Stránka 2 z 2
Re: K:písty+ojnice sr20det GTiR
Napsal: 16.03.2012, 14:18
od blázen
proč by cokoliv používal z GTiR? ten DET v s14 je slabý kde? Vždyt ty motory jezdí bezproblému s hodně velkými výkony.. já bych se na GtiR taky vysral..
Re: K:písty+ojnice sr20det GTiR
Napsal: 16.03.2012, 19:24
od Fizzbiker
sr20detn14 píše: při opravě motoru sr 20de(stock)+turbo garet 25g tlak 0,6 baru
takze nejaky reci o DET motoru sou bezpredmetny proc by tam mel davat DET pisty??
jezdi vysokou kompresi a tu fouká... proc by z toho delal DET? tzn snizeni komprese z 10 na 8,5...
na te kompresi ma smysl davat kov pod hlavu atd... nevim co tu placas.
blazen:
nema to do S14. a neni to DET ale DE+T ja sem pouze konstatoval ze kdybych takovy motor delal pouzil bych zminene komponenty. botka.
Re: K:písty+ojnice sr20det GTiR
Napsal: 17.03.2012, 09:01
od sr20detn14
Zdar kluci díky za zajem
Tak stačí ojnice s14 det?...pekny vikend)-
Re: K:písty+ojnice sr20det GTiR
Napsal: 17.03.2012, 10:47
od blázen
aha takže to má do sunny nebo něčeho podobného..
ten SR20DE ma co za problémy při vyšších výkonech..řekněme okolo 300k ?
Re: K:písty+ojnice sr20det GTiR
Napsal: 17.03.2012, 12:02
od Fizzbiker
ojnice.
Re: K:písty+ojnice sr20det GTiR
Napsal: 17.03.2012, 12:23
od blázen
tak kovaný
Re: K:písty+ojnice sr20det GTiR
Napsal: 20.03.2012, 10:54
od sr20detn14
JJJJJ
tak S14 DET ojnice jsou kovaný..?a máme nekdo nevytahany?
Re: K:písty+ojnice sr20det GTiR
Napsal: 20.03.2012, 10:55
od mauglie
nejsou kovany
Re: K:písty+ojnice sr20det GTiR
Napsal: 20.03.2012, 11:06
od sr20detn14
to mauglie tak teda je nepotřebuju-nebo sou lepší než v n14 gti sr20de?Motoru sr20de na díly je už dost)-
Re: K:písty+ojnice sr20det GTiR
Napsal: 20.03.2012, 11:30
od Fizzbiker
.
Re: K:písty+ojnice sr20det GTiR
Napsal: 20.03.2012, 12:00
od sr20detn14
Díky za odpovědi kucí a tímto toto téma uzavírám
Re: K:písty+ojnice sr20det GTiR
Napsal: 20.03.2012, 12:32
od jagy
Ne. Jakekoliv SR20DET ma ojnice silnejsi! Kdyz uz opravovat blok, tak je vymenit. Stejna je klika, loziska,..