SR20DET
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
6kvalt z S15 stoji 25-30 s dovozemGerox píše:sestikvalt od nisma stoji 60 tis kč...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
to je jasny...pac to je shit...i kdyz si myslim ze za tolik to nepritahnes...Mirek píše:6kvalt z S15 stoji 25-30 s dovozemGerox píše:sestikvalt od nisma stoji 60 tis kč...
tenhle 6 kvalt je prej zesilenej oproti seriove s15...pak je jeste od HPI ktera by mela byt jeste zesilenejsi... :-D ta stoji kilicko...
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Cena je opet udaj od street racera......mam v planu ji kupovat...pokud seriova prevodovka vydrzi cca 400HP...myslim ze S15 prevodovka by to mela vydrzet taky..ne-li vic...ale to je muj dohad...6kvalt je lepsi varianta S14 prevodovky diky odstupnovani dle meho...Gerox píše:to je jasny...pac to je shit...i kdyz si myslim ze za tolik to nepritahnes...Mirek píše:6kvalt z S15 stoji 25-30 s dovozemGerox píše:sestikvalt od nisma stoji 60 tis kč...
tenhle 6 kvalt je prej zesilenej oproti seriove s15...pak je jeste od HPI ktera by mela byt jeste zesilenejsi... :-D ta stoji kilicko...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
z jakeho duvodu?...mimo toho ze na drifty je jim 6kvalt k nicemu a na 5 kvalt bude asi i vic dilu a levnejsi?Gerox píše:...napsal jsi to spravne...dle tveho...
japoncici vyhazuji 6 kvalty a nahrazuji petikvaltem ze 14-ky...anebo to nismo nebo HPI anebo HKS... :-D
Naposledy upravil(a) Mirek dne 26.06.2007, 13:09, celkem upraveno 1 x.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
good a v akom staveGerox píše:sestikvalt od nisma stoji 60 tis kč...
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm
Open diff drifting
Open diff drifting
5kvalt je lepsi na drift pretoze ma dlhsie rychlosti a mas sirsi rozsah lebokedho v boku utrhnes tak sa hrajessplynom a nemusis hned raditvysiu rychlost lebo stou kratsou si uz v cervenom poly ale zasemamznej vetsi krutak aleja bysomvolil 5kvaltna 6kvalte samipaci ten 6 prevod (pomer ) ze na dlhsiu cestujeto lepsie so spotrebou napr cesta na zraz
ale asito vyriesim nahodenim LPG
ale asito vyriesim nahodenim LPG
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
hele sorry ale pises ....mno jak to rict....tvuj nazor?... :-D
ten sestikvalt je ve finale mozna kratsi nez nez ten petikvalt ...cili o nake jizde po dalnici za hovno nemuze byt ani rec...
...je poskladana na kratko...prave z duvodu aby se ti zlepsil rozsah vyuzitelnych otacek...cili petikvalt je spise na vadu...
...tyhle prevodovky se davaj do aut kolem 400 ps a vejs...kde je jasny ze pri 8500 otacek musis preradit i kdyby mely traktory padat z nebe...
...s nakou spotrebou nebo plynem to fakt nema nic splecnyho...
tve driftovaci zkusenosti nejsem opravnen jakkoliv kommmentovat...a ten plyn do auta jsem radsi nevidel...
ten sestikvalt je ve finale mozna kratsi nez nez ten petikvalt ...cili o nake jizde po dalnici za hovno nemuze byt ani rec...
...je poskladana na kratko...prave z duvodu aby se ti zlepsil rozsah vyuzitelnych otacek...cili petikvalt je spise na vadu...
...tyhle prevodovky se davaj do aut kolem 400 ps a vejs...kde je jasny ze pri 8500 otacek musis preradit i kdyby mely traktory padat z nebe...
...s nakou spotrebou nebo plynem to fakt nema nic splecnyho...
tve driftovaci zkusenosti nejsem opravnen jakkoliv kommmentovat...a ten plyn do auta jsem radsi nevidel...
Aha a niekde tu alebo od tvojho kamosa za kolko?Gerox píše:fungl novy nevybaleny...samozrejem ze ta cena je v japonskuTunner píše:good a v akom staveGerox píše:sestikvalt od nisma stoji 60 tis kč...
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm
Open diff drifting
Open diff drifting
Takze bud smer japonsko alebo vycalovat 132 000 sk srbovi?Gerox píše:niekde tu neni nic...
vlastne je...mam kontakt na srba co stavi corss shitfy do 500ps++ bugyn...ta prevodovka stoji 4000 EURO... :-D a vydrzi v bugine celou sezonu....
...jinak nismo je z japanu...ze statu nevim jsem to ani neresil...amikum neverim ani slovo...
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm
Open diff drifting
Open diff drifting