P: Predbezny zaujem -komplet SR20DET + kopa dielov na 14/13

je nutný vysvětlení?! :)
Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: P: Predbezny zaujem -komplet SR20DET + kopa dielov na 14/13

Příspěvek od jagy »

mara_m píše:sem taky zastance CA je to takovy 4 valcovy RBcko :lol:
myslis v nespolehlivosti? :)
mara_m píše: ale zas na sr muzes dat neo hlavu a objem zvecit az na 2,3L
2.4l (92x92) - Mazworx klika, CP pisty.

Kentoya: Jenze to je prave ono... CA ma hodne vyrobnich vad. Ty penize, co pises ze das do CA, tak do SR nemusis. Vzdyt i seriove SR bez problemu zvlada 300HP a velice levne.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: P: Predbezny zaujem -komplet SR20DET + kopa dielov na 14/13

Příspěvek od mauglie »

Co já zatím vidím jako hlavní výhodu CA a nevýhodu SR jsou rozvody. Ano, sr vydrží víc a nemusí se tak často měnit, ale samotná výměna je totální porod, což u ca naopak naprostá pohodička. Je to asi o know how výměny, ale opravdu se na to netěším.

Kdybyste byl někdo tak vděčný a nasměroval mě tím správným směrem k informacím, které by mi výměnu usnadnily, budu vám vděčným a vysloužíte si tím u mne obdiv a pivko. Nealko, jak jinak :D
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: P: Predbezny zaujem -komplet SR20DET + kopa dielov na 14/13

Příspěvek od pablo »

nechci do toho rejt ale je to tak udelany pro to ze je tam retez naco to menit?
a na seriovou jednotku s 1 barem 315 koni :-)seriovy motor
Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3743
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: P: Predbezny zaujem -komplet SR20DET + kopa dielov na 14/13

Příspěvek od Petr.S14 »

Mauglie: sundat palici, nahodit nové rozvody, nechat jí přebrousit a cometic :cheers:
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: P: Predbezny zaujem -komplet SR20DET + kopa dielov na 14/13

Příspěvek od blázen »

Ca18det a 300k stačí vstřiky a turbo a mit OK motor.. Co je levnější na SR a 300k? Nic
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: P: Predbezny zaujem -komplet SR20DET + kopa dielov na 14/13

Příspěvek od mauglie »

Vstřiky, turbo a ecu jsou zadarmo?
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: P: Predbezny zaujem -komplet SR20DET + kopa dielov na 14/13

Příspěvek od blázen »

ne ale u SR to budeš potřebovat asi taky.. ECU nepatří k motoru.. hovoříme o motoru.. s T28 zvládají oba motory stejný výkon.. nevidím v SR20 zázrak,navíc posraný vrch na SR stojí víc jak posraný spodek na CA
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: P: Predbezny zaujem -komplet SR20DET + kopa dielov na 14/13

Příspěvek od mauglie »

No bavíme se o schopnostech sériového motoru a co z něj jde vyždímat při ponechání sériových dílů ne? Z CA seriovky cca 220, z SR serie (co psal pablo cca 315). Když dáš na CA větší vstřiky a jiné turbo, je to už investice, výkonově budou na tom třeba stejně, ale SR bude mít lepší průběh, i když není tak točivé jak CA. V konečném výsledku tě stejný výkon u CA vyjde dráž, a o tom tahle diskuze je, ne?

Upřímně, o kolika SRkách, která odešla, víte? Já jen o dvou, po zmršené GO a Designova - ojnice skrz blok-, ostatní jezdí. Hm?
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: P: Predbezny zaujem -komplet SR20DET + kopa dielov na 14/13

Příspěvek od blázen »

T28 na s14 nezvládne 315k ani náhodou.. :wink: a nezvládne to ani na CA18DET. použitelný tlak tak 1,1bar je určitě pod 300k a navíc už musíš upravit stejně ECU.. jaké ma SR20DET vstřiky? ECU musíš opravit u obou..ano CA18DET se sere,protože je starší a jezdí víc.. kdysi tu nebyl žádný posraný SR20..ale napiš mi který jedinec tu nemá nový vrch..moc jich nebude. Zvláštní je,že se začínají objevovat v sekci bazar pro rozprodej na ND..počkej jak to tu bude vypadat za 5let.. :)
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: P: Predbezny zaujem -komplet SR20DET + kopa dielov na 14/13

Příspěvek od mauglie »

V sekci bazar byl na prodej právě ten po zmršené GO ;) 315 je číslo od pabla, s ním se dohaduj co je a co není možné :)
Viz:
pablo píše:...a na seriovou jednotku s 1 barem 315 koni :-)seriovy motor
No, například killman teď dělal hlavu - jen ji nechal srovnat a zabrousit sedla i ventily - jen preventivně, pač dával kovové těsnění a nové rozvody. Jezdí. Jak dlouho jezdil Fire? Docela dával motoru čočku. A takových je víc, jen nejsou vidět. Důležitá je hlavně údržba, aneb jak se k motorům chovali předchozí majitelé - platí jak pro CA tak SR.
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: P: Predbezny zaujem -komplet SR20DET + kopa dielov na 14/13

