Napsal: 23.11.2007, 16:03
jak pojedeš domů mi přivez nějaký SR20DET :-D
uz nemas rad CA18DET vid ? :-Dblázen píše:jak pojedeš domů mi přivez nějaký SR20DET :-D
Za 2hodiny VEN, zbytek uz prej neni potreba, protoze pak se ten motor zahadne ztrati.....rozumik píše:klidne ti s tim motorem pomuzu, da se to za 2h :-)
nedám na něj dopustit.. ale dvoulitr nabízí víc.. kdybych chtěl něco okolo 350k tak jedině CA18DET je bezkonkurenčně levnější..a taky s ho chci zkusit.. měl sem CA18DET,KA24E,, ted je na řadě SR20.. většina tady kritizuje CA18DET,..přičemž polovina v něm nikdy neotočila šroubkem a ta druhá ani neví čeho je schopná.. pořád tu nikdo nenapsal lepší čas na 100km než já..a SR tu je dostkillman píše:uz nemas rad CA18DET vid ? :-Dblázen píše:jak pojedeš domů mi přivez nějaký SR20DET :-D
A nebude to tim ze si tady ten motor nikdo nedudelal? Ti co ho stavi (Gerox, marat) tak nejezdi...a ti co jezdi..tak nejlip je na tom Nizzmo, ale ani ten to nema upraveny jak ty. Takze je celkem zbytecny to tady vytahovat...az udela nekdo 300HP SRko..pak se da takhle porovnavat...blázen píše:nedám na něj dopustit.. ale dvoulitr nabízí víc.. kdybych chtěl něco okolo 350k tak jedině CA18DET je bezkonkurenčně levnější..a taky s ho chci zkusit.. měl sem CA18DET,KA24E,, ted je na řadě SR20.. většina tady kritizuje CA18DET,..přičemž polovina v něm nikdy neotočila šroubkem a ta druhá ani neví čeho je schopná.. pořád tu nikdo nenapsal lepší čas na 100km než já..a SR tu je dostkillman píše:uz nemas rad CA18DET vid ? :-Dblázen píše:jak pojedeš domů mi přivez nějaký SR20DET :-D
špatně si to pochopil, nevytahuju to tu k chlubení.... jen mě někdy je fakt líto,že hodně lidí ani neví co odsuzuje... bezpochyby nabízí SR20 víc..ale CA není rozhodně někdo, kdo to SR20 neumí dohonit..Mirek píše:A nebude to tim ze si tady ten motor nikdo nedudelal? Ti co ho stavi (Gerox, marat) tak nejezdi...a ti co jezdi..tak nejlip je na tom Nizzmo, ale ani ten to nema upraveny jak ty. Takze je celkem zbytecny to tady vytahovat...az udela nekdo 300HP SRko..pak se da takhle porovnavat...blázen píše:nedám na něj dopustit.. ale dvoulitr nabízí víc.. kdybych chtěl něco okolo 350k tak jedině CA18DET je bezkonkurenčně levnější..a taky s ho chci zkusit.. měl sem CA18DET,KA24E,, ted je na řadě SR20.. většina tady kritizuje CA18DET,..přičemž polovina v něm nikdy neotočila šroubkem a ta druhá ani neví čeho je schopná.. pořád tu nikdo nenapsal lepší čas na 100km než já..a SR tu je dostkillman píše: uz nemas rad CA18DET vid ? :-D
Takhle sem to zase nemyslel ja....proste dokud nebude upravama podobny SR neda se nic porovnavat..blázen píše:špatně si to pochopil, nevytahuju to tu k chlubení.... jen mě někdy je fakt líto,že hodně lidí ani neví co odsuzuje... bezpochyby nabízí SR20 víc..ale CA není rozhodně někdo, kdo to SR20 neumí dohonit..Mirek píše:A nebude to tim ze si tady ten motor nikdo nedudelal? Ti co ho stavi (Gerox, marat) tak nejezdi...a ti co jezdi..tak nejlip je na tom Nizzmo, ale ani ten to nema upraveny jak ty. Takze je celkem zbytecny to tady vytahovat...az udela nekdo 300HP SRko..pak se da takhle porovnavat...blázen píše: nedám na něj dopustit.. ale dvoulitr nabízí víc.. kdybych chtěl něco okolo 350k tak jedině CA18DET je bezkonkurenčně levnější..a taky s ho chci zkusit.. měl sem CA18DET,KA24E,, ted je na řadě SR20.. většina tady kritizuje CA18DET,..přičemž polovina v něm nikdy neotočila šroubkem a ta druhá ani neví čeho je schopná.. pořád tu nikdo nenapsal lepší čas na 100km než já..a SR tu je dost
Z5 k tématu...