Stránka 2 z 3
Re: P : 240SX - S13 - KA24E
Napsal: 14.11.2008, 15:08
od nismo.power
za 35 bez hudby a rychle se klidně můžem bavit...... už tak prodělávám cca 30k takže níž fakt nepudu
Re: P : 240SX - S13 - KA24E
Napsal: 18.11.2008, 18:31
od evolva
stále akt
dneska vyměněný vstřiky
Re: P : 240SX - S13 - KA24E
Napsal: 20.11.2008, 08:29
od nismo.power
Pokud někdo má zájem 35 se všim všudy a bude to rychle tak sem ochotnej to pustit . . . .
motor jde za studena v nízkejch otáčkách horšim volnoběhem za tepla líp. ... mám podezření na špatný kontaktu ke vstřikum, možno že to dneska stihnu nějak poladit když bude time......
celkově :
-přetěsněná hlava
-zbroušená hlava
-leštěný kanálky
-zbroušený sedla ventilů
-new těsnění pod palicí
-nový písty, kroužky,čepy /spotřeba oleje asi žádná nebo zanedbatelná
-novej rozdělovač/palec , kabely ke svíčkám / svíčky
-nový kosti přední stabík
zbejvá teda dodělat ale neni nutno
-poladit ten volnoběh když to neudělám já
-pohrát si s tou střechou
-vzadu kitnout bok nárazníku (kousek) a bok pod anténou (kousek) stříknout rozleštit ale taky neni nutný
-neco se poklepuje ve spolujezdcovejch dveřích ale to beru jako drobnost na tak starym autě, přijít na to bude hodina max a bude klid
-zadrhává se počítadlo km sem tam, nevim proč nicméně stejně na nej nikdy nekoukám
-dodělat geometrii (cca 700kč ale v praze je všude nacpáno ted)
-dopasovat kapotu a pokličky světel, po šrourání motoru se mi do toho nechtělo už ......
jak řikám neni to silák ale dá se oturbit a pak staká veškerý CA a SR do kapsy takže možnost velkýho výkonu tu je taky
je to spíš polykač kilometrů, včera nejel ~300km PHA-CHRUDIM dálnice 150-160 GPS okresky kolem 100-120 spotřeba 8,6 L
tempomat funguje bezvadně , klima nejde lzde jí odpojit , origo vrtule taky asi podpojit elektriku velkou k tomu dodám nebo jí tam dám když to stihnu než to někdo koupí takže klima pryč a vrtule pryč by mohlo pár koníků nahnat zase .. . . . KAT někdo přede mnou vykuchal ale neni v něm trubka což bych dodělal ať plyny prouděj to by taky nějakej koník dalo
veškerý info jinak dostupný na 777 770 314, nejdřív obepíšu dva co si to byly prohlídnout jak se rozhodli a pak podle zájmu kdyžtak pořadník . . . .. cena je akční tudíž dejme tomu po víkendu bude zase větší
auto jezdí a stojí v Praze , možnost přijet , podívat projet poslechnout hudbu stačí jen zavolat....
Re: P : 240SX - S13 - KA24E
Napsal: 20.11.2008, 15:43
od MaxX
a nedá se spíš oturbit KA24DE a ne ten tvůj motor?!
Re: P : 240SX - S13 - KA24E
Napsal: 20.11.2008, 16:47
od blázen
KA24E nemá problémy s oturbením
Re: P : 240SX - S13 - KA24E
Napsal: 20.11.2008, 17:33
od Mirek
ale dá se oturbit a pak staká veškerý CA a SR do kapsy
promin za ot, ale zase to s tou chvalou neprehanej
Re: P : 240SX - S13 - KA24E
Napsal: 20.11.2008, 21:07
od Balty
Mirek píše:ale dá se oturbit a pak staká veškerý CA a SR do kapsy
promin za ot, ale zase to s tou chvalou neprehanej
Proč by měl přehánět? Chceš snad tvrdit, že 240sx + turbo nebude výkonější jak 200sx, když obě auta budou mít relativně stejné úpravy?
Re: P : 240SX - S13 - KA24E
Napsal: 20.11.2008, 21:48
od Mirek
Balty píše:Mirek píše:ale dá se oturbit a pak staká veškerý CA a SR do kapsy
promin za ot, ale zase to s tou chvalou neprehanej
Proč by měl přehánět? Chceš snad tvrdit, že 240sx + turbo nebude výkonější jak 200sx, když obě auta budou mít relativně stejné úpravy?
jop...nemyslim si ze to bude tak prudky....ted mi tady budete hazet odkaz kde jaky KA jezdi atd atd atd...je to dobrej motor...srovnatelnej s ostatnima po upravach...ale ze je strci do kapsy opravdu prehnal
Re: P : 240SX - S13 - KA24E
Napsal: 20.11.2008, 21:50
od nismo.power
nepřehánim...... KA je opravdu mnohem tahavější kvůli většímu objemu, v US dost používanej motor, SOHC používaj radši než DOHC neb s dvojvačkou sou mnohem větší problémy zatimco SOHC je nesmrtelný a snese víc ;-)
víc se možno dočíst kdyžtak tady. .. .
http://www.ka-t.org/forums/index.php
Re: P : 240SX - S13 - KA24E
Napsal: 20.11.2008, 21:51
od Mirek
jasne..kdyz si to myslite..proto jich v japonsku jezdi tolik ze?
