Predzapal,tlak benzinu....
Vsetky konektore som precistil,a volnobeh nedrzi pretoze konektor na FICD ventilu vypadava a nedava dobre kontakt,moze to byt tym?
Vzdy ked ho zapoim tak volnobeh OK,prejedem auto a Volnobeh neni OK,zas pohybem a je OK
Ano buky,zacalo to robit po namontovani Walbra.....
Sliku Nad tym FPR rozmyslam,ale co ked to nebude tym?prva by som kupil obic,skusil ci to je tym a potom mozno lepsie a hlavne DRAHSIE :-D
Vzdy ked ho zapoim tak volnobeh OK,prejedem auto a Volnobeh neni OK,zas pohybem a je OK
Ano buky,zacalo to robit po namontovani Walbra.....
Sliku Nad tym FPR rozmyslam,ale co ked to nebude tym?prva by som kupil obic,skusil ci to je tym a potom mozno lepsie a hlavne DRAHSIE :-D
AK MU ZACHCAVA VALCE TAK TO PUMPOU NEBUDE LEDAZE BY MAL A VYSOKY TLAK ALE TO NEMYSLIM NATO JE NA MOTORE FPR PUMPA LEN TLACI AK BY TO BOLO OPACNE ZE MA CHUDOBNU ZMES TAK TO MOZE BYT AJ PUMPApablo píše:este jedna rada skus dat spat seriovu pumpu ci neni zle walbro
V TOMTO PRIPADE JEDINE ZE BY NEVIPINALA BOLA ZAPOJENA NA PRIAMO (ZE STALE BEZI) INAK SA TO PUMPY NETIKA
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
pokud vím měřil
ted je otázka proč to fouklo, dělali mu to kluci ve vedlejší vesnici a posílal jsem mu všechny infa co a jak
jak dotáhnout hlavu jak nastavit rozvody
a jelikož to nestíhali jel jsem tam 23 12 na dokončení, hlava byla přitažená, rozvody nastavený, tak jsem to začal dodělávat a ptal jsem se toho mechoše jestli usěali rozvody 48 a 39 zubů a že jo a když jsem to měl skoro hotový tak jsem se ho zeptal jestli dotáhli hlavní řemenici 150Nm a že tu vůbec neměli dole, tak jsme to očesali a rozvody byly o zub, poté jsme to opět složili a na první brnknutí to naskočilo
ted vyvstává otázka, jelikož jsem poslal iwanovi těsnění od viktora reinze a o lepším zde dostupném nevím proč to fouklo a jsou dvě možnosti, jelikož hlavu chlapi rovnali tak může být křivý blok řekl bych 75% anebo že špatně dotáhli hlavu 25%, přestože jsem psal jak ji mají dotáhnout, ale rozvody jsem psal taky a zmrdali to a jestli hlavu přitáhli třeba jen jednou nebo měli horší momenták to prostě nevím a i když to iwan doveze ke mě tak nevím co z toho vyleze
ted je otázka proč to fouklo, dělali mu to kluci ve vedlejší vesnici a posílal jsem mu všechny infa co a jak
jak dotáhnout hlavu jak nastavit rozvody
a jelikož to nestíhali jel jsem tam 23 12 na dokončení, hlava byla přitažená, rozvody nastavený, tak jsem to začal dodělávat a ptal jsem se toho mechoše jestli usěali rozvody 48 a 39 zubů a že jo a když jsem to měl skoro hotový tak jsem se ho zeptal jestli dotáhli hlavní řemenici 150Nm a že tu vůbec neměli dole, tak jsme to očesali a rozvody byly o zub, poté jsme to opět složili a na první brnknutí to naskočilo
ted vyvstává otázka, jelikož jsem poslal iwanovi těsnění od viktora reinze a o lepším zde dostupném nevím proč to fouklo a jsou dvě možnosti, jelikož hlavu chlapi rovnali tak může být křivý blok řekl bych 75% anebo že špatně dotáhli hlavu 25%, přestože jsem psal jak ji mají dotáhnout, ale rozvody jsem psal taky a zmrdali to a jestli hlavu přitáhli třeba jen jednou nebo měli horší momenták to prostě nevím a i když to iwan doveze ke mě tak nevím co z toho vyleze
Neni,je z mojej Z31ky.pablo píše:este jedna rada skus dat spat seriovu pumpu ci neni zle walbro
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk