26.rijen...aneb muj vlastni patek 13teho
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
kdyz je mokro taky se vyblbnu.....parkoviste...kruhace....prehledny krizovatky kdy kolem sebe nemam auta (hlavne v noci). Ale tohle sem necekal.....loni to bylo a nebylo podobny...loni to bylo pozdeji (uz po prvnim snehu) a i kdyz to roztalo, byla kosa..pak uz jen kombinace prudkeho deste a pneu s vzorkem cca 1.5mm....to byla spis moje hloupost ze sem s tim vyjel za takovyho pocasi nez jezdecka chyba...letos sem mel gumy ok..jediny co nebylo v pohode byla geometrie zadni napravy, ta byla nastavena jak sem to sesrouboval...ale myslim ze to nemelo takovou vahu....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Ja som si skusil v Brne co to robi na mokru a na normalnej ceste neexistuje, aby som za mokra pridaval so stocenym volantom. Ono je rozdiel, ked clovek blbne umyselne na mokru alebo mu utecie zadok necakane.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Me se stalo neco podobnyho, stejna rychlost, akorat na suchu. Byl z toho sice uzasny 50 metrovy drift ale mel jsem toho plne ruce a srdce mi mlatilo jeste hodinu po tom, hlavne proto ze jsem nejel sam Kazdopadne trenink na parkovisti/okruhu se urcite hodi....
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Gerox nechapu, akorat jsme tu psali ze na mokru to muze byt nebezpecny a kdyz ti ujede prdel kdyz to necekas tak je to neprijemny, na tom se snad shodnem. Opravdu to musis zas ironicky komentovat? Myslim ze i ti typci na ferrari foru si obcas postezuji ze 500 koni je sice prima ale obcas je to taky s takovym autem o hubu
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart