Stránka 2 z 3
					
				
				Napsal: 09.06.2008, 16:44
				od pete
				tamo píše:prezapal mas dobre nastaveny?
myslim ze hej bo dobre startuje aj ide len to dusenie ..!
 
			
					
				
				Napsal: 09.06.2008, 16:46
				od pete
				blázen píše:pete píše:raddy píše:aky garrett to tam mas?
je nanom napisane Garrett R48 velky vzduchac! preco??
 
protože R48 není označení typu turba,..nejspíš to bude AR48
 
moze byt nehadam sa ale co hovoris na to dusenie??
 
			
					
				
				Napsal: 09.06.2008, 17:12
				od blázen
				když má motor díru v tahu bývá to často palivem, ale může to být samozřejmě i něčím jiným.. nad 3000ot táhne plynule při plném zatížení?
			 
			
					
				
				Napsal: 09.06.2008, 17:57
				od kuk1
				Nahoď sem fotky motoru a turba..bude možná jasněji.... 

 
			
					
				
				Napsal: 09.06.2008, 22:34
				od pete
				blázen píše:když má motor díru v tahu bývá to často palivem, ale může to být samozřejmě i něčím jiným.. nad 3000ot táhne plynule při plném zatížení?
tak az nad 3500 ot sa zacne brat ! sak pofotim to a dam to sem!  mam to len nieaky rok a to som na nom cez zimu nejazdil mal som ho u lakernika robil som go karoserii a tak.. teraz sa zoznamujem s motorom.. 

  ale aj tak chlapci diki vam moc!! toto forum je super!! bo tu na slovensku mame velmi malo s13stiek
 
			
					
				
				Napsal: 10.06.2008, 06:40
				od tamo
				pete píše: bo tu na slovensku mame velmi malo s13stiek
sry za OT... sa lepsie obzeraj, je ich tu hodne  :-D
 
			
					
				
				Napsal: 10.06.2008, 16:21
				od pete
				kuk1 píše:Nahoď sem fotky motoru a turba..bude možná jasněji.... 

 
tu su tie foto!  
 
  
  
alebo aj tu 
http://rapidshare.com/files/121473244/m ... X.rar.html 
			
					
				Re: Pridusenie pri 2000 az 3000 ot
				Napsal: 18.09.2008, 15:22
				od pete
				Problem mi vyriesili zvody XSPOWER !! 

 
			
					
				Re: Pridusenie pri 2000 az 3000 ot
				Napsal: 18.09.2008, 17:21
				od blázen
				na tyto svody ovšem nepasuje T25 turbo ale T3...takže zůstává otázka ,jaké máš turbo
			 
			
					
				Re: Pridusenie pri 2000 az 3000 ot
				Napsal: 18.09.2008, 17:48
				od Mirek
				blázen píše:na tyto svody ovšem nepasuje T25 turbo ale T3...takže zůstává otázka ,jaké máš turbo
v te prirube je na fotce ale 8 der na prirube..ne 4...takze je mozne ze cinani vymysleli neco UNI :-D
 
			
					
				Re: Pridusenie pri 2000 az 3000 ot
				Napsal: 18.09.2008, 18:59
				od blázen
				ano,ty další 4 sou pro T04 turbo..měl sem ty svody doma a předělával je pro T25/28 viz návody
			 
			
					
				Re: Pridusenie pri 2000 az 3000 ot
				Napsal: 18.09.2008, 19:28
				od slik85
				len medzi  recou  turbo si mozes  v pohode natocit ako potrebujes  zvecsa je tam len  segerka  ktoru  vyberes a pootocis hausingem ja sem na s14 riesil toto  sekanie  a  nikto mi  nevedel poradit a  potom ked  som  si odpojil odvetravanie vaciek  tak to prestalo   chybou tohto sekania   bol  propousteci  pcv ventil  muze to  bejt i tlakem paliva  nebo FPR ,ale  vymen aj palivovy  filter oplati sato inak dost  casto byva  zasranej i  karbon  kanister a ten pak  taha  bokem  vzduch a kdys pride boost tak to jede.
dnes sem opiet zapojil odvietrani  vacek  a opiet mi to seka
inak odkial si prestnejsie
			 
			
					
				Re: Pridusenie pri 2000 az 3000 ot
				Napsal: 19.09.2008, 12:07
				od pete
				neviem ci T25 sem pasuje ale tieto zvody su pre T3 a T4 turba preto maju osem dier a ja som potreboval hlavne zvody otocene dohora! ake mam turbo? je nanom Garrett A/R 48 vzduchac! sak tu mate foto..
neviem ci si sa pytal mna odkial som ale aj tak.. som z Nitry ...
			 
			
					
				Re: Pridusenie pri 2000 az 3000 ot
				Napsal: 19.09.2008, 18:34
				od blázen
				toto vypadá na T3 turbo a ne T25, to řeší tvůj náběhu..  

 
			
					
				Re: Pridusenie pri 2000 az 3000 ot
				Napsal: 20.09.2008, 00:07
				od pete
				noo aj mne to pripada ako T3 som to uz viac krat pozeral na nete a je to pod T3 ale s rozdielom ze je chladene vodou toto kokretne som nenasiel neviem kde to ten predchadzajuci maitel vyhrabal  
