podlozka pod bzdic
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: podlozka pod bzdic
Tak jsem mluvil se sefem maro, muzes pry pouzit treba tu 12050 co psal buky. Nase materialy jsou tvrdsi, a hur by se ti obrabely. 12050 by mela mit kolem 80kg/mm2, coz by pry pro takovou aplikaci melo byt dostacujici. Materialy co pouzivame maji 90-100kg/mm2 a vic. Tam uz je potreba na obrabeni destickovy nastroj, rychlorezka je hned kaput....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: podlozka pod bzdic
diky moc snad to vydrzi mam z toho docela strach ale nece se mi ten kotouc mensit na 296 v obrabeni nemam problem ale kdyz bude stacit 12 050 tak oto lip snad to dopadne dobreMirek píše:Tak jsem mluvil se sefem maro, muzes pry pouzit treba tu 12050 co psal buky. Nase materialy jsou tvrdsi, a hur by se ti obrabely. 12050 by mela mit kolem 80kg/mm2, coz by pry pro takovou aplikaci melo byt dostacujici. Materialy co pouzivame maji 90-100kg/mm2 a vic. Tam uz je potreba na obrabeni destickovy nastroj, rychlorezka je hned kaput....
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: podlozka pod bzdic
Mela by12 050 Konstrukční ocel nelegovaná k zušlechťování, povrchovému kalení a pro velké výkovky. Uklidněná ocel vhodná na hřídele těžních strojů, turbokompresorů, karuselů apod., na větší ozubená kola, šneky, ozubené věnce, rotory šroubových kompresorů, ojnice, pístnice, vřetena, plunžry lisů, písty kompresorů, čepy, šrouby, stavěcí rouby, dopravní válečky, vodící čepy, lamely spojek, kladičky, lůžka, páky, zarážky, kolíky, různé spojovací součásti, posouvací vidlice, držáky, unášeče satelitů, vahadla, západky, kované svorníky tlakových nádob, upínací a stavebnicové části nástrojů, vrtací tyče, frézovací trny. Svařitelnost obtížná.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133