údajně kolem 3tis a že SX je teda mnohem lepší auto než mojePeca píše:TPS na SXo stojí litr, na toyotu nebude IMHO o moc dražší ...avenger píše:ještě bych se chtěl zeptat zda-li jde TPS nějak opravit, bude se špatně shánět, od Toyoty bude hodně drahé.
OT: dušení, ztráta výkonu
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
tak vrakac nebo Idaho..treba sezene za dobrej peniz
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
ještě jeden dotaz na mirka (evidentně už to dělal)
když chci to TPS proměřit tak stačí vyloženě jen rozpojit a přiložit kontakty a při nastartovaném motoru přidávat plyn?
v manuálu jsem našel tento složitý postup
http://www.ukazto.com/img/1193010,3S-GE ... S-FE-3.jpg
http://www.ukazto.com/img/1193012,3S-GE ... S-FE-3.jpg
potřeboval bych zjistit co se dělá na tom obrázku kde je napsáno 0,5 oder 0,7mm (vůbec netuším co se na tom obrázku děje, vypadá to jakoby tam něco přikládal
když chci to TPS proměřit tak stačí vyloženě jen rozpojit a přiložit kontakty a při nastartovaném motoru přidávat plyn?
v manuálu jsem našel tento složitý postup
http://www.ukazto.com/img/1193010,3S-GE ... S-FE-3.jpg
http://www.ukazto.com/img/1193012,3S-GE ... S-FE-3.jpg
potřeboval bych zjistit co se dělá na tom obrázku kde je napsáno 0,5 oder 0,7mm (vůbec netuším co se na tom obrázku děje, vypadá to jakoby tam něco přikládal
při vypnutym? to tam ale nepůjde žádny odpor ne? já myslel že e to musí dělat s nastartovanym motorem, tu tabulku chápu, musím prostě spojit určité kontakty v určitých situacích ale já nechápu ten obrázek předtim a vlastně i tu tabulku, je tam měření při 0mm,0,5mm a 0,7 mm a poté plně otevřená..nechápu co si mám představit pod těmi milimetry.MYSAK píše:v ty tabulce na druhym obrazku mas psany co musis namerit na jednotlivejch vyvodech. zkouset pri vypnutym motoru
edit: ale koukám že to stejně při 0,5-0,7mm bude házet nedůležité hodnoty
takže prostě zapnout jen zapalování a měřit odpor :-)
ne zapalovani si nech vyply. odpor je v tom snimaci a ten odpojis a nebude ho merit ECU ale merak co budes mit v ruce a ty milimetry budou otevreni klapky (asi mezera u dorazu) je tam jeden spinac kterej je seplej akorat na volnobeh-tzn zavrena klapka a pak to funguje jako potenciometr - odpor na vyvodu se meni v zavislosti na uhlu otevreni klapky
Takže čidlo je nejspíše v pořádku, nevím jestli mám být rád nebo ne
zavřená klapka vykazuje 0,78 Kilo ohmů (tabulkové je dáno 0,2-0,8)
při otevíraní nastupuje odpor lineárně po stovkách až do 5kohmů (tabulka 3,3-10)
takže musím hledat jinde, přijde mi to horší, ale teď jsem rozpáral výfuk (pletenec) nemůže tea ztráta výkonu být právě díky té díře? Je to vážně na nic, když chci od 2tis ot přidat plyn, sešlápnu skoro půlku plynu a nic se neděje, otáčky jsou pořád na 2tis
zavřená klapka vykazuje 0,78 Kilo ohmů (tabulkové je dáno 0,2-0,8)
při otevíraní nastupuje odpor lineárně po stovkách až do 5kohmů (tabulka 3,3-10)
takže musím hledat jinde, přijde mi to horší, ale teď jsem rozpáral výfuk (pletenec) nemůže tea ztráta výkonu být právě díky té díře? Je to vážně na nic, když chci od 2tis ot přidat plyn, sešlápnu skoro půlku plynu a nic se neděje, otáčky jsou pořád na 2tis
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
taky si myslim....zkus si pujcit AFM z jineho auta, jestli se to zlepsi...popripade se podivej jestli nemas netesnost v sani....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
k tematu
takze kdyz se mi to zacne po 5000tisicich dusit(spiszpomaluvat nez zrychlovat ) tak to bude nejspis vahavzduchu?????
neni nekdo z trutnovska nebo Hradecka???kdo tomu rozumi chci to dat do cajku ale vypada to ze bych pomalu na to poreboval vykrast banku ......... ...........
neni nekdo z trutnovska nebo Hradecka???kdo tomu rozumi chci to dat do cajku ale vypada to ze bych pomalu na to poreboval vykrast banku ......... ...........
1) to by znacilo snimac uhlu klikyavenger píše:tohle mi vyhodnotila diagnostika kterou jsem teď dělal
1)bez otáčkového nebo bez signálu HÚ(horní úvráť?) při startu
a další chyba
2)příliš slabý sígnál od lambda sondy (i přesto že je nová)
2)mam zkusenost ze i nova (neorigo)lambda hlasila v diagnostice chyby