Neviete niekto?
Raddy, tym padom, kedze som zapojil BC, nemusim uz upravovat actuator?
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
no prave z dovodu vacsieho predpatie pruziny (aby pruzina drzala zavretu klapku wastegate aj pri vyssich tlakoch turba a teda vyssych tlakoch vyfukovych plynov ktore tlacia na klapku a otvaraju ju ak je predpatie pruziny prilis slabe a tym padom sa spomaluje nastup turba) je vhodne actuator podlozit na tlak tesne nizsi ako je pozadovany tlak nastaveny boost kontrolerom.nizzmo píše:Raddy, tym padom, kedze som zapojil BC, nemusim uz upravovat actuator?
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Este jedna pomoc tomu je. Trochu pracna, ale da sa. Rozrezat tycku aktuatora, narezat zavity z oboch stran, dat na nich taku dlhsiu matku (alebo ako sa to vola odborne), pripadne zavit len na jednu stranu a na druhu navarit matku a mas nastavitelny aktuator
Naposledy upravil(a) kenivruh dne 15.08.2007, 08:35, celkem upraveno 1 x.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
jo jo, tak som to spravil ja a este velmi odporucam urobit na tycku plosky aby to islo tocit klucom alebo kombinackami, je to jednoduche a rychle.kenivruh píše:Este jedna pomoc tomu je. Trochu pracna, ale da sa. Rozrezat tycku aktuatora, narezat zavity z oboch stran, dat na nich taku dlhsiu matku (alebo ako sa to vola odborne), pripadne zavit len na jednu stranu a na druhu navarit matku a mas nastavitelny aktuator
To je dobrýkenivruh píše:Este jedna pomoc tomu je. Trochu pracna, ale da sa. Rozrezat tycku aktuatora, narezat zavity z oboch stran, dat na nich taku dlhsiu matku (alebo ako sa to vola odborne), pripadne zavit len na jednu stranu a na druhu navarit matku a mas nastavitelny aktuator
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166
No ale ja som nameral 0,4bar v celom sani a nie iba na hadicke k actuatoru...tomita píše:Pokud vim sr20det v s14 tlaci v seriovem stavu kolem 0.7bar. Tech 0.4bar je tlak, pri kterem otevira wastegate. Ten regulacni ventil dela prave to, ze reguluje odpousteni vzduchu zpatky do sani, cim se dosahuje (a reguluje) tech ~0.7bar, neni to jen k snizovani tlaku pro 1.stupen.
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Sr20DEt jazdi seriovo na 7 psi. Pisu to vsade pri S14ke.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
No v tom pripade to je jasne
Tato tabulka vsetko vysvetluje...
Bar....PSI.....kg/cm2
0.1 = 1.45 = 0.102
0.2 = 2.90 = 0.204
0.3 = 4.35 = 0.306
0.4 = 5.80 = 0.408
0.5 = 7.25 = 0.510 **SR20DET**
0.6 = 8.70 = 0.612
0.7 = 10.15 = 0.714
0.8 = 11.60 = 0.816
0.9 = 13.05 = 0.918
1.0 = 14.50 = 1.020
1.1 = 15.95 = 1.122
1.2 = 17.40 = 1.224
1.3 = 18.85 = 1.326
1.4 = 20.30 = 1.428
1.5 = 21.75 = 1.530
1.6 = 23.20 = 1.632
1.7 = 24.65 = 1.734
1.8 = 26.10 = 1.836
1.9 = 27.55 = 1.938
2.0 = 29.00 = 2.040
Tato tabulka vsetko vysvetluje...
Bar....PSI.....kg/cm2
0.1 = 1.45 = 0.102
0.2 = 2.90 = 0.204
0.3 = 4.35 = 0.306
0.4 = 5.80 = 0.408
0.5 = 7.25 = 0.510 **SR20DET**
0.6 = 8.70 = 0.612
0.7 = 10.15 = 0.714
0.8 = 11.60 = 0.816
0.9 = 13.05 = 0.918
1.0 = 14.50 = 1.020
1.1 = 15.95 = 1.122
1.2 = 17.40 = 1.224
1.3 = 18.85 = 1.326
1.4 = 20.30 = 1.428
1.5 = 21.75 = 1.530
1.6 = 23.20 = 1.632
1.7 = 24.65 = 1.734
1.8 = 26.10 = 1.836
1.9 = 27.55 = 1.938
2.0 = 29.00 = 2.040
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Tak mas pravdu. Sorac. 7 PSI je ten limitovany tlak na 1. a 2. (?)prevodovom stupni a 10 PSI je na ostatnych stupnoch. Ak je 7 PSI vsade, tak je chyba pravdepodobne v tom solenoide.tomita píše:Kde vsade? tak to ja mam iny zdroj..kenivruh píše:Sr20DEt jazdi seriovo na 7 psi. Pisu to vsade pri S14ke.
tak to mas bud vadny ten regulacny ventil alebo ti niekde unika tlaknizzmo píše:No ale ja som nameral 0,4bar v celom sani a nie iba na hadicke k actuatoru...
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den