PRIBEH: ako remo kupil SX od IDANOWA a prisiel o 100.000,-SK
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
V tom mas pravdu. Ale ide aj o to ci predavajuci klame alebo nie. No a sme pri vecnej otazke. Mame vsetko co kupujeme, podpisujeme a neviem co este robime kontrolovat do detailu alebo mozme ludom verit. Ono s tym, ked predavaujci nepovie o aute co vie, je ako ked chces kilo zemiakov, predavujuci tvrdi ze tam je presne a ty doma zistis ze ta ogabal. Potom si hlupak, lebo si si to tam neoveril ? Ked ale budeme vsetko kontrolovat a nikomu sa nebude dat verit, tak ten svet bude desny.milonovo píše:Zájem každýho prodávajícího je co nejlíp prodat a každýho kupujícího co nejlíp koupit.
Jasne, ze porovnavat kilo zemiakov a auto za 100k je divne, ale ide o princip
BTW:. Neviem, ako to bolo s idanowym autom, to hore som napisal tak vseobecne.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
ja sa diskusii nebranim
ale mi prislo trochu divne, ked je potrebne obhajovat predavajuceho v pripade ze predal uplne zle auto a hodit to na hlupost kupujuceho.
sorry za reakciu, ale vacsinou predavajuci ma potrebu nieco zakryvat aby predal a vo svojej podstate ak to urobil vedome podviedol kupujuceho.
ak som zle pochopil tvoj prispevok este raz sorry
ale mi prislo trochu divne, ked je potrebne obhajovat predavajuceho v pripade ze predal uplne zle auto a hodit to na hlupost kupujuceho.
sorry za reakciu, ale vacsinou predavajuci ma potrebu nieco zakryvat aby predal a vo svojej podstate ak to urobil vedome podviedol kupujuceho.
ak som zle pochopil tvoj prispevok este raz sorry
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
nie IDAHO ale IDANOWslik85 píše:ja myslimze idaho to neudelal schvalne nikdo si prece nechce nasrat do ust na foru v jednom klubu
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Nejsem si jisty, jak dlouho Idanow to auto mel (nejaky ten rok to urcite bude, vidali jsme se na srazech nekdy od 2003) a pokud neboural sam, jestli vubec o tom stavu vedel... Moje auto na puvodnich tlumicich stalo taky nakrivo, na lemu kufru to od zeme delalo rozdil 1.5cm a hlavne ten sok, kdyz vymena tlumicu nepomohla (bylo to origo pruzinami - nastesti). Videl jsem auto, na kterem sla nastavit geometrie, jelo rovne a kastle pritom byla ohnuta jako rohlik. Sam jsem mel jine auto po bouracce na prave predni kolo, kde rozdil mezi stredy kol na primem smeru byl okolo 3cm a moje strojarske oko to videlo i bez provazku, stacilo prejit z jedne strany na druhou. Hodne se toho da opravit na rovnaci stolici, ale nektere veci uz proste srovnat nejdou...
2 remo: nic si z toho nedelej, ja to svoje koupil za 127k Kc a prvni rok me stal dalsich 100k Kc, abych vubec mohl na silnici...
2 remo: nic si z toho nedelej, ja to svoje koupil za 127k Kc a prvni rok me stal dalsich 100k Kc, abych vubec mohl na silnici...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Myslel jsem to tak (viz můj kámoš) že prostě když člověk něco chce,nevidí kolikrát věci co bijou do očí.Potom si jich začne všímat a je pochopitelně naštvanej,ale zpravidla může jen sám na sebe.
Kenivruh:Svět takovej je a pokud si to ještě nepochopil,čekaj Tě ošklivý překvapení.Mě se to samo taky nelíbí,ale nedá se s tím moc dělat.
Těžko tady někdo může vynášet nějaký soudy,protože jak to opravdu bylo víš jen Ty a Idanow.Mám taky dost smutnejch zkušeností,především s věcma na dobírku z ČR ,ale vdycky jsem nadával sám sobě,že jsem to tomu zmrdovi sežral.
Kenivruh:Svět takovej je a pokud si to ještě nepochopil,čekaj Tě ošklivý překvapení.Mě se to samo taky nelíbí,ale nedá se s tím moc dělat.
Těžko tady někdo může vynášet nějaký soudy,protože jak to opravdu bylo víš jen Ty a Idanow.Mám taky dost smutnejch zkušeností,především s věcma na dobírku z ČR ,ale vdycky jsem nadával sám sobě,že jsem to tomu zmrdovi sežral.
