Fire píše:ještě tu nikdo nenapsal že ta širokopásmá lambda zase moc dlouhou životnost nemá
a jakou má životnost????o se dá misto origo???
Fire píše:ještě tu nikdo nenapsal že ta širokopásmá lambda zase moc dlouhou životnost nemá
Ale ma. Ked nedas olovnaty benzin (nehrozi) tak vydrzi viac ako tu vacsina ludi s SX najazdi. A tuto lambdu aj tak pouzivas len na ladenie, potom ju mozes kludne vybrat.Fire píše:ještě tu nikdo nenapsal že ta širokopásmá lambda zase moc dlouhou životnost nemá
Kupis wideband kit. Ten pozostava vacsinou lambda->kabel->riadiaca cast s displejom(budikom).NISMOTOM píše:Takže když ji budu dávat do auta dam ji místo origo???a kam zapojim kable co šly k origo???
Nema rada - ma rada je to fuk. Cim blizsie k motoru tym lepsie. A na kolene uz neni taky hicMartin_534 píše:daleko lepší řešení je navrtat vejfuk někde pod autem, navařit závit a wideband lambdu dát tam, nemá totiž ráda teplo co je hned za výfukem
tak porad kolik by měly hodnoty být????Idaho píše:ja tedy nevím, ale pokud neví ( není si jistý ) přesnou hodnotu AFR jakou by mel mít, tak jemu podle mne budík AFR tak maximálně na to aby vedel v jeké hodnote mu shoří písty
Muj názor je že pokud to nebude soubežne s tím kontrolovat přes EGT tak si vubec nepomuže..
wideband sonda nesmie byt blizko pri turbe, teplota ju znici. idealne miesto je tak aspon 30-40cm za turbom a nie v spodnom ohybe kolena kvoli kondenzacii vody.kenivruh píše:Martin_534 píše:Nema rada - ma rada je to fuk. Cim blizsie k motoru tym lepsie. A na kolene uz neni taky hic
A preco kroky 12 a 13 ? No pri serii kvoli spotrebe. A pri neserii, len tak aby dlhsie vydrzala A aby si mohol otestovat zmes inym :-D
sorry už se k tomu nebudu vjadřovat byl by z toho jen další flame..NISMOTOM píše:tak porad kolik by měly hodnoty být????Idaho píše:ja tedy nevím, ale pokud neví ( není si jistý ) přesnou hodnotu AFR jakou by mel mít, tak jemu podle mne budík AFR tak maximálně na to aby vedel v jeké hodnote mu shoří písty
Muj názor je že pokud to nebude soubežne s tím kontrolovat přes EGT tak si vubec nepomuže..
Přesně tak... aby to nebyla jen hračička, která si dělá co chce, tak je to investice min. cca 10tis. Kč. Nejnižší úroveň, pod kterou nemá cenu podle mě jít jsou A/F měřáky Innovate motorsport či PLX. Důležitá je také při ladění přítomnost korekce dle teploty EGT, protože teplota ovlivňuje výstupovou hodnotu z lambda sondy. Nicméně klíčové je nezaměřovat se pouze na čísílka, které ukazuje A/F meter, protože na ty motor nejezdí. A/F záleží na kvalitě paliva, teplotě paliva, teplotě nasávaného vzduchu, plnícím tlaku, předstihu, detonacích atd atd a je potřeba brát toto v potaz. Pokud se ladí směs pro streetové použití, tak doporučuji ladit A/F s větší rezervou, jelikož rozdíl mezi naladěním A/F "na hraně" a "s rezervou" je opravdu zanedbatelný, ba i pro běžného člověka neregistrovatelný a přesto ušetří mnoho pěněz a člověk najezdí mnohem více kilometrů. A těch 12:1 nemusí být vůbec zbytečně bohaté.Fire píše:ještě tu nikdo nenapsal že ta širokopásmá lambda zase moc dlouhou životnost nemá