Stránka 2 z 2
Napsal: 18.02.2008, 10:49
od Vita.z31
kenivruh píše:Jaj to si nemal napisat, ze je plne zrovnatelne so samostantonou RJ. to zase nedopadne dobre :-D
Je rozdil mezi E-manage Ultimate a E-manage Blue
Blue je "oskubana" verze, ale i tak toho umi vic nez piggy-back od apexi. V zahranici se necha sehnat pouzita za 250-300$
Napsal: 18.02.2008, 10:52
od kenivruh
Ja by som chcel vediet, ako upravuje Emanage predstih, tak ze dokaze "advancnut" predstih oproti nastaveniu v ECU. Ak Emanage caka na signal z ecu a potom ho upravuje, tak predsa nieje sanca ak v case T+0 posle ecu signal na iskru, aby to emanage upravil na cas T-5 napr.
Napsal: 18.02.2008, 12:19
od raddy
kenivruh píše:Ja by som chcel vediet, ako upravuje Emanage predstih, tak ze dokaze "advancnut" predstih oproti nastaveniu v ECU. Ak Emanage caka na signal z ecu a potom ho upravuje, tak predsa nieje sanca ak v case T+0 posle ecu signal na iskru, aby to emanage upravil na cas T-5 napr.
hehe a ako to robi seriova ECU? ako emanage, tak aj seriova ecu ma mapu predzapalu, podla ktorej upravuje aktualny predzapal v danom cykle. emanage to robi rovnako ako seriova ecu a uplne rovnako to robi akakolvek samostatna ECU. Snimac (CAS alebo iny) doda informaciu o polohe piestu a ecu vzpocita podla mapy aktualny predzapal.
Piggiback to robi tak, ze upravi informaciu z CAS snimaca pre ECU, teda doda umelo skresleny udaj o polohe piestu a tym zmeni konecny predzapal. Emanage necaka na signal z ECU, ale ECU caka na signal z Emanage, tymto sa zrejme vysvetluje tvoja otazka.... Rovnako je to aj zo vsetkymi ostatnymi signalmi, ktore Emanage upravuje.
Napsal: 18.02.2008, 16:36
od kenivruh
Dakovala, uz chapala
Napsal: 18.02.2008, 21:17
od mikyc
pouzivam emanage blue pres dva roky. mam origo ecu a ted 370cc@4bar. driv jsem mel 444@3bar a pak i 4bar.
Umi samozrejmne menit predstih, i kdyz v emanage nevidis vyslednou hodnotu, tak to umi. A to bud vzhledem k tps nebo maf nebo map (boostu) ja mam ten boostsensor a pouzivam ho - ladim podle neho i benzin.
Emanage blue totiz umi jeste prime prodluzovani injector impulsu - zase podle tps, maf nebo map. Coz je v mnohem mnohem lepsi nez nastavovani afr pres zmenu signlu vahy vzduchu.
Napsal: 18.02.2008, 22:12
od Nyci
A kde by se dala koupit tahle jednotka (blue) ? ta cena 300 usd je obvzlášť zajímavá.
Napsal: 18.02.2008, 23:29
od kenivruh
Myslim, ze tento je asi dost popularny
http://www.mohdparts.com/emanage/
Alebo skusit ebay.
Napsal: 19.02.2008, 00:02
od mikyc
mohdparts ma jenom novy a origo dily coz za 300 asi nebude. Celkem casto je nekdo prodava na sr20foru - neni problem domluvit se s nim. treba tady
http://www.sr20forum.com/electronics-ga ... pport.html
jinak k te samotne nove jednotce je treba mit ten support tool coz je kabel a cd ale je to zbytecnych $110 - sw se da stahnout nekde a neorigo kabel stoji myslim 30-50$ videl jsem ho na ruznych mistech. A dal jestli chces kabelaz na predstih a na to dodatecny vstrikovani, tak je zbytecny kupovat oboji, staci jenom konektor, kterej je soucasti tusim ty ignition(na predstih) kabelaze a zbydou tam volny kabilky na tu injection kabelaz. Proste ty origo dily jsou zbytecne drahy, pritom to jsou jenom kabilky, kterych je tam zbytecne moc.