Stránka 2 z 4

Re: elektricky vetrak

Napsal: 24.06.2009, 18:54
od Mirek
ale kdyz kopis elektricke vrtule, tak to bude uplne stejne hnat ten vzduch, jen budou hned za chladicem a budou 2, ktere budou mit mnohem vetsi ucinost nez visco se saharou.

A kdyz jsi nacal ten vzduch, tak tlacit ho pod auto je nezadouci...tam by ho melo byt prave co nejmin 8)

Re: elektricky vetrak

Napsal: 24.06.2009, 18:57
od Mirek
ty visco porovnavas s tou co jsem ti dal k motoru a chladici. Ale to je neco jineho, ta vrtule byla jako dodatek k visco a klimatizaci, takze nemela potrebny rozmer a otacky. Ty vysokootackove (treba z ebay) jsou uplne neco jineho...maji 4tis otacek, prumer kolem 13" , to kdyz ti sepnou obe, tak to serve hadry z lidi kolem :mrgreen:

Re: elektricky vetrak

Napsal: 24.06.2009, 19:42
od pablo
jasne mirku ja se nehadam ale neporovnaval sem to jenom podle sebe ale aj podle aut co sem mnel moznost se setkat na zavodech a kazdy jeden tam mnel visco plus jestu elektrickou,a kazdy jeden tam tu visco vratil.kdyz to slozis tak to protahni na driftech a dej pak vedet moc rychle se to zehreje

Re: elektricky vetrak

Napsal: 24.06.2009, 19:44
od Mirek
to neklapne...me se tam nevejde :mrgreen:

Re: elektricky vetrak

Napsal: 24.06.2009, 19:52
od blázen
ty pěkné chladiče z ebay pro CA18 obsahují 2 el. vrtule..

Re: elektricky vetrak

Napsal: 24.06.2009, 19:56
od pablo
Mirek píše:to neklapne...me se tam nevejde :mrgreen:
no tak to protahnem bez visco

Re: elektricky vetrak

Napsal: 25.06.2009, 12:38
od Heini
Jezdíme bez visco a v pohodě voda 80C ale ne na vrtule z Ebay ty mají právě malé otáčky a lopatky naprd. Jo a hlavně velký hliníkoví chladič.

Re: elektricky vetrak

Napsal: 30.06.2009, 07:58
od Kytt
Mám tam vetrák z fiátka 127 a zatím se mi nestalo že by se to zahřálo :)

Re: elektricky vetrak

Napsal: 30.06.2009, 09:50
od kenivruh
Kytt píše:Mám tam vetrák z fiátka 127 a zatím se mi nestalo že by se to zahřálo :)
Asi tomu nedavas moc :)

Re: elektricky vetrak

Napsal: 01.07.2009, 21:43
od raziel
Caute kluci

ptal jsem se kluku tady z UK co driftujou profi ligu - a 99% z nich odpovi, ze co se tyce driftu jako takoveho, tak visco je holt lepsi - jde o to ze proste pri ddriftu tam neprochazi zadny napor vzduchu a ten visco jak driftujete pri nejakych 5000 otackach prece jen vyfouka tolik co 5 elektrickych ... ale co se tyce nedriftovacich stroju tak elektriky jsou more reliable:)) na samotny volnobeh elektrika urcite lepsi... ale holt drift a rychlost nejakych par km/h bokem pri minimalnim proudeni vzuchu a motoru vytocenem do otacek... to aspon tvrdi profici...

Re: elektricky vetrak

Napsal: 01.07.2009, 23:51
od pablo
raziel píše:Caute kluci

ptal jsem se kluku tady z UK co driftujou profi ligu - a 99% z nich odpovi, ze co se tyce driftu jako takoveho, tak visco je holt lepsi - jde o to ze proste pri ddriftu tam neprochazi zadny napor vzduchu a ten visco jak driftujete pri nejakych 5000 otackach prece jen vyfouka tolik co 5 elektrickych ... ale co se tyce nedriftovacich stroju tak elektriky jsou more reliable:)) na samotny volnobeh elektrika urcite lepsi... ale holt drift a rychlost nejakych par km/h bokem pri minimalnim proudeni vzuchu a motoru vytocenem do otacek... to aspon tvrdi profici...
hold dekuji za potvrdeni je to tak jak pises ja musel i na olej chladic nahodit elektrickou vrtuli takze kdyz jdeme bokovat mam zapnuty tri vrtule lektrickou visco a plus na olejovem chladici abych to uchladil koho sem vezl videl neudelal sem ani tri kola na trati a olej byl kolem 120c a v motorovem prostoru se nedalo vydrzat. taky budu delat spat do motoroveho prostoru saharu.ma to svuj vyznam a kto nevyskousel nevi

Re: elektricky vetrak

Napsal: 05.07.2009, 16:37
od tsin
kdybyste nekdo chtel poradnej chladic tak vam muzu prenechat dvourychlostni vetrak z audi 2,3 quattro.. usti n.l.

Re: elektricky vetrak

Napsal: 05.07.2009, 22:50
od Kentoya
kluci základní rozdíl bude v tom jestli chladit pro drift, nebo pro normální jízdu, a jestli chladit pro profesionální driftování, nebo občasné pro zábavu

pro normální ježdění, pokud nebudete stát v koloně a nebo dlouho na křižovatce, není potřeba žádný ventilátor ani na 300hp motoru CA
odzkoušel jsem že se dá jet bez vody na cca 2000 otáček cca 3km, než se začne poprvé přehřívat olej

jinak samozřejmě jezdím s ventilátorem a jelikož to mám na běžné ježdění mám elektrickou vrtuli a bez sahary

Re: elektricky vetrak

Napsal: 06.07.2009, 21:10
od raziel
shrnuto podtrzeno tecka. Excellent job;)

Re: elektricky vetrak

Napsal: 23.11.2010, 13:21
od Bart34
A kdyby chtel nekdo dvouvrtulovou saharu co velikosti krasne padne na SX s drobnymi upravami, tak je tu za doslova par kacek http://www.automedik.cz/zbozi.html?product=18178 Levnejsi jsem nikde nic nenasel. Sam to budu objednavat.
Obrázek