Protoze je to nejlepsi motor a ti blbci japonsti radeji upravuji SRka...kluci jedte jim to tam vysvetlit
Re: P : 240SX - S13 - KA24E
Napsal: 20.11.2008, 21:57
od nismo.power
já ti nechci fakt kazit radost ale je to proto protože už v sérii se tam 240SX S13 s SR20DET prodávalo
aneb takhle vypadá
Re: P : 240SX - S13 - KA24E
Napsal: 20.11.2008, 22:02
od Mirek
nismo.power píše:já ti nechci fakt kazit radost ale je to proto protože už v sérii se tam 240SX S13 s SR20DET prodávalo
aneb takhle vypadá
Hmm super..a jeste black top...ten co jsi dal je slabsi..neres..ja sem se ted neprobral.... vim jaky motory se davaly do japonskejch 180SX (240sx se prodavala jen v USA kdyz chces puntickarit). Proste se smir s tim ze KA ackoliv je to dobrej motor "nestrci veskery CA a SR do kapsy". Je mi lito pokud ti tim beru iluzi a klidne si to mysli dal, ale nepis takovy zavadejici informace na forum..precte si je nejakej novacek a pak se bude divit jaktoze nacpal 200tis do KAcka a pepa od vedle ma v SRku jen 150 a jede mu to lip
Re: P : 240SX - S13 - KA24E
Napsal: 20.11.2008, 22:17
od nismo.power
je slabší ale byl tam to je hlavní...... budeš dělat auto 2.0 kde už turbo je nebo budeš stavět od základu motor kde turbo nebylo. . .. . . ano správně jednodužší je varianta 1. . . . . .
vem to logicky, obsah 1,8 při přeplnovacim tlaku řekněme 1b...na periferie jako vejfuk apod se vyprdni versus obsah 2,4 při stejnym tlaku ti udělá koní víc resp. zákonitě nepotřebuje k dosažení stejnýho výkonu co by měla 1,8tolik tlaku stejně tak jako třebas Uno Turbo při obsahu 1,4 by potřebovalo na dosažení stejnýho výkonu kolem 1,8b právě díky menšímu obsahu tudíž i objemu výfukovejch plynů........ všechno berme klidně pro T25
jak řikám v sérii ten motor nic moc ale pročti si o něm něco naštuduj si jeho průběh kroutícího momentu klidně i vs. CA se stejnym tlakem a uvidíš rozdíl jak v plynulejšim průběhu tak maximální hodnotě. . . . .. . promiň ale fakt vypadáš jako by si tvrdil že 7M GTE aneb 3.0L 6hrnek turbo bude zákonitě slabší resp. nebude strkat do kapsy CA SR KA . . .. . objem ničim nenahradíš to je starý známý heslo nebo myslíš že přehonování vložky motoru, kratší klikovky ojnice písty který sou na zvětšení cui sou k ničemu aneb proč se blbec snaží z objemu 2005ccm dostat třeba 2845 ?? to nejsou zbytečnosti .......
a závěrem tak každej motor jde oturbit to snad víme všici ;-)
nicméně neřešil bych to, z motoru se prostě koně dostat daj a je jedno jestli se bavíme o 200 nebo 1000 jde to dostat jak z CA tak KA ale je třeba brát v potak kolik z vás tu mělo ujetou šálu na klice a podobný závady na dennim pořádku CA ?
) já je měl 3x takže proti KA vim co řikám ten motor je z Terrana a fakt vydrží echt víc
konec hádek potřebuju auto prodat né řešit kolik z toho dostanu koní ;-)
Re: P : 240SX - S13 - KA24E
Napsal: 21.11.2008, 00:07
od Kentoya
v podstatě co jsi napsal je nesmysl
dobře budeme porovnávat objem 1,8 a 2,4, s tím že objem ničím nenahradíš, na ostatní aspekty se vysereme
představme si 16ti válec o objemu 1,8 litru
a
představme si 4válec KA 24 o objemu 2,4 litru
z kterého motoru dostaneme vyšší výkon?
, já to vím, jen tu vyvracím tvrzení že objem ničím nenahradíš, nejde mi tu o flame
Re: P : 240SX - S13 - KA24E
Napsal: 21.11.2008, 19:54
od nismo.power
taky že objem a počet válců spolu taky mezi náma taky relativně souvisí....... ano dělaj se 2,0 jak V4 tak V6 apod ale pokud neberu motor z F1 apod tak válce a objem jdou ruku v ruce spolu
dopře opravuju, objem ničim nenahradíš je jedno všeobecně známý heslo a druhý moje je že motor začíná od 8mi válců ;-)))