Ostre vacky

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Kentoya píše:překrytí je doba kdy střídají ventily na jednom válci, to znamená že se jedny zavírají (výfuk) a druhé otvírají (sání)
No a ked to dobre chapem tak napr u turbo motora, ked mas pretlak pred turbom nechces aby bol naraz otvoreny saci aj vyfukovy ventil, pac potom sa tomu vzduchu do valca nechce.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

kenivruh píše:
Kentoya píše:překrytí je doba kdy střídají ventily na jednom válci, to znamená že se jedny zavírají (výfuk) a druhé otvírají (sání)
No a ked to dobre chapem tak napr u turbo motora, ked mas pretlak pred turbom nechces aby bol naraz otvoreny saci aj vyfukovy ventil, pac potom sa tomu vzduchu do valca nechce.
alebo este presnejsie, chces aby bolo prekrytie co najmensie. uplne bez prekrytia to nejde. toto plati pre turbo motor
Uživatelský avatar
saigone
user
Příspěvky: 593
Registrován: 20.12.2004, 21:18
Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od saigone »

jen doplnim - prekryti
turbomotor cca 20 az 30 stupnu
atmo motor cca 80 az 100 stupnu
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003
Odpovědět