Kované písty CP pistons
- cornhollio
- user
- Příspěvky: 981
- Registrován: 14.07.2005, 11:37
- Bydliště: in the middle of nowhere
k těm pístům, je potřba si ale uvědomit, že kované písty jsou hlavně na sportovní či spíše závodní jízdu, problém je právěv tom že jsou kované a tudíž se teplem více rozpínají, pokud ovšem nejsou pořádně zahřáté, jsou stále menší na svém průměru, než by měly optimálně být, takže nejdříve zvažujte jestli kované či klasické písty, protože na setup většiny motorů stačí klasika, aspon zatím nevím o nikom kdo by snažil drápat nad 400 kobyl kde už je o nich vhodné uvažovat, zase z jiného důvodu
howgh
howgh
Ach,Kentoyo,mluvíš mi z duše...Probírali jsme to s Plzeňákama,ja jsem v Dacanovi nekompromisně kovanej a dokud negumuju půl hodiny na místě,olej nemá alespoň 110 st,tak pálím olej a není to ono...Já jen tím naprosto potvrzuju Tvoji teorii.A do dalšího motoru klasika.Však ony taky snesou.Kentoya píše:k těm pístům, je potřba si ale uvědomit, že kované písty jsou hlavně na sportovní či spíše závodní jízdu, problém je právěv tom že jsou kované a tudíž se teplem více rozpínají, pokud ovšem nejsou pořádně zahřáté, jsou stále menší na svém průměru, než by měly optimálně být, takže nejdříve zvažujte jestli kované či klasické písty, protože na setup většiny motorů stačí klasika, aspon zatím nevím o nikom kdo by snažil drápat nad 400 kobyl kde už je o nich vhodné uvažovat, zase z jiného důvodu
howgh
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
brousí se na víc,..ale nevidím v nich úproblem fungují perfektněraddy píše:to je takisto dovod preco potrebuju kovane piesty vacsiu toleranciu voci stene valca....
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Tak tuto su tie iste, ale pod znackou Race Engineeringmarat píše:CP jsou jedny z nejlepších pístů na světě,továrna vypadá jak vesmírná laboratoř,ale bohužel jsem na 90% přesvědčen,že nevyrábí písty na CA a že to je fake.
http://raceeng.com/pc-7957-55-nissan-ca ... mm851.aspx
Kupte wiseco a mate istotu.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
...
Za hodně starejch dob,dob mýho mládí to bejvalo tak,že měl píst,stejně jako každá jiná součástka či komponent nějaký požadovaný parametry,vrtání,övalitu,objem na,objem do,parametr zámků a minut na kruhuvyosení čepu,atd,atd...a bylo jedno,do čeho vlastně patří...Vím,je jiná doba,tenkrát musely bejt znalosti a fortel...Když jsem jsem si šábroval nový pánve do svýho motoru,měli mě za idiota.. A každýmu doporučuju,aby zvolil starý metody,uhloval,zaškrábal,podleštil,nakolíkoval...Možná je to lepší,než několik desetin Baru na Turbu... Sorry za OT,ale musel jsem se vykecat...
uhlování je jasný, aby ojnice běžela v pravém úhlu
zaškrabání se provádí např u hliníkových šálů a to tak že se koupí menší a zaškrabáváním se zvětšují na požadovaný, pokud umíš zaškrabat dostaneš se na lepší toleranční součinitel a sníží se ti tření a zlepší promazání šály, neb zaškrabaný díl má setinové vrypy
význam podleštění neznám ale pokud to souvisí se šálama tak by to mělo pracovat na stejném principu jako kluzně mazná drážka která je známá při uložení hřídelí v kluzných ložiskách jako např na bruskách frézkách, jen v tomto případě jsem neslyšel podleštění ale něco jiného, ale je možné že se jedná o něco jiného
nakolíkování je mi známo jako prevence proti protočení šály, ale je možné že se opět jedná o něco jiného
zaškrabání se provádí např u hliníkových šálů a to tak že se koupí menší a zaškrabáváním se zvětšují na požadovaný, pokud umíš zaškrabat dostaneš se na lepší toleranční součinitel a sníží se ti tření a zlepší promazání šály, neb zaškrabaný díl má setinové vrypy
význam podleštění neznám ale pokud to souvisí se šálama tak by to mělo pracovat na stejném principu jako kluzně mazná drážka která je známá při uložení hřídelí v kluzných ložiskách jako např na bruskách frézkách, jen v tomto případě jsem neslyšel podleštění ale něco jiného, ale je možné že se jedná o něco jiného
nakolíkování je mi známo jako prevence proti protočení šály, ale je možné že se opět jedná o něco jiného
To ale není potřeba na CA18DET ne ? Tak mě napadlo z čeho jsou jsu vyrobeny ?Kentoya píše: zaškrabání se provádí např u hliníkových šálů a to tak že se koupí menší a zaškrabáváním se zvětšují na požadovaný, pokud umíš zaškrabat dostaneš se na lepší toleranční součinitel a sníží se ti tření a zlepší promazání šály, neb zaškrabaný díl má setinové vrypy
není to potřeba dnes už vůbec, ale je všeobecně známé, že kdo to ovládá, tak má u sportovních ladičů požehnáno a je vítán, znám jediného člověka který dříve dokázal zaškrabat šály, ale už je mu přes 70 (myslím profesionálně zaškrabat)
ale to že to není potřeba neznamená že by to stále nebylo lepší, prostě to lepší je jen už to není nutné
ale to že to není potřeba neznamená že by to stále nebylo lepší, prostě to lepší je jen už to není nutné
- saigone
- user
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20.12.2004, 21:18
- Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Kdyz jsme u toho, tak pani specialisti
Na rb20det nejdou prakticky sehnat pisty.
Maximalne jde prevrtat na 81,5 a docetl jsem se od nekolika lidi z AUS, ze jdou pouzit pisty toyota 4A-GZE motoru, coz je malej 4val. Kompresni pomer by mel bejt hodne podobnej, ale nesedi tam prumer cepu. Muselo by se to udajne lehce prevrtat (ale o kolik to nevim, neznam prumer oka u 4A...) + udajne maj bejt i kovany a vysoce teplotne odolny. Nezda se Vam to jako silenost? Nepostihne to prilis pevnost pri kritickejch situacich?
Na rb20det nejdou prakticky sehnat pisty.
Maximalne jde prevrtat na 81,5 a docetl jsem se od nekolika lidi z AUS, ze jdou pouzit pisty toyota 4A-GZE motoru, coz je malej 4val. Kompresni pomer by mel bejt hodne podobnej, ale nesedi tam prumer cepu. Muselo by se to udajne lehce prevrtat (ale o kolik to nevim, neznam prumer oka u 4A...) + udajne maj bejt i kovany a vysoce teplotne odolny. Nezda se Vam to jako silenost? Nepostihne to prilis pevnost pri kritickejch situacich?
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003
350z Z33 USDM 2003