Stránka 2 z 2
					
				
				Napsal: 18.10.2007, 23:54
				od pablo
				jo mam vstreky na predaj kludne sa ozvy a tiez t28 ked je zaujem
			 
			
					
				
				Napsal: 19.10.2007, 08:03
				od Heini
				Lepšije čerpadlo z 300ZX dává víc než Walbro  :-D
			 
			
					
				
				Napsal: 19.10.2007, 08:29
				od Goodziller
				Tak mam ted na prodej vstriky 460cc pasuji presne na 200sx ted uz na prachy tolik nepospicham takze davam puvodni cenu 2500kc, dale bude na prodej jedna T28 je teda zrala na repas ale stala 4000kc..
			 
			
					
				
				Napsal: 19.10.2007, 12:01
				od sic
				
			 
			
					
				
				Napsal: 19.10.2007, 14:50
				od tomasfree
				Nazdar a kde bych asi tak mohl seznat to čerpadlo na 300 zx to by mohlo být zajimavé a pasovalo by neby by se musely udělat nějaké úpravy.
			 
			
					
				
				Napsal: 19.10.2007, 15:29
				od blázen
				tomasfree píše:Nazdar a kde bych asi tak mohl seznat to čerpadlo na 300 zx to by mohlo být zajimavé a pasovalo by neby by se musely udělat nějaké úpravy.
kup walbro ,ne 15let staré čerpadlo z 300zx.. walbro 255l za 3000kč je dostačující pro větší výkon než tu kdy kdo bude mít
 
			 
			
					
				
				Napsal: 20.10.2007, 12:55
				od tomasfree
				To je fakt něco na tom je, jo a a chtěl jsem zeptat godzillera a  pabla kolik by chtěl za to turbo a vstřiky a jestli je to turbo použitelné jště před repasi
			 
			
					
				
				Napsal: 20.10.2007, 14:03
				od pablo
				ja ho mam uz po repasi takze muzes jezdit cena turba 10000 a vstreky 6000
			 
			
					
				Re: Odpověď
				Napsal: 20.10.2007, 19:12
				od vmille
				tomasfree píše:No to jsem zapoměl napsat jedná se o S13 motor CA18DET
No spočivá to v tom že najedeš na takove dva valce které simulujou odpor vzduchu a valení kola a snímaji teplotu motoru samotna zkouška trvá asi 3 minuty měří se 4. rychlost do maximalního výkonu. Jo a ještě pokud má někdo větší IC předpřipravený  na uchycení na S13
Dost divný popis válcové brzdy, proč by se tam měl simulovat odpor v vzduchu? To by snad ani nasimulovat nešlo, napřed by auto muselo do aerodynamického tunelu a pak na brzdu. Snímjí se ztráty v převodech a v ložiskách, tak že se auto protočí naprázdno (pokud to brda umožňuje).
 
			 
			
					
				
				Napsal: 20.10.2007, 22:42
				od tomasfree
				No asi jsem to špatně popsal ani přesně ten princip zatím neznám zatím jde o vířívou dynamickou brzdu, kdyby se to bzdilo jen ztrátami v ložiskách a převodech tak by to nestačilo ani na škodovku :-)
			 
			
					
				
				Napsal: 21.10.2007, 11:15
				od Goodziller
				No turbo jeste fungovalo, ale asi uz bude zrat trochu olej. Vstriky jsem ani nepouzil...  Cele to necham za 6500kc
			 
			
					
				
				Napsal: 21.10.2007, 13:21
				od vmille
				Ztráty v ložiskách a převodech se měří pro stanovení výkonu na klikovce.