Hmm to je nakočku, musí se to mazat UVčkem a to je táááááááákovýýýýýýý opruz! To je každý ladění na několik hodin každej pokusjagy píše:musis napajet daughterboard..
http://www.plmsdevelopments.com/daughterboards.shtml
http://www.sr20forum.com/calumsult/
kabel na diagnostiku / programi
evo400 píše: Hmm to je nakočku, musí se to mazat UVčkem a to je táááááááákovýýýýýýý opruz! To je každý ladění na několik hodin každej pokus
tak si kup ecu za 30k a na kocku to treba nebude... nebo ti mozna muze stacit piggy pack (Emanage, SAFC,..)
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Klucí až budu chtít zkurvit motor tak si zajisté emanage nebo safc do auta dám. Nikomu však podobné ojebávátka nedoporučuji, stejně tak jako jakési záhadné "čipy". Vždy je nejlepší auto si naladit podle toho jak se chová a jak na co reaguje a dostat to vždy do optimálních parametrů. Ano když nepůjde programovat sériová ecu , dám si prostě jednoduše AEM EMS a bude klid, to zvládne vše co potřebuji a bez přemlouvání.
Mas nejake osobni zkusenosti s Emanage, SAFC a dle tebe "chipama"? Ze rikas, ze jsou na ho*no.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Ano mám. Fouklé těsnění pod hlavou, podpálený ventil, uhořená svíčka.jagy píše:Mas nejake osobni zkusenosti s Emanage, SAFC a dle tebe "chipama"? Ze rikas, ze jsou na ho*no.
Problém je, že když odstraníš z motoru restrikce v podobě ucpaného sání, výfuku a pomalého turba a necháš to dejchat a dáš k tomu BB Turbo tak už tak má sériová ECU hoňky stíhat reagovat na změny který probíhaj až moc rychle na to aby to zvládala. No a když se k tomu přidá ještě nějaké ojebávátko které tu celou věc ještě zpomalí, tak už nemusíš ani udělat chybu v nastavení a posere se to samo velmi rychle. Další nejčastější chybou je, že lidi koupí takvé blikátko na sériovou lambdu a myslí si že se podle toho dá naladit směs........... nedá, ale to se zjistí sice rychle ale pozdě na záchranu motoru.
Nechci aby to znělo arogantně, ale něco o fungování motoru vím a cesta ojebávátek není to pravé ořechové. Přál bych každému pocíti co například udělá s téměř sériovou SUprou výměna sériové ECU za AEM EMS. Myslím že Gerox by vám mohl poreferovat, jezdil v tom autě před a po tom co jsem to naladil.
o jakym zpomaleni to mluvis? a ten "zahadnej cip" taky bude zpomalovat ecu jako safc/emanage??evo400 píše:Ano mám. Fouklé těsnění pod hlavou, podpálený ventil, uhořená svíčka.jagy píše:Mas nejake osobni zkusenosti s Emanage, SAFC a dle tebe "chipama"? Ze rikas, ze jsou na ho*no.
Problém je, že když odstraníš z motoru restrikce v podobě ucpaného sání, výfuku a pomalého turba a necháš to dejchat a dáš k tomu BB Turbo tak už tak má sériová ECU hoňky stíhat reagovat na změny který probíhaj až moc rychle na to aby to zvládala. No a když se k tomu přidá ještě nějaké ojebávátko které tu celou věc ještě zpomalí, tak už nemusíš ani udělat chybu v nastavení a posere se to samo velmi rychle. Další nejčastější chybou je, že lidi koupí takvé blikátko na sériovou lambdu a myslí si že se podle toho dá naladit směs........... nedá, ale to se zjistí sice rychle ale pozdě na záchranu motoru.
Nechci aby to znělo arogantně, ale něco o fungování motoru vím a cesta ojebávátek není to pravé ořechové. Přál bych každému pocíti co například udělá s téměř sériovou SUprou výměna sériové ECU za AEM EMS. Myslím že Gerox by vám mohl poreferovat, jezdil v tom autě před a po tom co jsem to naladil.
tohle umi safc velice snadno a emanage taky ale potrebujes notebooka. urcite je to pohodlenjsi nez ems. piggyback ma mnoho omezeni, ale zrovna to jak jsi psal s odstranenym sanim, vyfukem a bb turbem, tak prave na to je relativne jednoduchy safc/emanage vhodny. ja bych teda kvuli tomuhle nechtel od zakladu programovat vsehcny rezimy motoru.. k ems urco davaji nejakou base map, ale neverim ze tomu ze to je min prace nez nastavit nejaky piggyback.evo400 píše:Vždy je nejlepší auto si naladit podle toho jak se chová a jak na co reaguje a dostat to vždy do optimálních parametrů.
jinak s tim blikatkem trochu podcenujes mistni lidi bych rek. podle seriovy lambdy tu nikdo ladit nehodla.. aspon myslim
Nechcelo sa mi to cele citat, ale myslim, ze hladas toto: http://home.aanet.com.au/nistune/docs.htmlevo400 píše:Hmm to je nakočku, musí se to mazat UVčkem a to je táááááááákovýýýýýýý opruz! To je každý ladění na několik hodin každej pokusjagy píše:musis napajet daughterboard..
http://www.plmsdevelopments.com/daughterboards.shtml
http://www.sr20forum.com/calumsult/
Na spodku stranky najdes myslim vsetko pre realtime tuning ecu sr20det (NIStune Type 3 Boards)...
