Stránka 2 z 4
Re: sroubek ve valci!
Napsal: 08.03.2009, 23:19
od Kentoya
odkud jsi
Re: sroubek ve valci!
Napsal: 09.03.2009, 10:17
od semtex
) z Bristolu v United Kingdom..bohuzel nesem v cesku no-proto se ptam ptz sem v tom sam v podstate
Re: sroubek ve valci!
Napsal: 09.03.2009, 20:41
od Kentoya
nu což olupte
Re: sroubek ve valci!
Napsal: 10.03.2009, 17:49
od MIRIS
to budes tahat asi bez prevodovky ze?
Re: sroubek ve valci!
Napsal: 11.03.2009, 08:55
od Conrad
Tak kde jsi bych se s generálkou moc nezabýval. Kup další dvě auta a jedno z toho bude mít určo motor OK
Re: sroubek ve valci!
Napsal: 11.03.2009, 11:32
od raziel
se vsi uctou tu citim komerci co se tyce rad od druchych a teorie poskozeni
ten motor ti na 70% nechce uz jet z jedineho duvodu - detonation sensor, ohnul jsi ventily a zrusil sedla (na 95% to sou podle me ony) a ted to bude hodne vibrovat plus jeste to ze kvuli ztracene kompresi to pofici na 3 valce - detonation sensor zachyti vetsi vibrace a vyradi ti power transistor z provozu tudiz svicky a tudiz zapalovani (vsadim svoje CAcko ze mas svicky mokre od benzinu
sundej hlavu a jukni na to,nevidel bych to tak fatalne jak se tu psalo...
Re: sroubek ve valci!
Napsal: 11.03.2009, 12:12
od kenivruh
"detonation sensor zachyti vetsi vibrace a vyradi ti power transistor z provozu tudiz svicky" Takto to funguje na CA?
Re: sroubek ve valci!
Napsal: 11.03.2009, 12:32
od raziel
tusim v manualu to tak je nacrtnute snad, ne? nebo se mylim (pokud jo tak osvetli
Re: sroubek ve valci!
Napsal: 11.03.2009, 12:36
od kenivruh
raziel píše:tusim v manualu to tak je nacrtnute snad, ne? nebo se mylim (pokud jo tak osvetli
No ja nevim na 100% ale mal som za to ze knock senzor len dava signal ecu aby pouzila low-octane mapu, ale raddy tu kdesi pisal ze S13 ecu aj tak na knock sensor kasle
Takze teraz nech si clovek vyberie.
Teoreticky by mal knock sposobit ako som pisal vyssie pouzitie low-octane mapy a ak to stale nepomaha tam upravit predzapal dokial to neni ok. Ale ako velmi je to poriesene v S13ke neviem (mozno to niekde na fore je riesene raddym detailne).
Re: sroubek ve valci!
Napsal: 11.03.2009, 13:47
od Conrad
nepsal tu kdysi raddy že detonation senzor u evropských verzí není zapojený ? Možná jsem ale mimo ... ale něco se mi plete že to tak je.
Re: sroubek ve valci!
Napsal: 11.03.2009, 14:00
od raddy
detonacny senzor je zapojeny, ale europska ECU ho nepouziva a neregistruje jeho vystup, pri snimani detonacii sa neprepne ECU na nudzove mapy, co je jediny ucel detonacneho senzoru (pokial ho ECU pouziva). Detonacny senzor nema nic spolocne s odpajanim zapalovania. Napriek tomu ak je detonacny senzor odpojeny alebo skratovany, sposobuje to rozne zvlastne zavady v behu motora, cize idealne je mat ho stale zapojeny alebo nahradit ho rezistorom.
Re: sroubek ve valci!
Napsal: 11.03.2009, 17:10
od raziel
hehe, mas pravdu ty jo, ja to cetl na sxoc a blbe sem si to vylozil...
pro semtex, good luck;)
Re: sroubek ve valci!
Napsal: 12.03.2009, 08:55
od Kentoya
co jsem zjistil já, tak detonační senzor nespouští jiné mapy, ale pouze při zadetonování posune předstih o 2 stupně dozadu a pokud detonuje dále tak opět o dva stupně, ale není to přímo z naší jednotky, ale od borce který zná jednotky od densa staré 20 let, tak mi říkal že to tak japonci dělali, takže pravděpodobnost 50% tohoto tvrzení
Re: sroubek ve valci!
Napsal: 12.03.2009, 09:41
od buky300zx
Vysrobuj detonacny senzor,nechaj ho napojeny,ale maj ho tak aby ti o nic nebuchal a skus nastartovat.
Re: sroubek ve valci!
Napsal: 12.03.2009, 09:51
od raddy
Kentoya píše:co jsem zjistil já, tak detonační senzor nespouští jiné mapy, ale pouze při zadetonování posune předstih o 2 stupně dozadu a pokud detonuje dále tak opět o dva stupně, ale není to přímo z naší jednotky, ale od borce který zná jednotky od densa staré 20 let, tak mi říkal že to tak japonci dělali, takže pravděpodobnost 50% tohoto tvrzení
v pripade ca18det ECU absolutny nezmysel. na 100%. pisem to sem len preto aby ludia nebrali kentoyovu citaciu vazne, pretoze je z pochopitelnych dovodov velmi nebezpecna a zavadzajuca ak sa vztahuje na ca18det ECU (a v pripade posuvania predzapalu aj na S14 SR20DET ECU, tu funguje len prepnutie na nudzove mapy, ale nie adaptacia predzapalu).
keby to bolo ako tvrdi borec a ako zistil dalsi borec, tak by nedochadzalo k zniceniu motora detonaciami, nakolko by ECU posunula predzapal....takto to funguje v modernych ECU ale v ziadnom pripade nie v ca18det a s14 sr20det ECU.