Apexi + vstřikovače

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Příspěvek od Vita.z31 »

kenivruh píše:Jaj to si nemal napisat, ze je plne zrovnatelne so samostantonou RJ. to zase nedopadne dobre :-D
Je rozdil mezi E-manage Ultimate a E-manage Blue :wink: Blue je "oskubana" verze, ale i tak toho umi vic nez piggy-back od apexi. V zahranici se necha sehnat pouzita za 250-300$
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Ja by som chcel vediet, ako upravuje Emanage predstih, tak ze dokaze "advancnut" predstih oproti nastaveniu v ECU. Ak Emanage caka na signal z ecu a potom ho upravuje, tak predsa nieje sanca ak v case T+0 posle ecu signal na iskru, aby to emanage upravil na cas T-5 napr.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

kenivruh píše:Ja by som chcel vediet, ako upravuje Emanage predstih, tak ze dokaze "advancnut" predstih oproti nastaveniu v ECU. Ak Emanage caka na signal z ecu a potom ho upravuje, tak predsa nieje sanca ak v case T+0 posle ecu signal na iskru, aby to emanage upravil na cas T-5 napr.
hehe a ako to robi seriova ECU? ako emanage, tak aj seriova ecu ma mapu predzapalu, podla ktorej upravuje aktualny predzapal v danom cykle. emanage to robi rovnako ako seriova ecu a uplne rovnako to robi akakolvek samostatna ECU. Snimac (CAS alebo iny) doda informaciu o polohe piestu a ecu vzpocita podla mapy aktualny predzapal.
Piggiback to robi tak, ze upravi informaciu z CAS snimaca pre ECU, teda doda umelo skresleny udaj o polohe piestu a tym zmeni konecny predzapal. Emanage necaka na signal z ECU, ale ECU caka na signal z Emanage, tymto sa zrejme vysvetluje tvoja otazka.... Rovnako je to aj zo vsetkymi ostatnymi signalmi, ktore Emanage upravuje.
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Dakovala, uz chapala 8)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikyc »

pouzivam emanage blue pres dva roky. mam origo ecu a ted 370cc@4bar. driv jsem mel 444@3bar a pak i 4bar.

Umi samozrejmne menit predstih, i kdyz v emanage nevidis vyslednou hodnotu, tak to umi. A to bud vzhledem k tps nebo maf nebo map (boostu) ja mam ten boostsensor a pouzivam ho - ladim podle neho i benzin.

Emanage blue totiz umi jeste prime prodluzovani injector impulsu - zase podle tps, maf nebo map. Coz je v mnohem mnohem lepsi nez nastavovani afr pres zmenu signlu vahy vzduchu.
Uživatelský avatar
Nyci
user
Příspěvky: 467
Registrován: 23.04.2006, 09:20
Bydliště: Slepotice (Pardubice)

Příspěvek od Nyci »

A kde by se dala koupit tahle jednotka (blue) ? ta cena 300 usd je obvzlášť zajímavá.
I love "Turbo" :)
Black S13 250sx (future drift car)
Black(Grey) S13 SOLD

díly 200SX S13 zde.
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Myslim, ze tento je asi dost popularny http://www.mohdparts.com/emanage/

Alebo skusit ebay.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikyc »

mohdparts ma jenom novy a origo dily coz za 300 asi nebude. Celkem casto je nekdo prodava na sr20foru - neni problem domluvit se s nim. treba tady http://www.sr20forum.com/electronics-ga ... pport.html

jinak k te samotne nove jednotce je treba mit ten support tool coz je kabel a cd ale je to zbytecnych $110 - sw se da stahnout nekde a neorigo kabel stoji myslim 30-50$ videl jsem ho na ruznych mistech. A dal jestli chces kabelaz na predstih a na to dodatecny vstrikovani, tak je zbytecny kupovat oboji, staci jenom konektor, kterej je soucasti tusim ty ignition(na predstih) kabelaze a zbydou tam volny kabilky na tu injection kabelaz. Proste ty origo dily jsou zbytecne drahy, pritom to jsou jenom kabilky, kterych je tam zbytecne moc.
Odpovědět