Napsal: 19.02.2008, 21:24
Problem budes spis ten ze vetsina lidi co vlastni auto s turbomotorem starsiho data vyrobi se snazi nesmyslne setrit a jde s turbem na repas az kdyz je tesne pred smrti (kdyz jsou kluzne loziska K.O) Jenze si neuvedomujou ze je K.O. i ta kluzna ploska ktera se neda vymenit. Takze repas jedine vcas, jinak jsou to vyhozene penize.Idaho píše:heh tyhle turbínky maj supry z 86-92NISMOO7 píše:som kupoval nové ct26 na landcruiser od specialturbo /sk/dám vedieť ....
pár s emi jich to po "poveené" repasi u special turbo válelo .. ani jedno nenajelo více jak 2tis km..ale to nebude asi jen chyba special turbo, ono to tu nezvládá repasovat skoro nikdo vím asi o 4 co najeli více jak 10tis km ( resp ješte jezdí ) ale je to dost malé procento z cca 15ti co se dali celkem .. zbytek nenajel ani 10tis a pochybuji že to bylo špatným zapojením trubek