Stránka 2 z 2

Napsal: 08.08.2007, 06:49
od buky300zx
jagy píše:
buky300zx píše:A vstreky,Rj a tak netreba?
tak kazde vstriky maji urcity vykonovy limit.. DET ma 370cc, co vim.. a ty maji limit 250whp... takze ty menene ma. ECU urcite taky...
Ale to ja viem,ja som sa len pital geroxa ci netreba vymenit tie veci.
Pisal ze sa menili len piesty a ojnice.

Napsal: 08.08.2007, 13:24
od raddy
blázen píše:
jagy píše:
buky300zx píše:A vstreky,Rj a tak netreba?
tak kazde vstriky maji urcity vykonovy limit.. DET ma 370cc, co vim.. a ty maji limit 250whp... takze ty menene ma. ECU urcite taky...
DET by mohli zvládnout tak 270-280k a co je důležité,při seriovém tlaku paliva,.. to znamená,že s větším tlakem se jejich upotřebitelnost posouvá dál.. ale jednoduchší a stejně drahé je je vyměnit za větší...
pridam len jednu drobnu poznamocku k vztahu velkost vstrekov-vykon:
- ak uvazujete o vykone motora, velmi dolezite je brat do uvahy POCET vstrekov.
- dalej treba brat do uvahy AFR pri max. vykone daneho motora, pretoze max. vyuzita kapacita vstrekov je dana AFR pri max. vykone a
- dobou otvorenia vstrekov pri max. vykone
Z toho vypliva, ze jeden motor moze na tych istych vstrekoch s tou istou dobou otvorenia dosiahnut vyssi vykon ako iny motor len kvoli tomu, ze dokaze bezat na chudobnejsiej AFR (napr. kvoli vstrekovaniu vody) a opacne.
Dalsia moznost je zmenit zakladny tlak paliva (pri FPR 1.1) alebo pouzit FPR so zvysovanim tlaku vyssim ako 1:1, napr. 1:1.3. V oboch pripadoch to vsak vyzaduje aj upravu ECU. Do urcitej miery zvysenia tlaku paliva su vstreky v pohode, avsak prilis vysoky tlak sposobuje pretazenie cievky a mozne problemi s uzatvaranim vstreku a pod.

Napsal: 09.08.2007, 08:31
od jagy
blázen píše: DET by mohli zvládnout tak 270-280k a co je důležité,při seriovém tlaku paliva,.. to znamená,že s větším tlakem se jejich upotřebitelnost posouvá dál.. ale jednoduchší a stejně drahé je je vyměnit za větší...
vykon na kolech je mensi, takze to tech tvyh udavanych 270-80koni byt muze.