pár otázek na pokračování :) ...
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Čím dostat dolu barvu z víka motoru, půjde to nějakým barvožroutem ... ?
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Ja jsem to piskoval.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Re: pár otázek na pokračování :) ...
je sem z vika ventilu dostaval barvozroutem, slo to supr ale doporucuju to delat v hodne vetrany mistnosti nebo venku, byl sem z toho dost sjetej, jinak mi nejakej barvozrout zbyl tak ti muzu trochu odlejt
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Hlavový štefty by se měly měnit pokaždý, když sundáš hlavu. ARP jsou pevnější, než série a tak můžeš hlavu utáhnout větším kroutícím momentem a tim předejdeš fouknutí těsnění pod hlavou. Jinak určitě nech orovnat blok i hlavu, když to máš venku, stojí to pár korun.
Jinak pískování pískem, nebo drtí co nejdál od motoru, pokud o něj nechceš přijít. Jediná možnost je pískování suchym ledem, což je pro tenhle účel zbytečný. Já tu barvu sundal flexou s drátěnym kotoučem a šmirglama.
Jinak pískování pískem, nebo drtí co nejdál od motoru, pokud o něj nechceš přijít. Jediná možnost je pískování suchym ledem, což je pro tenhle účel zbytečný. Já tu barvu sundal flexou s drátěnym kotoučem a šmirglama.
S15 - JDM
- tomita
- user
- Příspěvky: 687
- Registrován: 03.05.2006, 14:58
- Bydliště: Praha/Mnichov
- Kontaktovat uživatele:
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Jen bych poznamenal, ze tesneni se ne"foukne" jak tomu vsichni rikaj, ale propali
S14a RB25
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Propálení za působení tlaku a teploty, takže "foukne" nebo propálí, je prašť nebo uhoď.tomita píše:Jen bych poznamenal, ze tesneni se ne"foukne" jak tomu vsichni rikaj, ale propali
S15 - JDM
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Jaký výkon může zvládnout seriová S14 převodovka ?
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: pár otázek na pokračování :) ...
asi bude nejvic zalezet na kvalite oleje a na jeho vlastnostech,... odhaduju cca trojnasobek serioveho vykonu pokud bude perfeknim stavu... nicmene je to i o spojce neodpruzena keramika bude prevodovce davat naprdel o dost vic nez odpruzena...
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Dobrej olej ti trochu pomuze ale tak budou sikma ozubena kola trpet.
Ta jsou konstruovana s ohledem na ticho. Ne na vykon.
Ta jsou konstruovana s ohledem na ticho. Ne na vykon.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Sériová 5kvaltová převodovka prý vydrží velmi málo a už při výkonu kolem 350ti koní se s tebou může rozloučit poměrně brzo. Často se nejdená o opotřebení, ale spíš destruktivní brůběh loučení. Jsou případy kdy převodovka údajně vydržela i 400koní, ale moc bych na to nevsázel. To byl důvod, proč jsme nyní volil poměrně malé turbo, nebo to má alespoň spodek a 450koní by stejně sériová převodovka nedala. Problém je především v ceně alternativního řešení v podobě převodovky HKS, OS Giken či nejlépe Hollinger.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Hmm toho jsem se obával .. a co potom vyjde levněji , nechat udělat převodovku na zakázku nebo HKS aspol . ? Začínám si pohrávat s myšlenkou, že bych udělal poctivou GO použil stroker kit a větší turbo a mohl bych tam mít na čas zase dostatečnej počet koníků.
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Hewland by nemel byt tak drahej.
Pokud ti nebude vadit zpev primeho zubu, mel by byt prima.
Pokud ti nebude vadit zpev primeho zubu, mel by byt prima.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Můžeš mi prosím sdělit od kdy dělá firma Hewlad převodovku pro SR20DET ? A taky nám prosím napiš co pro tebe znamená "nemel byt tak drahej" a případně kde to koupit ..... děkujiWoyta píše:Hewland by nemel byt tak drahej.
Pokud ti nebude vadit zpev primeho zubu, mel by byt prima.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Na slovensku je pry nejaka firma ktera je stavi na zakazku a neni draha.
Za Octavii chteli 20k?
Jmeno si nemuzu vzpomenout.
Za Octavii chteli 20k?
Jmeno si nemuzu vzpomenout.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: pár otázek na pokračování :) ...
To evo400 tady kousek od prostejova je borec kterej se zabiva prevodovkama a podleme ti postavi co budeš chtit muž udat kontakt.Dela i wrc pro polaky videl sem tam suba a mitsu.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