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
ja som presne popisal ako to bolo, nemam dovod nieco zatajovat, ja som jeden s tych co sa to snazi hrat na poctivost, ale asi mi fakt tak treba za to ze si myslim ze je viac takych ako ja a je mozne ze som sa nechal napalit.
idanow vravel ze daval novy lak, to na aute aj vidiet bolo, ale nebolo vobec vyvarene(hnily pravy prah, o tom som vedel a akceptoval) a je jasne ze pravy zadny blatnik museli vediet ze s nim nieco zasadne bolo pri lakovani lebo pod lakom bolo tak pol cm kytu.
a po dnesnych zisteniach je jasne ze je dosti mimo.
to double: viem ze auto idanow mal dlho aj ze chodil po zrazoch a preto som to povazol ako za jasnu vec ze kupujem nieco co by malo odpovedat slubenemu stavu.
idanow vravel ze daval novy lak, to na aute aj vidiet bolo, ale nebolo vobec vyvarene(hnily pravy prah, o tom som vedel a akceptoval) a je jasne ze pravy zadny blatnik museli vediet ze s nim nieco zasadne bolo pri lakovani lebo pod lakom bolo tak pol cm kytu.
a po dnesnych zisteniach je jasne ze je dosti mimo.
to double: viem ze auto idanow mal dlho aj ze chodil po zrazoch a preto som to povazol ako za jasnu vec ze kupujem nieco co by malo odpovedat slubenemu stavu.
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
doublejay píše:Nejsem si jisty, jak dlouho Idanow to auto mel (nejaky ten rok to urcite bude, vidali jsme se na srazech nekdy od 2003) a pokud neboural sam, jestli vubec o tom stavu vedel... Moje auto na puvodnich tlumicich stalo taky nakrivo, na lemu kufru to od zeme delalo rozdil 1.5cm a hlavne ten sok, kdyz vymena tlumicu nepomohla (bylo to origo pruzinami - nastesti). Videl jsem auto, na kterem sla nastavit geometrie, jelo rovne a kastle pritom byla ohnuta jako rohlik. Sam jsem mel jine auto po bouracce na prave predni kolo, kde rozdil mezi stredy kol na primem smeru byl okolo 3cm a moje strojarske oko to videlo i bez provazku, stacilo prejit z jedne strany na druhou. Hodne se toho da opravit na rovnaci stolici, ale nektere veci uz proste srovnat nejdou...
2 remo: nic si z toho nedelej, ja to svoje koupil za 127k Kc a prvni rok me stal dalsich 100k Kc, abych vubec mohl na silnici...
no je to ozaj pekne s tymi SX. kopu penazi to stoji v prvopociatku a este viac aby to mohlo fungovat ako tak obstojne.
aj na mojom ide nastavit GEO aj auto ide rovno a tiez je jak rohlik
uvidim co to urobi ked to zajtra nejak postelujem na tlmicoch a pokusim sa zrovnat rozdiely na stranach
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
zlata slova, fakt je ten, ze nejlip dokaze poradit pri nakupu nekdo, kdo mel sam nejaky problem a muze si dovolit kritizovat, protoze na tom nakupu neni nijak zainteresovany. Samotny kupujici ma vetsinou ruzove klapky na ocich a uz se vidi za volantem, jak poradne slape na plyn...milonovo píše:...když člověk něco chce,nevidí kolikrát věci co bijou do očí...
Ja uz zazil kdeco - mel jsem auto, ktere nevypadalo a nejelo, auto, ktere jelo ukrutne, ale bylo strasne dobite (a dobre zamaskovane, koupi mi domluvil zainteresovany "kamarad"), auto, ktere velmi dobre vypadalo, ale nejelo, resp. byla to takova rarita, o ktere nikdo nevedel, jak ma vlaste jet... Mit na hromadce ty prachy, co jsem za svuj zivot navrazel do aut, stoji mi tu nejmin 2 vytunene Skye. Muj problem je, ze jsem schopny porad "prisypavat", ale nemam kam sahnout najednou pro balik. A tak porad nemam hotovo...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
neviem ci len sam na seba, isto na tom ma podiel aj kupujuci, ale vina ak samo zamerna predavajuceho je neodskriepitelna.milonovo píše:že prostě když člověk něco chce,nevidí kolikrát věci co bijou do očí.Potom si jich začne všímat a je pochopitelně naštvanej,ale zpravidla může jen sám na sebe.
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
pablo
no co ktomu rict ja sx koupil za 90000sk no a vim po nasadzovani rozperi ze to auto je krivy taky kdyz sem nahodil podvozek tak se krotilo vsechno mozne a praskalo, no ale co s tym mrdam na to zatial jazdim a uvidime co bude cez zimu,mozno to spravim nebo koupim jinou kasli uvidime,ale podstatne je to ze sem vedel aj nevedel co kupuju a koupil sem to a casem se to ukazalo no bohuzel uz s tym nic nenadelam jedine ze to dam do kopy a ti to taky nevzdavej nelam si ted nad tym hlavu zabehni si pekne motor a cez zimu neco vymyslime :-D ;-)
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
ako sledujem odpovede je to celkom bezny jav.
sorry ak som sa niekoho dotkol.
len som to ozaj necakal ze ked sa kupuje auto s dobrymi referenciami od spolahliveho cloveka a k tomu predavajuci je clenom klubu
sorry ak som sa niekoho dotkol.
len som to ozaj necakal ze ked sa kupuje auto s dobrymi referenciami od spolahliveho cloveka a k tomu predavajuci je clenom klubu
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,