Stránka 2 z 2

Napsal: 25.01.2008, 16:07
od Vladislav Bureš
pablojamal píše:tak mě něco dohodte do 80000 a proč je drift drahej????????
Drift je náročná na motor a přidružené součásti a aby vydrželi zátěž při driftování tak musí být vše velice dobře a hlavně z kvalitních dílů poskládané. Když si to tu trochu projdeš tak přibližně pochopíš o co jde pokud chceš aby to auto vydrželo tak to je potom částka ve stotisících nemluvě o speciálních dílech jako dierák a podvozek . Asi mě tu opravý či jen doplení jsem tu také jen krátce ale hodně jsem toho už pochpopil o čem jsem do té doby neměl představu i když jsem se o 200sx zajímal už dříve

Napsal: 25.01.2008, 16:09
od pablojamal
tvoje je pěkná a driftí???

Napsal: 25.01.2008, 16:15
od pablojamal
s kvalitním matrošem nemám problém už jsem něco občas dělal třeba buginu s vaškem fejfarem tak vím co se dá udělat nebylo tam kromě motoru nic z fabriky.

Napsal: 25.01.2008, 16:18
od Vladislav Bureš
tak tady budeš mít tak jen základ motoru jak z fabriky jinak i v motoru bude všechno jinak :-D

Napsal: 25.01.2008, 17:03
od Tosho
Nwm preco chces len nissan. Skus sa treba pozret po Bmw E30, to kupis aj do 50 000sk.... :)

Napsal: 25.01.2008, 21:57
od tamo
pablojamal: ak sa chces zaoberat iba driftom tak viac sa dozvies tu http://drift-forum.cz/ , toto drift forum neni

Napsal: 26.01.2008, 22:16
od Awatar
záleží na jaký úrovni chceš "driftovat", pokud chceš mít auto co "umí" jezdit bokem tak ti 80.000,- stačit bude, kup 200sx dej ho dohromady, kup k tomu samosvor, nějakej podvozek aby se to moc nehoupalo a na takové to domácí bokování ti to bude stačit (jenom se připravit na poměrně častý opravy, i když se nestane nehoda), ale jestli budeš chtít jezdit závody a být nějakou konkurencí, tak na tuhle částku zapomeň. Zeptej se někoho, kdo závodí, ty částky jsou uplně někde jinde. A jak tady někdo psal E30, tak to opravdu neni levnější záležitost, jak se na první dojem zdá. Jinak 200sx podle mého názoru jezdí v sérii "bokem" daleko líp než E30.