze prvych 1300km maju jazdit len do 3000rpm, lebo inac sa moze stat, ze sa software vymaze . Na to im povedali, ze idu spolu s nimi na brzdu v blave overit si spominany rozdiel. V aute sa im ABC priznalo, ze nic neurobili, ze to robia len pre prachy.... Samozrejme, ze Profi Tuning a MM Tuning zavolal Policiu a podal na nich na zaklade tychto zisteni TRESNE OZNAMNIE. Takze:
POZOR NA **********ABC TUNING********** SU TO PODVODNICI!!!!!!!!!!!!
Vlado, ja idem do stage2 od Horshamu. Kupujem od nich tu dosku na stage2 a cez ebay si kupim vstreky NISMO 555 (od nich su nehorazne drahe). Ako pise Raddy je to overene (kludne sa pozri na sxoc.com a precitaj si co pisu najitelia aut s touto uprvou). Malo by to dat cca 290hp az 310hp. A uplne bezpecnych. Jedine co ti odide je urcite spojka . O vnutornosti sa podla mna s tymto vykonom nemusis bat. Ak sa nemylim, tak SR20DET ma piesty aj ventily napustene sodikom, cize toho znesu podstane viac ako seriovy vykon....
Ak by si to chcel kupovat niekedy teraz, mozme spolocne usetrit bud na preprave, alebo mozme kupit jeden a Raddy urcite bude vediet urobit kopiu. Mna to dokopi vide cca 25tis. SKK...
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo