Walbro
samozrejme, je to tak ale plati to vzdy len do urciteho limitu ECU, za ktorym nie je schopna korigovat zmeny. 10% je urcite v pohode, ale narasty prietoku vackami mozu byt aj vacsie....nehovoriac o plniacom tlaku, kde su zmeny bezne vacsie ako o 50%...Kentoya píše:ani toto není zcela přesný názor, pokud zvýším zdvih a do válce dostanu třeba o 10% více vzduchu, tak řídící jednotka o tomto vzduchu ví, jelikož prošel přes AFM, je to dá se říct to samé, jako když zvednu plnící tlak o 10% a řídící jednotka pouze bere data z vedlejší kolonky kde je vyšší zátěž, a jelikož jsou oba motory jak CA tAak SR ovládané hydroštelama, které při 7000 ustřikují a jednotky jsou do těch 7000 přibližně spočítané tak se nemusí měnit nic
ano to je souhlas, ale jestliže uvážíme že SR motor plní tlakem 0,4 bar a mám odzkoušeno že ECU končí při plnění 0,8 až 1 bar tak tím zdvihem nedosáhnu takového plnění ani ve snu, jen musím být opatrnější při zvedání tlaku turba řekl bych tak 0,6 až 0,7 na seriovou ECU, v závislosti na výše napsaném
Ja to zatvou chybu nepovažuju!A z ničeho te hlavne neobvinuju sem rad že to prome vubec delaš stim jak maš nabitej programKentoya píše:ano dopustil jsem se chyby, přestože jsem byl ujištěn o možné záměně a sám si to přeměřoval, bohužel muster nebyl shodný s vahadlama z SR motoru
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
SRko by v sérii mělo plnit těch 0,7 bar, nebo se pletu?Kentoya píše:...jestliže uvážíme že SR motor plní tlakem 0,4 bar a mám odzkoušeno že ECU končí při plnění 0,8 až 1 bar tak tím zdvihem nedosáhnu takového plnění ani ve snu, jen musím být opatrnější při zvedání tlaku turba řekl bych tak 0,6 až 0,7 na seriovou ECU, v závislosti na výše napsaném
UDC Team
Já jsem už jednou kvůli tlaku turba sériovýho SRka prolez celý fórum a pochopil jsem to tak, že by mělo tlačit 0,7 bar. Většina to bez nějakýho kontroleru nenatlačí, ale to by mělo bejt tím, že nemá správně zapojený restriktorový hadičky v ovládání wastegate. Aspoň tohle jsem se tady dočet, navíc jednu sériovou S14tku, co to natlačila jsem znal, než ji Láďa rozbil
UDC Team
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
tak asi jak ktera..me taky tlacila 0.45 po odstraneni restrikci...mozna naprosta serie ma 0.7..ale i v manualu se uvadi 7 PSI..tzn 0.4-45 baru..tohle je sporny..nicmene ste asi dva co tvrdite ze tlaci 0.7..a 3-4 lidi mi psali ze 0.4...tomita píše:nene...0,67-0,7Kentoya píše:0,4
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Seriova s14 tlaci 7psi. Osobne si myslim, ze informacny sum vznikol v tom, ze niekto zamenil psi za bar. 7psi je cca 0,45bar. Mne budik ukazuje presne toto pri vypnutom EBC.
Ak niekomu z vas ukazuje budik viac bez BC, tak si myslim, ze sa vam niekto pred vami hral s actuatorom.
Inac pozor so zvysovanim tlaku na seriovej ECU. Mam prakticku skusenost, ze pri 0,9bar po absolvovani max. 2x sprintu na stvrt mile som odtavoval sviecky...
Ak niekomu z vas ukazuje budik viac bez BC, tak si myslim, ze sa vam niekto pred vami hral s actuatorom.
Inac pozor so zvysovanim tlaku na seriovej ECU. Mam prakticku skusenost, ze pri 0,9bar po absolvovani max. 2x sprintu na stvrt mile som odtavoval sviecky...
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
No uz tu to bolo rozberane a asi sa to uzavrelo, ze tlaci 0.4 bar na jednicke (a spiatocke ?) a na ostatnych stupnoch 0.7 baru.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Mne tlaci na vsetkych stupnoch max. 0,4bar a myslim, ze to je tak aj manuale od s14...kenivruh píše:No uz tu to bolo rozberane a asi sa to uzavrelo, ze tlaci 0.4 bar na jednicke (a spiatocke ?) a na ostatnych stupnoch 0.7 baru.
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo