raddy píše:mozno by bolo vhodne aby Idaho vysvetlil ako to s tou ECU myslel, pripadne dodal nejake prakticke ukazky, tiez ma to zaujima...
nikde jsem neřekl že ECU je jen k tomu aby zobrazovala udaje na palubce. Psal jsem doslova :
"...obojí se dá obejít a ta ECU ti potom v podsate slouží jen k zobrazování dat na palubce, případen sledování chybových hlášení.."
To co jsi řekl je proste vytržení z kontextu.
Pokud bys neco o MK3 vedel, pochopil by, karle, jak jsem to myslel.
Problém je v tom že jakmile dáš standalone do MK3 tak budeš mít problém s přístojovkou, nebude fungovat vetšiny ukazatelu a budíku, jelikož toy v te dobe blbla a i blbý signál cidla teploty ECU "překládá" pro palubku tudíž pokud potřebuju na palubce cokoliv zobrazit a používám jakýkoliv jiný řídící systém než puvodní ECU je takřka nemožné aby palubka ukazovalal cokoliv jiného než aktuální rychlost. Bohužel teploty, otáčky, i "blbou" kontrolku mazání spíná práve ECU. Pokouseli sjme se x-krát experimentovat se signáli z čidel a pouštet je přes jakýkoliv "translátor" do palubky, výsledek je že jakmile odpojíme ECU ( a nahradíme nečím jiným - abys mne zase nebral za slovo ) musíme vše natahat samostaně -přídavné budíky, kontrolky vse.. Proste přístrojovku ( krome tachometru, kontrolek blinkru a dálkových ) mohu vzít a zahodit - takto byla moje poznámka míněná.
jen jeste jedna poznámka at se toho zase nechytneš.. zkoušeli jsme runé měniče napětí ( nejsem elektrikář, tak ber co píšu s rezervou ) ale bylo mi řečeno - človíčkem co delá elektroniku profi - že pokud bych chtel aby ukazovalo vse co má, jde to udelat, ale každé čidlo by muselo být "překládánáno" ( měneno napětí? ) uplnej jiným koeficientem, navíc to "nefunguje lienárne" .. proste zkrátím - nejde natáhnout kabel od čidla k budíku, protože by musel být mezi nimi člen, který signál upravuje aby mu budík "rozumněl", bohužel pro každý by musel být jiný..
Věřím že to jiste pujde ale nezmám nikoho kdo by mi to udelal, a na zahraničních forech píší o samé - stačí projít odkazy spojené s instalací standalone..
Jediné v čem bude mít 200x navrch díky svému 4válci podle mne bude nižší pořizovací cena kováku ( teoreticky, protože Wiseco na 7MGTE stoji cca 14tis kč - nemám ponětí co stojí sada kováku na 200SX, ale v porovnání s celicou a dalšíma 4válcema je takřka nastejno, občas levnejší ), jinak střeva MK3 jsou stavená tak že 400PS vydrží v seriovém stavu ( o čemž jiste svedčí spousta majitelů po celém svete s tímto výkone stačí projít fora, kouknout se na setupy atd..).
proto si myslím že z hlediska výkonu je supra levnejší na upgrade pokud se to veme čiste na cílový výkon, otázkou ale zustane nakolik je ( teda spíš není ) konkurence schopná vuči SX se stejnou investcí ( které sice bude mít menší cílový výkon ale bude mít plus ve váze a obratnosti ).
Co se týče zvedání výkonu vs výdrž - předpokládal jsem že porovnáváme supru a 200sx po GO, nebo alepson v dobrém stavu, prootže potom je jedno zda se bavíme o 15-20let staré supře, SX nebo 2 roky starém aute, kterému nekdo nedal to co potřebovalo.
Pokud chceš brát šechno tak komplexne jako to vnucuješ me, mel by sji tady klukum rovnou napsat, žepokud nemaj v kapse pul míče na upravy 200sx at se do nich neserou a ty šroty prodaj..
Nikde jsme nepsal že není potřeba větší vstřiky ani silnejší pumpa, jen se proste prozatím do té investice vejdu. Každe auto má sve plusy a minusy, pokud si projdeš fora na MK3 zjistíš že toho bylo vyzkoušeno tolik ( možná více jak na MK4 ) že už cesty vyšlápnuté jsou , ví se jak, je jen otázkou za kolik ty veci seženu.
O tom v jakém je auto stavu se nemá smysl bavit, je jasné, že pokud auto nebude v dobrém stavu tak i kdybych do nej vrazil do uprav 300tis je mi to k ničemu jelikož to nevydrží.
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů