Stránka 2 z 2
Napsal: 06.08.2007, 22:23
od blázen
dědku neprovokuj
Napsal: 06.08.2007, 22:24
od Design
Tak to je dobry!
Napsal: 06.08.2007, 22:24
od Kentoya
jasan vnuku :-D
Re: MBC x EBC
Napsal: 07.08.2007, 07:24
od nizzmo
panpica píše:Jaky jsou vyhody electronic boost controlleru oproti manualnimu.
Vyhody EBC:
1. Vacsi luxus. Aky tlak z kabiny nastavis, taky mas. Nemusis robit pokusne jazdy, aby si nastavil spravny tlak.
2. Vacsinou sa daju nastavit min 2 mody. Low boost / High boost.
3. Na zlozitejsich modernych EBC sa da nastavit priebeh tlaku voci otackam a zaradenaj rychlosti. Ma to urcite zmysel pre sprinterov na 1/4mile.
Sprava sa to ako trakcna kontrola. Proste nebudes na starte hrabat a s maximalnou efektivitou vyuzijes vykon na zrychlenie auta.
Ja som si kupil uplne jednoduchy Apexi AVCR (predposlednu verziu). Daju sa na nom nastavit dva mody. Vie sledovat vytazenie vstrekov a podla toho vie nejak udrzat max. nastaveny tlak...
Napsal: 07.08.2007, 08:23
od Elviiis
mam manual boost controler štelovatelný s kokpitu a stačá. Vyjde na 1000Kč mít 10tis na EBC tak si ho asi koupím ale těch 10tis radši nacpu do brzd nebo někam a spojojím se s MBC.