Re: DETONACNI HORENI
Napsal: 12.04.2011, 09:42
tu jistotu beru ze selských počtů, mrkni na mapu toho turba, mrkni na mapu třeba 2871
dále masa vzduchu která projdem tím motorem při tlaku 0,6 bar nebude o moc větší než u seriové T25, protože ten motor má určitou volumetriku a nic převratného do toho motoru nedával, že by dal lepší sání, upravil kanály šílené vačky se šíleným zdvihem a na zvětšené kanály zvětšené výfukové svody
kdyby mu to dělalo u 1 bar možná u 0,9, tak už je hodně na zváženou zamyslet se na tím turbem a jeho velikostí, ale při 0,6 a 3000 točkách při téhle volumetrice motoru, bude vzduchu stále málo na to, aby to váha zvážila a jednotka podle políčka v pravém sloupci správně přiřadila předstih a množství paliva
v každém případě se vyplatí změřit AFR a v každém případě se vyplatí tu jednotku doladit na to turbo např pomocí nistune, o tom se vůbec nehádám, ale při 0,6 bar to musí fungovat i s turbem T04 bez detonací protože i T04 bych viděl první problém u 0,8 bar +-
další věc k zamyšlení, vem si můj vysokokompresní motor, kde při předstihu 20 (o 5 agresivnější) a hodně dobře průchozím vejfuckem a sáním to začínalo detonovat při 3000 točkách až při tlaku turba 1,2 bar, 1 bar to stíhalo v pohodě až do max toček a při 1 bar tam byla směs od 3000 toček 10,2 AFR čili extrémně bohatá a on má motor v podstatě v seriovém stavu, jen větší turbo, které je sice schopné dodat větší masu vzduchu, ale volumetrika motoru mu ji stejně nedovolí využít, takže se masa bude hromadit před ventilama a bude stoupat tlak v sání a na budíku, (to mám zase ze svého zkoušení, turbo T3 super trim 60, tlak v sání 1,3 bar a neprůchozí výfuk, takže volumetricky to ten motor nepobral, ale stále to jelo bez detonací i při tlaku na který to jet nemělo) prostě sice to turbo nebyla nejlepší volba, ale 0,6 to ostatní musí zvládnout s tímhle turbem, problémy by měly nastat až u +- 0,9 bar
to je moje jistota, pokud má v pořádku CAS, vstřiky, rozvody a vše ostatní, ale opakuji se, chce to změřit AFR, které bude z nějakého důvodu asi špatné a najít chybu a popř doladit nistunem
pokud se mýlím, tak se omlouvám, ale už se mi nechce víc o tomhle rozepisovat, napsal jsem vše co jsem napsat chtěl
dále masa vzduchu která projdem tím motorem při tlaku 0,6 bar nebude o moc větší než u seriové T25, protože ten motor má určitou volumetriku a nic převratného do toho motoru nedával, že by dal lepší sání, upravil kanály šílené vačky se šíleným zdvihem a na zvětšené kanály zvětšené výfukové svody
kdyby mu to dělalo u 1 bar možná u 0,9, tak už je hodně na zváženou zamyslet se na tím turbem a jeho velikostí, ale při 0,6 a 3000 točkách při téhle volumetrice motoru, bude vzduchu stále málo na to, aby to váha zvážila a jednotka podle políčka v pravém sloupci správně přiřadila předstih a množství paliva
v každém případě se vyplatí změřit AFR a v každém případě se vyplatí tu jednotku doladit na to turbo např pomocí nistune, o tom se vůbec nehádám, ale při 0,6 bar to musí fungovat i s turbem T04 bez detonací protože i T04 bych viděl první problém u 0,8 bar +-
další věc k zamyšlení, vem si můj vysokokompresní motor, kde při předstihu 20 (o 5 agresivnější) a hodně dobře průchozím vejfuckem a sáním to začínalo detonovat při 3000 točkách až při tlaku turba 1,2 bar, 1 bar to stíhalo v pohodě až do max toček a při 1 bar tam byla směs od 3000 toček 10,2 AFR čili extrémně bohatá a on má motor v podstatě v seriovém stavu, jen větší turbo, které je sice schopné dodat větší masu vzduchu, ale volumetrika motoru mu ji stejně nedovolí využít, takže se masa bude hromadit před ventilama a bude stoupat tlak v sání a na budíku, (to mám zase ze svého zkoušení, turbo T3 super trim 60, tlak v sání 1,3 bar a neprůchozí výfuk, takže volumetricky to ten motor nepobral, ale stále to jelo bez detonací i při tlaku na který to jet nemělo) prostě sice to turbo nebyla nejlepší volba, ale 0,6 to ostatní musí zvládnout s tímhle turbem, problémy by měly nastat až u +- 0,9 bar
to je moje jistota, pokud má v pořádku CAS, vstřiky, rozvody a vše ostatní, ale opakuji se, chce to změřit AFR, které bude z nějakého důvodu asi špatné a najít chybu a popř doladit nistunem
pokud se mýlím, tak se omlouvám, ale už se mi nechce víc o tomhle rozepisovat, napsal jsem vše co jsem napsat chtěl