Stránka 2 z 2
Re: K: sroubeni pro mazani T25/T28
Napsal: 06.07.2009, 23:39
od blázen
měl sem origo z s14 od geroxe
Re: K: sroubeni pro mazani T25/T28
Napsal: 06.07.2009, 23:44
od Kentoya
blázen píše:měl sem origo z s14 od geroxe
pokud jsi měl ovšem předtím turbo po repasi tak na té původní zrepasované t25 mohlo být M12*1, měl jsem v ruce dvě jedno od michala a druhé kdesi z brna s tímto závitem
Re: K: sroubeni pro mazani T25/T28
Napsal: 06.07.2009, 23:46
od blázen
měl sem repasované T25..a samo..může být i více typů těch T25...to moje umělo 1,3bar
Re: K: sroubeni pro mazani T25/T28
Napsal: 07.07.2009, 23:16
od ladis.biker
já mám dvě origoš T28 z Fiata Coupe a přívod májí M12X1,5
Re: K: sroubeni pro mazani T25/T28
Napsal: 07.07.2009, 23:25
od Kentoya
ladis.biker píše:já mám dvě origoš T28 z Fiata Coupe a přívod májí M12X1,5
a jsou určitě garret?
Re: K: sroubeni pro mazani T25/T28
Napsal: 07.07.2009, 23:30
od Kentoya
jo a se šroubením je to takhle
tak bohuzel, nic s timto stoupanim nemame, jedine zakazkova vyroba na centrale v nemecku ale popravde ta cena by nebyla pekna
takže není a nebude, až nasadím na soustruh hlavu a sklíčidlo, tak jich několik udělám, ale to bude až tehdy, sotva zjistím že ho nutně potřebuji
Re: K: sroubeni pro mazani T25/T28
Napsal: 08.07.2009, 00:21
od Marena
Ano, me ten kontakt napsal uplne to same. Takze Hansa-flex bez sance.
ladisbiker: jj na fiatu je jiny zavit, to turbo ani nema uvnitr restriktor. Tam je to udelane na prutokovy sroub, u nissanu na styl prevlecne matice(nevim jesti to pisu technicky spravne).
Takze stale aktualni, nepredpokladam, ze by kentoya vzal treba "zakazku" na 10ks pro mne?