Stránka 2 z 3
					
				Re: Strmé řízení
				Napsal: 07.10.2010, 13:48
				od Jimmbo
				Mate to pekne vypisane ja temu docela rozumim jak zvacsit uhel tym ze sa daju kola do predu a samozrejme priblizit cep rizena k stredu tehlice teda cepu... A na zmeneni uhlu tycek rizena su tiez tie nadstavce z DW.. To je ok..Chcem to tez realizovat tym ze skratim to rameno kde je cep rizena..Uz sem to videl a uhel je dostatecny....Ale co je strmost rizena??? Ked to neni uhel???  

 
			
					
				Re: Strmé řízení
				Napsal: 07.10.2010, 14:05
				od Awatar
				Jimmbo píše:Mate to pekne vypisane ja temu docela rozumim jak zvacsit uhel tym ze sa daju kola do predu a samozrejme priblizit cep rizena k stredu tehlice teda cepu... A na zmeneni uhlu tycek rizena su tiez tie nadstavce z DW.. To je ok..Chcem to tez realizovat tym ze skratim to rameno kde je cep rizena..Uz sem to videl a uhel je dostatecny....Ale co je strmost rizena??? Ked to neni uhel???  

 
Počet otáček od kraje ke kraji vůči úhlu vytočení kol. Jednoduše o co se ti hnou kola, když otočíš volantem.
 
			
					
				Re: Strmé řízení
				Napsal: 07.10.2010, 14:06
				od Fizzbiker
				Jimmbo píše:Ale co je strmost rizena??? Ked to neni uhel???  

 
jako strmé řízení je označováno takové které ma od dorazu k dorazu měně otaček volantu, jinymi slovy strmost je poměr natočení volantu k natočení kol... 
dnes se dokonce delaji nektera auta s proměnlivou strmostí napriklad pro parkování je to jine nez na jizdu po dalnici nebo okruhu... nedavno sem to videl ve Fifth GEARu...  

 
			
					
				Re: Strmé řízení
				Napsal: 07.10.2010, 15:16
				od evo400
				Jimmbo píše:Mate to pekne vypisane ja temu docela rozumim jak zvacsit uhel tym ze sa daju kola do predu a samozrejme priblizit cep rizena k stredu tehlice teda cepu... A na zmeneni uhlu tycek rizena su tiez tie nadstavce z DW.. To je ok..Chcem to tez realizovat tym ze skratim to rameno kde je cep rizena..Uz sem to videl a uhel je dostatecny....Ale co je strmost rizena??? Ked to neni uhel???  

 
Ano, zkrácení rejdové páky zvětšíš rejd a v podstatě zvětšíš strmost řízení, protože na stejné otočení volantu budou kola regaovat větší úhlem.
 
			
					
				Re: Strmé řízení
				Napsal: 07.10.2010, 16:00
				od saigone
				a ještě je tady jedna nenásilná možnost, bez řezání a svařování, řízení z auta s HICASem
			 
			
					
				Re: Strmé řízení
				Napsal: 07.10.2010, 16:50
				od mara_m
				saigone píše:a ještě je tady jedna nenásilná možnost, bez řezání a svařování, řízení z auta s HICASem
muzes k tomu prosim napsat vic  

 
			
					
				Re: Strmé řízení
				Napsal: 07.10.2010, 18:34
				od Jimmbo
				Aha takze ked treba ked mam z laveho plneho do praveho plneho treba 3,5 otacky a spravim to aby sem mal z plneho praveho do plneho laveho 2,5 otacky tak to je strmsi.. Chapem to teda dobre???
HICAS je ale natacani zadnych kol.. Pri otoceni volantu do prava ti zadne kola zatoca da sa povedat do lava a tym mas kola do obluku...Takze skurej zatacas pri tej istej polohe volantu lebo aj zadek ti boci...
			 
			
					
				Re: Strmé řízení
				Napsal: 07.10.2010, 18:46
				od mara_m
				Jimmbo píše:Aha takze ked treba ked mam z laveho plneho do praveho plneho treba 3,5 otacky a spravim to aby sem mal z plneho praveho do plneho laveho 2,5 otacky tak to je strmsi.. Chapem to teda dobre???
HICAS je ale natacani zadnych kol.. Pri otoceni volantu do prava ti zadne kola zatoca da sa povedat do lava a tym mas kola do obluku...Takze skurej zatacas pri tej istej polohe volantu lebo aj zadek ti boci...
jj chapes dobre
 
			
					
				Re: Strmé řízení
				Napsal: 07.10.2010, 20:58
				od vmille
				mara_m píše:me by se libila strmost veci o 1/2  

 
ver tomu ze 1/2 je moc a s takovim autem by se ti nejezdilo prijemne. driftworks je plne dostacujici
 
			
					
				Re: Strmé řízení
				Napsal: 08.10.2010, 12:12
				od saigone
				auta co byla vybavená HICASem měla přední (ne zadní hicas řízení) se strmějším převodem. Je to myslim 2,6 (nebo tak nějak) otáčky místo 3,5 ot. Je to plug'n'play výměna kusu za kus, žádný další zásahy. Nevim jak je to u s14 ale myslim že asi stejně.
			 
			
					
				Re: Strmé řízení
				Napsal: 08.10.2010, 18:28
				od mara_m
				saigone píše:auta co byla vybavená HICASem měla přední (ne zadní hicas řízení) se strmějším převodem. Je to myslim 2,6 (nebo tak nějak) otáčky místo 3,5 ot. Je to plug'n'play výměna kusu za kus, žádný další zásahy. Nevim jak je to u s14 ale myslim že asi stejně.
takze pokud se nepletu tak rizeni ze skaje GTR ?????  se da vnitrek pouzit ?
 
			
					
				Re: Strmé řízení
				Napsal: 08.10.2010, 19:30
				od evo400
				mara_m píše:saigone píše:auta co byla vybavená HICASem měla přední (ne zadní hicas řízení) se strmějším převodem. Je to myslim 2,6 (nebo tak nějak) otáčky místo 3,5 ot. Je to plug'n'play výměna kusu za kus, žádný další zásahy. Nevim jak je to u s14 ale myslim že asi stejně.
takze pokud se nepletu tak rizeni ze skaje GTR ?????  se da vnitrek pouzit ?
 
Hlavně pokud chceš sedět na blbé straně ;-)
 
			
					
				Re: Strmé řízení
				Napsal: 08.10.2010, 19:43
				od mara_m
				evo400 píše:mara_m píše:saigone píše:auta co byla vybavená HICASem měla přední (ne zadní hicas řízení) se strmějším převodem. Je to myslim 2,6 (nebo tak nějak) otáčky místo 3,5 ot. Je to plug'n'play výměna kusu za kus, žádný další zásahy. Nevim jak je to u s14 ale myslim že asi stejně.
takze pokud se nepletu tak rizeni ze skaje GTR ?????  se da vnitrek pouzit ?
 
Hlavně pokud chceš sedět na blbé straně ;-)
 
 no neci no ale jen me nenapadlo co ma  hicas za jiny auto  

 
			
					
				Re: Strmé řízení
				Napsal: 09.10.2010, 10:46
				od saigone
				ne ne žádnej Skyline, stačí řízení z 240sx - těch bylo pomerne dost, nebo 200sx s HICASem.
			 
			
					
				Re: Strmé řízení
				Napsal: 09.10.2010, 19:21
				od mara_m
				tet nak nechapu 240sx ma strmejsi rizeni nez 200sx ???? ci co