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
Ano nastavit komplet jednotku je složitější než poupravit parametry z čidel tak aby ECU nevěděla o skutečném stavu. Problém je pak ale v důsledcích. Počádně naladěná ECU bude chodit skvěle, s piggybackem jen pár chvil než se to vysere. To není doměnka, to je reálná zkušenost.mikyc píše:tohle umi safc velice snadno a emanage taky ale potrebujes notebooka. urcite je to pohodlenjsi nez ems. piggyback ma mnoho omezeni, ale zrovna to jak jsi psal s odstranenym sanim, vyfukem a bb turbem, tak prave na to je relativne jednoduchy safc/emanage vhodny. ja bych teda kvuli tomuhle nechtel od zakladu programovat vsehcny rezimy motoru.. k ems urco davaji nejakou base map, ale neverim ze tomu ze to je min prace nez nastavit nejaky piggyback.evo400 píše:Vždy je nejlepší auto si naladit podle toho jak se chová a jak na co reaguje a dostat to vždy do optimálních parametrů.
jinak s tim blikatkem trochu podcenujes mistni lidi bych rek. podle seriovy lambdy tu nikdo ladit nehodla.. aspon myslim
To už vypadá dobře.nizzmo píše:Nechcelo sa mi to cele citat, ale myslim, ze hladas toto: http://home.aanet.com.au/nistune/docs.htmlevo400 píše:Hmm to je nakočku, musí se to mazat UVčkem a to je táááááááákovýýýýýýý opruz! To je každý ladění na několik hodin každej pokusjagy píše:musis napajet daughterboard..
http://www.plmsdevelopments.com/daughterboards.shtml
http://www.sr20forum.com/calumsult/
Na spodku stranky najdes myslim vsetko pre realtime tuning ecu sr20det (NIStune Type 3 Boards)...
Tak pak nevim, proc ti zku*veni amici jezdi uz tak 10let zpatky z jejich FWD SR20DET bez problemu. Vcetne 9sec. 1/4 mile fwd SRka..
Daughterboard, Calum, JWT... vse stejne, nikdo nema problemy.
Piggybacky presne nevim, nezajimam se o to zatim, ale co vim, tak tez bez problemu, protoze na P11 Primery, B14 Sentry a N15 Almery je problem v uprave ECU.. nevidel bych to tak cerne.
Daughterboard, Calum, JWT... vse stejne, nikdo nema problemy.
Piggybacky presne nevim, nezajimam se o to zatim, ale co vim, tak tez bez problemu, protoze na P11 Primery, B14 Sentry a N15 Almery je problem v uprave ECU.. nevidel bych to tak cerne.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
a co se pak vysere? fakt nerozumim. lidi co nadavaji na piggyback zpravidla nemaji tuseni jak piggyback a seriova ecu dohromady funguji a pak rikaji to co rikas ty. Ja nerikam , ze musis mit piggyback.. je mi to teda uplne jedno co delas - ale jestli neco vis o EMS< tak pis o ems. ne o embevo400 píše:Ano nastavit komplet jednotku je složitější než poupravit parametry z čidel tak aby ECU nevěděla o skutečném stavu. Problém je pak ale v důsledcích. Počádně naladěná ECU bude chodit skvěle, s piggybackem jen pár chvil než se to vysere. To není doměnka, to je reálná zkušenost.mikyc píše:tohle umi safc velice snadno a emanage taky ale potrebujes notebooka. urcite je to pohodlenjsi nez ems. piggyback ma mnoho omezeni, ale zrovna to jak jsi psal s odstranenym sanim, vyfukem a bb turbem, tak prave na to je relativne jednoduchy safc/emanage vhodny. ja bych teda kvuli tomuhle nechtel od zakladu programovat vsehcny rezimy motoru.. k ems urco davaji nejakou base map, ale neverim ze tomu ze to je min prace nez nastavit nejaky piggyback.evo400 píše:Vždy je nejlepší auto si naladit podle toho jak se chová a jak na co reaguje a dostat to vždy do optimálních parametrů.
jinak s tim blikatkem trochu podcenujes mistni lidi bych rek. podle seriovy lambdy tu nikdo ladit nehodla.. aspon myslim