Příspěvek od Kentoya »

ale kluci

za prvé se bavíme o motoru, ne o turbu a jednotce
jediný rozdíl je ve vstřikách, ale to doženu pomocí FPR nebo vyměním vstřiky otázka pár tisíc a mám stejný výkon
ale nikdy nebude hliníkový blok tak odolný jako litina, kdybyste stavěli sněhuláka z písku v mínus dvaceti

že má CAčko konstrukční chyby? má je i SRko
že SRko snad vydrží víc na spodku, no nevím všechny auta jsou stočená tachometricky a SRka jsou o pět let mladší, ale pokud koukám jsou tu stále seriové CAčka i SRka a SRka umírají stejně rychle pokud se koukám dobře
např já na svém CAčku se 130 kobylama najel přes 520 000na motoru a kdyby nevystřelilo čidlo na olej jezdilo by stále, preventivně jsem ho tehdy rozebral a byl nepatrně přimázlej na pátém hlavním, stačil nalít olej a jezdilo by
hlava u SRka je neskutečnej oser, kterej vychází pouze okopírováním ještě staršího FJčka, pouze pevné štely vyměnily za hydra a protože potřebovali lehkej motor udělali ho z hliníku

prostě SR motor je motor oproti CAčku na hovno a nenadělá s tím nic ani jeden z Vás a upřímně komu z Vás se na dílně válí či válely jak CA tak SR tak FJ tak RB tak RD tak L tak LD tak GA tak KA a ještě ten litr z mikry aby mohl dělat chytrého z vlastní hlavy a ne jen kopírovat názory nějakých (někdy i inteligentních lidí) a nehledte na to co píšou výrobci, výrobce potřebuje prodat tak vám vychválí novej traktor do nebes a vy zjistíte že starej byl lepší až s odstupem času, ale výrobce bude mlít svou písničku jako prodejce pojištění

víc k tomu nemám co napsat, z hlavy vám vyseru rozměry uložení jednotlivých uložení a šířky šálů tvary ojnic a prostě vím

howgh k tomuto tématu a klidně si vychvalujte SRka do nebes, prostě jsou horší jak CA
Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: P: Predbezny zaujem -komplet SR20DET + kopa dielov na 14/13

Příspěvek od mauglie »

A kdo tvrdí, že hliníkový blok vydrží déle? Nejde jen o výkon, ale i průběh. Bavíme se o sériovém, ne modifikovaném.

Jinak diskuze fakt o ničem, ostatně jako vždy když jde o SR a CA. Ti, co SR skutečně používají na něj nenadávají a ti, kteří si něco vyčetli, možná viděli nějaké výjimky atp zas naopak nadávají. Platí i obráceně u CA.
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: P: Predbezny zaujem -komplet SR20DET + kopa dielov na 14/13

Příspěvek od blázen »

ano ano.. takže CA i SR je nahovno..dobrej je RB..velká litina :D
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: P: Predbezny zaujem -komplet SR20DET + kopa dielov na 14/13

Příspěvek od Kentoya »

mauglie píše:A kdo tvrdí, že hliníkový blok vydrží déle? Nejde jen o výkon, ale i průběh. Bavíme se o sériovém, ne modifikovaném.

Jinak diskuze fakt o ničem, ostatně jako vždy když jde o SR a CA. Ti, co SR skutečně používají na něj nenadávají a ti, kteří si něco vyčetli, možná viděli nějaké výjimky atp zas naopak nadávají. Platí i obráceně u CA.
vážně stop, podívej na jagyho co napsal ......................Kentoya: Jenze to je prave ono... CA ma hodne vyrobnich vad. Ty penize, co pises ze das do CA, tak do SR nemusis. Vzdyt i seriove SR bez problemu zvlada 300HP a velice levne. .................. kdyby jen tušil že je to předělané ještě starší FJčko a navíc do hliníku nemohl by takovou hovadinu napsat že má CA hodně výrobních vad zatímco SR je v klidu a jagy tvrdí že motor SR je lepší i přes to že má hliníkovej blok

prostě neví netuší neviděl v rusku nebyl a špiní CA

tím fakt končím, protože s jagym jsem se už o tom hádal stokrát na nissanclubu, akorát mě sere, že ty svoje nesmysly o motorech sere sem (tím netvrdím že je blbec, nebo že autům nerozumí - ví hodně věcí, ale tady je vedle jak krajta na severním pólu
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: P: Predbezny zaujem -komplet SR20DET + kopa dielov na 14/13

Příspěvek od pablo »

presne tak debata o nicem...ale napisu to takto mam motor v aute stvrtou sezonu a tym myslim tak ze jezdim s tym drifty takze pravidelna soda nikdy sem se s tym motorem nemazlil je seriovy jediny co sem udelal tak vymenil saly a od vtedy sou to dve sezony a motor jezdi plnou palbu.a sem moc spokojen
ci je ca alebo sr lepsi se dohadovat nema vyznam....kazdemu vyhovuje neco a co mu vyhovuje tym jezdi
a abych to upresnil blazne tych 315ps se namerilo naseriovem motoru kteri ma jenom jiny turbo gt2871 byl tam tlak 1bar a nemenila sa ani jednotka ani vstriky nic
tedka tam mam stage3 555 vstreky vahu vzduhu z32 a 1.2 baru a 380ps
Odpovědět