Stránka 2 z 2
Re: Nissan Skyline GT-R34 V-Spec I
Napsal: 08.01.2012, 21:20
od chosecz
Drahý, drahý to je. Všechno na R34 je drahý, protože to je R34. Na podvozku je milion bushingů, který samozřejmě trpěj a je nutné je vyměnit. Já se teda připravuju na kompletní repasování podvozku, ale to zatím počká, protože aktuálně je moje R34 je rozebraná a pracuje se na palubce a interieru LHD, takže velká zábava :-)
Re: Nissan Skyline GT-R34 V-Spec I
Napsal: 09.01.2012, 18:32
od ,,PJ"
Myslím že s náklady s kterými si psal že počítáš, tak tam by ses měl vejít. Je to obdobné jako 300ZX, ale o trochu novější. Spolehlivost slušná a při cca.400HP to zas tak trpět nebude. Je tam víc náplní oproti 300ZX. Myslím že na roční provoz bez paliva, by mělo stačit 60 000 s tím,že věci na voze budeš měnit postupně a samozřejmě za předpokladu, že neodejde nějaký drahý díl...... Mnoho úspěchů se splněním snu, ať to vyjde, ať jich tu máme víc.... A při předělávání se obrň trpělivostí - zabere to dost času o penězích nemluvě....
Re: Nissan Skyline GT-R34 V-Spec I
Napsal: 10.03.2012, 11:50
od areuratty
Design píše:Zajimalo by me vice informaci je to celkem duležite protože samozdrejme se vše odviji od ceny:)Mimochodem kde vubec skončila kastle Barbuchovy r32?
U Honzy Baláže na zahradě... Chtěl jsem ho o ní už připravit, ale bude z ní údajně stavět druhé auto na drifty... Bohužel s trochu jiným motorem, s jehož transplantací do R32 nejsem moc za dobře
Re: Nissan Skyline GT-R34 V-Spec I
Napsal: 10.03.2012, 15:38
od Design
Zase nejakej USA nebo Německej harapant?:(
Re: Nissan Skyline GT-R34 V-Spec I
Napsal: 11.03.2012, 01:01
od mara_m
pocitam bmw ale kdyby tam dal co prodaval adner asi nejlepsi motor od bmw takl treba ju ale stejnak su zaujatej proti bmw
kdybych nebyl je ten 12valec v me s13,5
Re: Nissan Skyline GT-R34 V-Spec I
Napsal: 19.03.2012, 21:13
od blázen
nejlepší jen s jinýma hlavama
Re: Nissan Skyline GT-R34 V-Spec I
Napsal: 19.03.2012, 21:32
od adner
dvě drahé hlavy (dají se koupit) mohou nahradit dvě levná turba