Stránka 2 z 3
Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce
Napsal: 15.03.2012, 21:00
od mara_m
neni odpoved na moji otazku srovnavas kozu s vozem pises ze VE bude lepsi nez DET pokazde je to fwd ci primera se delal rwd ?
jinak na okruh a ci vrch je lepsi rwd a doboru trakci fwd musis v zatackach pomoc obcas ruckou kdyz tady nakusujes ale ne sx kde mas lehkou prdel
takze tet prosim odpoved na otazku proc je lepsi VE nez DET
Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce
Napsal: 15.03.2012, 21:32
od jagy
mara_m píše:neni odpoved na moji otazku srovnavas kozu s vozem pises ze VE bude lepsi nez DET pokazde je to fwd ci primera se delal rwd ?
jinak na okruh a ci vrch je lepsi rwd a doboru trakci fwd musis v zatackach pomoc obcas ruckou kdyz tady nakusujes ale ne sx kde mas lehkou prdel
takze tet prosim odpoved na otazku proc je lepsi VE nez DET
Protoze je rychlejsi, spolehlivejsi a levnejsi.
A 200koni v atmosfere jede "jinak" nez 200koni v turbu. S tim tahanim rucky to snad nemyslis vazne.
Podivej se prosim na nejake vysledky z kopcu a udele jsi obrazek FWD vs RWD sam.
Dal to pro me nema smysl rozebirat, zbytecne OT a stejne nikdo SX na vrchy nedotahne...
Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce
Napsal: 15.03.2012, 21:39
od mara_m
atmosfera je rychlejsi jo od kdy preboha ? nechtej abych sem postnul grafy z brdy a vykon prodava auta kroutak vyhrava zavody takze asi tak a vem prudkou zatacku a sem zjedav jak ji projedes s predokolkou rychleji na deily kruhaky jezdim tak ze ji trham prdel pres rucku parkrat drnknu a ver si ci ne takto ho projedu rychleji
a atmosfera ze je rychlejsi atd je joke dnesniho dne
Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce
Napsal: 15.03.2012, 21:42
od mara_m
jeste jagy kolik ¨km mas najeto se zadokolkou co ma motor v zadu ci posunute teziste ? neber v potaz sx a podobne ma to lehkou prdel ale kdyz mu dam motor dozadu tak si predokolka ani neprdne
Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce
Napsal: 15.03.2012, 21:44
od mara_m
dale srovnavas dve auta rika ti neco rozvor ?
Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce
Napsal: 15.03.2012, 21:48
od jagy
Promin, jeste jsem nevidel ze by nekdo na okruhu ci kopci jezdil pres rucku, ale rad se zasmeju.
Vykon vs kroutak jsi rekl pekne, to jsem ale nepopiral. Porad ti ale unika fakt, ze FWD je efektivnejsi a mnohem jednoduseji se ridi na limitu. RWD je lepsi jen na papire, v teoreticky rovine... aby si toho dosahnul v realu musis mit hodne dobre nachystane auto a byt hodne sikovny za volantem.
Seriove N14 GTi zajede Brno za cca 2,45min. Kolik koni musi mit SX aby zajelo to same? O 100koni vic?
A k tomu podvozek, velke brzdy, pneu,...
Je evidentni, ze jsi jeste nejel v dobre predokolce. Ja se zadokolkama nejezdim, pro me je rychlejsi FWD (pozor, nebavime se o tom, co je prirozenejsi pohon a co je vetsi zabava). Rad pockam, az se nekdo konecne ukaze na kopci ci okruhu krome Pecy.
A netahej prosim posunovani motoru, bavime se o seriovych autech...
http://www.autickar.cz/2012/01/valka-ko ... patne-ano/
Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce
Napsal: 15.03.2012, 21:52
od mara_m
zaprve uz asi nevis kudy kam na vrchu sem videl uz doskrat ze si pomahaj ruckou zadruhe kdo se tady bavi o serii a srovnavas blba auta tak to uz pochop sx ma lehkou prdel proto potrebujes vetsi vykon lepsi gumy atd a ze predokolka je rychlejsi predokolka s vysokym vykonem je na picu a jeste jedna co je lepsi vahu tahnout nebo tlaci ehm ? hlavne srovnavas auta co ma o 0,5 m kratsi rozvor docela klicova vec ale pokud ces srovnavat az dostavime s12ku co bude kratsi rozvorem atd tak si muzes porovnat sily
Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce
Napsal: 15.03.2012, 21:53
od mara_m
jezdim jinak civicem 6 gen
Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce
Napsal: 15.03.2012, 21:56
od mara_m
jeste dodam nerikal jsem ze pred zatackou zatahnes rucku a celou ji projedes ruckou ale v zatacce si jen brknes na okruhu se to nedela tam nemas tak ostre zatacky ale u vrchu ano a ano videj jsem to setrenice pritel jezdi vrchy uz par desitek let
Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce
Napsal: 15.03.2012, 22:22
od mara_m
a posledni vec co sem napisu je to kdyz ces porovnavat fwd a rwd tak ok ale porovnavej to tak aby meli stejne podminky to jest motor ulozen nad ci u hnane napravy kdyz si vezmnu MR2 nebo NSX tak si predokolkou ani neuseres
Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce
Napsal: 16.03.2012, 15:29
od Igor
Já už s FWDneumím,od 18,ti jezdím jen se zadokolama a občas tedy s felicií,ale to je pro mě pohřeb..
Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce
Napsal: 17.03.2012, 10:59
od blázen
s FWD se jezdí snadněji.. viz peca to sám psal 100x ..ale po stránce zábavy je to hnůj. Silný FWD bych nechtěl.. třeba ten focus s těma 305hp mě hodně překvapil.. ale i přesto bych raději jezdil s RWD..
k těm motorům..šel byhc do VE+T
Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce
Napsal: 17.03.2012, 11:35
od mara_m
blázen píše:s FWD se jezdí snadněji.. viz peca to sám psal 100x ..ale po stránce zábavy je to hnůj. Silný FWD bych nechtěl.. třeba ten focus s těma 305hp mě hodně překvapil.. ale i přesto bych raději jezdil s RWD..
k těm motorům..šel byhc do VE+T
1+
Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce
Napsal: 20.03.2012, 11:04
od sr20detn14
Zdar bylo by to fajn rovnou to hodit do VE+T,ale co bych delal po zbytek života
?s vykonem sem byl velmi spokojený z 0 na 100 za nějakych 6 vteřin je myslím výmluvný udaj a to bez odlechčení a na těžkých kolech a serii pneu.Plán je odlehčit rozumně,pryč s zesikem,basakem v mdf o sile 4cm....
Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce
Napsal: 20.03.2012, 23:08
od adner
taky mám basák v 40 MDF...vlastně dva ...ale bylo mi jich líto