Stránka 2 z 2
Napsal: 28.05.2008, 12:29
od jerrys13
saigone píše:jerrys13 píše:takový škody
newim jak je to se šteftama ale když sme strhli bezpečnostní šroub kola tak sme vzali matici navařily ji na šroub a na druhej pokus šel šroub ven
vyměnila se matka a jezdí se dál bez žádnejch drastickejch zásahů
taky od ted přetahuju všechno co můžu moment'ákem
to jo ale kdyz treba u Skodovky/Seatu/... dotahnes kola na 120Nm jak je v manualu tak se Ti za chvili vrati s povolenejma kolama.
na peugeotech podle manuálu např. 307 má bejt na 110Nm dávám to na 120 a zatim nebyl problém
Napsal: 28.05.2008, 15:28
od Murthy
jerrys13 píše:saigone píše:jerrys13 píše:takový škody
newim jak je to se šteftama ale když sme strhli bezpečnostní šroub kola tak sme vzali matici navařily ji na šroub a na druhej pokus šel šroub ven
vyměnila se matka a jezdí se dál bez žádnejch drastickejch zásahů
taky od ted přetahuju všechno co můžu moment'ákem
to jo ale kdyz treba u Skodovky/Seatu/... dotahnes kola na 120Nm jak je v manualu tak se Ti za chvili vrati s povolenejma kolama.
na peugeotech podle manuálu např. 307 má bejt na 110Nm dávám to na 120 a zatim nebyl problém
Nebyl problem to je jasny ze zadnej nebyl kdyz se kvam uz nikdo nevratil pac nemel jak.
Napsal: 28.05.2008, 19:22
od jerrys13
ty seš dement
Napsal: 28.05.2008, 19:57
od Heini
A proc jsi to neodvrtal
Napsal: 28.05.2008, 20:17
od tomita
Vrtali jsme to a dost dlouho..znicili jsme nekolik vrtaku...a vysledek zadnej.
Napsal: 28.05.2008, 20:48
od otasTM
Heini píše:A proc jsi to neodvrtal
protože Drifting hrozně rád řeže flexou :-D
Napsal: 28.05.2008, 20:53
od Heini
No tohle muzete dat do vtipů. Radsi koupim poradnej vrtak nez skurvim kolo.