Stránka 2 z 2

Napsal: 08.10.2007, 17:10
od raddy
no zeby sme nechali priestor na vyjadrenie nizzmovi?

Napsal: 08.10.2007, 18:03
od wori
Mozno ti ostali visiet brzdy, mne to urobilo na escu, pridrelo mi prasa a prehrialo mi to kotuc. Ale to by asi iba jeden nie dva. Mne skrutilo iba jeden.

Napsal: 08.10.2007, 18:24
od nizzmo
Takze, cakal som nejake konstruktivne vyjadrenia a nie to ze som kupil bastl atd... Cakal som, ze mi navrhnete konkretne dosticky a nie, ze ma tu roznosite na kopytach a pri tom niektory z vas vo svojej 200sx za posledne roky neurobili ani 100km...

Dan na sxoc.com fore tusim tvrdi, ze su to kotuce pre M3 s prevrtanou roztecou na s14. Cize asi az taky bastl to asi nebude... A asi sa opytam na riesenie jeho, aby sa opat nezohli... Dal som ich stocit a uz su poat OK...

Ano isliel skoro celu D1 od Brna az po Prahu cca 220km/h... Ja som sa vtedy na nom slusne smial, pretoze som mu na zaciatku povedal, ze keby ho odmerali, ide rovno sediet. D1 bola v podstate prazdna, z Brna sme odchadzali cca o 23:00 a v Prahe sme boli tesne pred polnocou...

Ozaj s tymi kotucmi som nesprintoval kym boli rovne vobec... Mal som totiz problem z odtavovanim sviecok, takze tento rok som urobil iba jeden sprint a to az po Mimoni...

Takze ak viete poradit, budem rad, ak chcete len mudrovat, nezaujima ma to... DIKI 8)

Napsal: 08.10.2007, 18:30
od raddy
najlepsie ti poradi ten kdo ti ich predal

Napsal: 08.10.2007, 19:36
od Kentoya
kluci já mm na autě shity (teoreticky shity) kotouče nipparts a destičky tuším TRV nebo tak nějak, hodně z vás viděo jak se mi kouří od brzd a pár z vás je vidělo zářit a jsou pořád rovný, takže nevím, ale určitě bych neřekl že shity a bastl jsou něco špatného jenom proto že to není brembo nebo projekt mju

Napsal: 08.10.2007, 20:07
od nizzmo
Este ma napadlo, ze zadne brzdy mam seriove a ze touto upravou som posunul brzdny pomer predok/zadok riadne do predu a tym je mozne, ze su prilis pretazene...

Nemoze byt aj to problem?
Prosim vyjadrite sa len ti, ktory budete pisat k veci...

Napsal: 08.10.2007, 20:27
od buky300zx
Kentoya píše:kluci já mm na autě shity (teoreticky shity) kotouče nipparts a destičky tuším TRV nebo tak nějak, hodně z vás viděo jak se mi kouří od brzd a pár z vás je vidělo zářit a jsou pořád rovný, takže nevím, ale určitě bych neřekl že shity a bastl jsou něco špatného jenom proto že to není brembo nebo projekt mju
Pozor,Nipparts ma dieli kvality ako origo!

Napsal: 08.10.2007, 20:39
od Mirek
nizzmo píše:Este ma napadlo, ze zadne brzdy mam seriove a ze touto upravou som posunul brzdny pomer predok/zadok riadne do predu a tym je mozne, ze su prilis pretazene...

Nemoze byt aj to problem?
Prosim vyjadrite sa len ti, ktory budete pisat k veci...
Neni to pravdepodobne..zadni brzdy se podili mizive na brzdnem ucinku....brzdny pomer jsi o moc neposunul, protoze pokud vim pouzivas stale stejne trmeny, ktere pusobi stale stejnym tlakem na kotouc, i kdyz je kotouc vetsi....to ze jsi pouzil "kvalitnejsi" desky muze mit za nasledek zvyseni teploty na kotouci (vetsi treni), ale s brzdnym pomerem se dle meho zase tak moc nestalo....to by se delo v pripade ze by jsi vymenil trmeny za vetsi. Nebylo mokro kdyz ste jeli? nezvlnily se nasledkem zahrati a prudkeho ochlazeni? (najezd do kaluze). Nevim jak u tehle kotoucu ale nektere levne kotouce to maji tendenci delat, pak uz me napada jen vaznuti brzd nebo desticek, pribrzdovani a nasledne prehrati.

Napsal: 08.10.2007, 20:58
od Kentoya
buky300zx píše:
Kentoya píše:kluci já mm na autě shity (teoreticky shity) kotouče nipparts a destičky tuším TRV nebo tak nějak, hodně z vás viděo jak se mi kouří od brzd a pár z vás je vidělo zářit a jsou pořád rovný, takže nevím, ale určitě bych neřekl že shity a bastl jsou něco špatného jenom proto že to není brembo nebo projekt mju
Pozor,Nipparts ma dieli kvality ako origo!
to máš pravdu a vím to, ale na můj výkon to jsou shity, které vaří stále a dokola