Stránka 2 z 2
					
				Re: Písty Wossner
				Napsal: 08.08.2011, 09:21
				od tomita
				Kentoya píše:ono hodně kovaných pístů nemá vůbec tu drážku kde je ostřik, ostřik zaslepit a neřešit, než sahat do pístů
To vybrani na trysku nemam ani Mahle..
 
			
					
				Re: Písty Wossner
				Napsal: 08.08.2011, 23:35
				od Kentoya
				blázen píše:wiseco měly
jeden typ ano druhý ne
ty co má peca je mají, ty co má misan je nemají a oboje jsou wiseco a koudyho CP taky nemají
 
			
					
				Re: Písty Wossner
				Napsal: 12.08.2011, 21:58
				od RUDIDRIFT
				Tiež mam znameho co ma Wossner piesty v CA-čku a hraje mu to pekne aj naskladal už dost CA-čok a bez problemou.iež tam ma Wossner ojnice.Ma Kolem 500 koní s Garrett T2876.
			 
			
					
				Re: Písty Wossner
				Napsal: 12.08.2011, 22:17
				od Peca
				Nakonec kupuju jen 1 píst takže zůstávám u Wiseca, ale díky všem za reference.
			 
			
					
				Re: Písty Wossner
				Napsal: 15.08.2011, 07:09
				od kenivruh
				Kentoya píše:... ostřik zaslepit a neřešit, než sahat do pístů...
 
Hmmm.
 
			
					
				Re: Písty Wossner
				Napsal: 15.08.2011, 11:05
				od Kentoya
				kenivruh píše:Kentoya píše:... ostřik zaslepit a neřešit, než sahat do pístů...
 
Hmmm.
 
šáhneš do pístů a prasknou, vlastní zkušenost
ostřik není až tak důležitý, všeobecně se na závodních motorech zaslepuje, že nehrozí únik tlakového oleje, který je potřebný na kliku
 
			
					
				Re: Písty Wossner
				Napsal: 15.08.2011, 11:13
				od blázen
				taboo psal,že ostřiky je líp odstranit
			 
			
					
				Re: Písty Wossner
				Napsal: 15.08.2011, 18:48
				od Fil
				Tak tak, že se prý i 800ps 4g63t bez ostřiku obejde, tak ca s polovinou výkonu určitě taky...
			 
			
					
				Re: Písty Wossner
				Napsal: 16.08.2011, 08:52
				od kenivruh
				OK