OT: Problem se SR20DE

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: OT: Problem se SR20DE

Příspěvek od Mirek »

koukal jsi na to video? to auto chytne na 4 valce a po cca 2-3 vterinach chcipne. Jiskra, benzin i vzduch tam jde. Mam na ceste druhou ECU, tak prubnu to.

to s tou pumpou je dobry napad, mrknu
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: OT: Problem se SR20DE

Příspěvek od doublejay »

Video jsem videl, ono to klidne muze mit jiskru, benzin i vzduch, jen je otazka, jestli na spravnem miste a ve spravne chvili...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: OT: Problem se SR20DE

Příspěvek od Mirek »

uz jsem na to prisel, dekuji za rady...byl to system NATS...do jednotky NATS se dostala voda a znicila ji. Zapojil jsem to natvrdo, a uz startuje jak ma.

Nicmene mam zase problem s tim ze cuka, nedari se mi motor seridit tak jak ma, na volnobeh ok, ale jak se rozjedu auto zacne skakat jak v autoskole pri rozjezdu :-d
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: OT: Problem se SR20DE

Příspěvek od jagy »

Pri jakych otackach to dela? Pri lehkem plynu nebo pri plnem?
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: OT: Problem se SR20DE

Příspěvek od Mirek »

takze pokracujeme, cukani pretrvava, bude nejspis rozhozeny motor jak se v tom vrtalo x lidi. O vikendu zkusim seridit, a uvidime, kazdopadne se mi rozsvitila kontrolka, u ktere se mi dlouho nedarilo zjistit co znamena (viz obrazek z malovani, tak se nesmejte :D ), cervena, vedle mazani. Udajne EGT??? Kde se to na primere bere? Co to ovlada? O vikendu budu mit notas, tak to napichnu na pocitac, ale chtel bych probrat mozne priciny jeste pred vikendem, kdyby bylo neco potreba koupit.

Predem dekuji za pomoc

Obrázek
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: OT: Problem se SR20DE

Příspěvek od Mirek »

Hmm, tak pokracujeme :(
Pres nissan datascan mi vyskocila chyba 34, coz je detonacni okruh.
Motor se po pridani plynu dusi, pokud ale v datascanu nasimuluju teplotni cidlo a nastavim teplotu nezahrateho motoru (do cca 38 stupnu). Motor normalne reaguje na plyn. Kdyz simulaci zase vypnu, chod motoru se zhorsi. Je mozne ze detonacni chyba je nasledek vadneho teplotniho cidla, a nasledneho chodu motoru?

Druhy problem je ten ze v softu pres consult se mi nehlasi lambda, nastavim sledovani systemu, vsechny hodnoty to nacte ale O2 mi hlasi nulu, i po vymene lambdy. Nicmene jednotka nehlasi ze je chybna lambada, cim to?


Treti problem je ta kontrolka, nepodarilo se mi zjistit co je to zac. Je to ta napravo.
DSC01482.jpg
DSC01482.jpg (147.66 KiB) Zobrazeno 4282 x
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
milfoi
user
Příspěvky: 163
Registrován: 26.10.2008, 17:56
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: OT: Problem se SR20DE

Příspěvek od milfoi »

Nějaká změna po víkendu?
servis notebooků
http://www.forcomp.cz
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: OT: Problem se SR20DE

Příspěvek od Mirek »

vubec, dela to pokazde neco jinyho, nemam pro to vysvetleni...byla tam i chvile kdy to nehazelo chybu, ukazoval se i signal z lambdy (opravdu to vypada ze v nouzovem rezimu ECU lambdu odpoji), ale motor se choval porad stejne. Po pridani plynu se jakoby dusi. Kdyz se s tim pokusim vyjet auto zacne skakat a cukat. Kdyz pres soft oblbnu ecu a nastavim teplotu nezahrateho motoru, bezi normalne. Teplotni cidlo je nove..... tak nejak netusim kde hledat zavadu, rozvody jsou kontrolovany, komprese taky ok, TPS promereny. Co se startovani chyta hned, jen obcas po startu se motor sotva prevaluje nekde kolem 400 otacek a na plyn reaguje chcipnutim....nasledujici to bud zopakuje, nebo normalne nabehne do volnobeznych otacek....fakt nechapu....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
milfoi
user
Příspěvky: 163
Registrován: 26.10.2008, 17:56
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: OT: Problem se SR20DE

