Stránka 2 z 11

Re: BMW

Napsal: 12.01.2009, 11:03
od Gerox
prvni problem je, ze to auto chces na denni jezdeni a caste boky...tohle nejde dohromady...je treba se rozhodnout co s tim autem ches a na co ho chces...pokud nemas love a chces auto na denni jezdeni...tak si kup toho bavce a neres nic dal...pokud ale chces bokovat, ale to znamena ze, vic nez obcas pred dizou se otocit na jednicku tak budes potrebovat tak jako tak more penez...tudiz otazky typu co vydrzi vic a co sezere vic jsou uplne zbytecny v tomto ohledu...

...nicmene dle tvych otazek soudim ze asi nemas na rozhazovani...cili bych ti doporucil asi toho bavce...paklize jses mladej stejne nevydrzis se poradne starat o turbomotor...a staci par panaku nebo par brk...jedna hezci slecna anebo nakej prudic kamos...a uz se sere na zahrati jakehokoliv motoru..:)

Re: BMW

Napsal: 12.01.2009, 11:23
od winie
Tsuchiya píše:jednoznacne vyhralo srko...ano mislel som tu 3,2.tak to je jasne,ze to nebude ziadny fun s tou2,3..a to winie:ty do nissanu tiez davas peniaze a auto sa ani nepohne..sorry nechcel som Ta urazit :roll: dakujem vam,za utvrdenie v nissane!
rejpale :cry: :cry: :cry: musis taky koupit auto po nekom normalnim a ne po debilovi jako ja. ale ono se i to moje rozjede. sem nenapravitelnej optimista :D :D :D

Re: BMW

Napsal: 12.01.2009, 11:32
od pablo
tu musim moc suhlasit s geroxem ma pravdu zacal sem jak ty na jezdeny a bokem a uz mam nissana jenom na bokem.
a taky musim suhlasit zo slikom co napisal. tiez ma pravdu. na tvojom mieste by som vyskusal niekde nejake bawo a potom by som vyskusal tu s14 co chces ist kupit

Re: BMW

Napsal: 12.01.2009, 13:15
od kenivruh
Myslim ze ani ta 240SX S14 co predava slik neni zla. Motor by mal byt neznicitelny a ked mu bude vykon maly, tak tam hodi turbo a hotovo.

Re: BMW

Napsal: 12.01.2009, 14:52
od Conrad
Mohl by tu někdo rozepsat ty differenciály které jsou u bawa. Někdo píše LSD někdo open jak to tedy ve standardu je ?

Re: BMW

Napsal: 12.01.2009, 16:52
od Peca
Conrad píše:Mohl by tu někdo rozepsat ty differenciály které jsou u bawa. Někdo píše LSD někdo open jak to tedy ve standardu je ?
Pokud vim tam bavoraky maji obecne open diffy, M-kove modely maji LSD

Re: BMW

Napsal: 12.01.2009, 20:12
od saigone
Treba u E30 a E36 kdyz to ma samosvor, tak to ma vetsinou lamelovej diferencial, coz je tak trochu vyhoda. Pokud je to E30 ix tak to ma zadni a stredovej diferencial viskozni samosvor. Pokud je to E34 ix tak ma vzadu myslim viskozni a stredovej otevrenej s uzaverkou.
Vsechny E30 a E36 M auta maj lamelovy dif, E46 M3 a novejsi ma uz myslim aktivni dif. U 5-kove rady je podobne. Zalezelo na tom jaka to byla vybava, samosvor se do toho montoval vetsinou na prani. A rekl bych ze treba ve starej e30 je samosvor castejsi nez u vetsiny s13 Nissanu. U E36 je jich malo, vetsinou jen 325 nebo 328 a pak M.

Re: BMW

Napsal: 12.01.2009, 20:43
od saigone
Gerox to napsal hezky.
Kdyz to srovnas s S13 nebo S14 tak BMW vydrzej o dost vic. Treba E36 vydrzi opravdu hodne, je to bavor, kovářská práce. Je taky o neco bezpecnejsi. Na tehle strojich se mi libi, ze ikdyz se na tom spoustu zasadnich veci rozbije, tohle auto furt jede :blackeye:
To se o tehle Nissanech rict neda. Narozdil od toho je ale s13 mnohem lip udelana, ma lip vymyslenej podvozek, ale je zase nachylnejsi na zachazeni, udrzbu, kor tim ze ma turbomotor atd. Je to celkove lepsi auto. Treba srovnavat S13 Nissan s BMW E30 nejde, to muzes az s E36. Pro nekoho nevyhodou E36 muze byt to ze je takova nesportovni a vsedni auto, pokud to neni is, 325/328 s M paketem nebo M, ale to je vec vkusu. Co se vykonu tyka tak BMW 6v maj dostatek, musi to bejt ale 2,5 2,8 nebo M. Vyhodou taky je, ze vsechny dily na BMW E30, E36 jsou v replikach mnohem levnejsi nez na S13/S14, tudiz i o neco levnejsi provoz. Jezdi jich tady taky mnohem vic takze je vic i pouzitejch dilu za levno.

Re: BMW

Napsal: 12.01.2009, 21:03
od blázen
jediné co se dá je ta M3 3,2 ale cena TOP stavu je pořát vysoko.. šel bych do s14A podle mě bude stejně rychlá už se seriovým turbem někde okolo 1bar..

kdybych měl volit nezaujatě mezi nimi volím s14A s GT28R76 ..sfoukne M3 jako svíčku :roll:

Re: BMW

Napsal: 12.01.2009, 21:34
od Tsuchiya
ja som to samozrejme nemyslel uplne na denne jazdenie.na to auto nepotrebujem.len som chcel pocut ktore s tych aut by ste uznali vhodnejsie na caste boky,ale dalo by sa s tym ist aj s babou na kavu,alebo na projistku,bez nejakeho pravidelneho generalkovania nejakych dielov..ja som samozrejme len na japany,ale chcel som pocut objektyvny nazor na vec.chalani tu maju pravdu,nemam moc na rozhadzovanie,a vsak na udrzbu s14a mam..ak nekupim uz vrak.mam ich par vyhliadnutych,jedna s nich je s14a.skusim sem dat foto.mozno ju niekto pozna.a tie bawori nejak svetaborne nejdu..ak to nie je 2,8 a vyssie.a potom je to uz celkom mastne na prevadzku..tak skusim tie fotky..a diky Vam :wink:

Re: BMW

Napsal: 12.01.2009, 21:35
od jagy
blázen píše:jediné co se dá je ta M3 3,2 ale cena TOP stavu je pořát vysoko..
a s14a v top stavu je levna?

Re: BMW

Napsal: 12.01.2009, 21:37
od Tsuchiya
asi 350tis.v DE

Re: BMW

Napsal: 12.01.2009, 21:42
od pablo
heh no 350 ti predam moje :twisted:

Re: BMW

Napsal: 12.01.2009, 21:45
od Tsuchiya
to mi je jasne,..to aj Slik :D :) :o

Re: BMW

Napsal: 12.01.2009, 21:51
od jagy
Za 280k kamos prodava WRX STi prestavene na LHD.. to je zase jina liga nez zminene auta. :)