Příspěvek od milfoi »

kdyby to bylo pc tak řeknu přeistaluj soft ale takhle bych zkusil vyměnit řídící jednotku ale je to tak 50na 50, může to byt nějaka periferie.
servis notebooků
http://www.forcomp.cz
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: OT: Problem se SR20DE

Příspěvek od doublejay »

jen takova ptakovina - nestalo by za to slusmetrem promerit, jestli ty draty z motoroveho prostoru, od cidel a podobne, skutecne VEDOU az ke konektoru ECU? Ja mel podobne problemy s lambdou a podivnym chovani na starem Citroenu a drat vedl podle toho, jak se s nim zatraslo nebo jak se ohnul... Vzal jsem si na to zkousecku se samodrznym hrotem na jednom konci a hrotem na druhem, odpojil jsem ecu a jeden konec chytil v motoraku na vyvod cidla nebo tps a na konektoru pro ecu zjistoval kontakt.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Uživatelský avatar
J3tb0Y
user
Příspěvky: 455
Registrován: 19.12.2007, 19:52
Bydliště: TT, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: OT: Problem se SR20DE

Příspěvek od J3tb0Y »

ta kontrolka je prehriatie katalizatora...teda pokial ti to uz niekto nepovedal
Zelená S14a APEX-I BESTIA v hlavnych ulohach: Apexi power FC,turbo Apexi AX53B70, EBC Apexi AVCR tlak 1,1bar,sanie Apexi Power intake pre z32maf, vacky greddy in-256, ex-264, komplet nerez vyfuk Apex sensible twin exit, zvody Apex Type 2 stainless tubular manifold, FMIC no name, vstreky denso 550, shortshift, HKS SSQV, denso iridium, exedy paddle clutch kit , koni sport tlmice a H&R pruziny -30mm dole, apex 324mm brake kit + dosky ferodo 2500 vzadu brembo kotuce + dosky EBC redstuff.
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: OT: Problem se SR20DE

Příspěvek od Mirek »

nene nikdo mi to jeste nerekl...jak to ECU pozna? Lambda je jen pred katem, a sviti porad (i za studena)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: OT: Problem se SR20DE

Příspěvek od Mirek »

Tak jsem zkusil jinou ECU, jinou AFM, jiny rozdelovac se snimacem a porad zadna zmena. Tady jsem nahral na mobil co to dela, doufal jsem ze na tom notasu bude neco videt ale neni. Pouze je tam videt ze na konci kdyz nastavim v datascanu teplotu na -7stupnu, jde normalne do otacek a nedusi se. Budu vdecny za kazdou radu.



http://www.netboxhub.net/200sx/Primera/MOV01542.3GP
http://www.netboxhub.net/200sx/Primera/MOV01543.3GP
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
J3tb0Y
user
Příspěvky: 455
Registrován: 19.12.2007, 19:52
Bydliště: TT, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: OT: Problem se SR20DE

Příspěvek od J3tb0Y »

len ma taka sprostost napadla neskusal si to s odpojenym vyfukom lebo mi to pripada ako keby bol upchaty
Zelená S14a APEX-I BESTIA v hlavnych ulohach: Apexi power FC,turbo Apexi AX53B70, EBC Apexi AVCR tlak 1,1bar,sanie Apexi Power intake pre z32maf, vacky greddy in-256, ex-264, komplet nerez vyfuk Apex sensible twin exit, zvody Apex Type 2 stainless tubular manifold, FMIC no name, vstreky denso 550, shortshift, HKS SSQV, denso iridium, exedy paddle clutch kit , koni sport tlmice a H&R pruziny -30mm dole, apex 324mm brake kit + dosky ferodo 2500 vzadu brembo kotuce + dosky EBC redstuff.
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: OT: Problem se SR20DE

Příspěvek od Mirek »

jj odojeny vyfuk pred katem jsem zkousel...nic....to by ale neslo ani kdybych nastavil teplotu studeneho motoru, pak se to nedusi :|
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Odpovědět