Re: CLSD nebo Open
Napsal: 15.11.2012, 01:11
to awatar
moc to dramatizuješ, klasický kuželový diferenciál díky své nižší mech. účinnosti (např oproti difu s čelními zuby) není na odskakování kol zas až tak moc citlivý a na změnu povrchů (suchých) už vůbec ne, navíc auto, kterému na hrbolech nějak dramaticky odskakují kola, nemá na okruhu co dělat. V ten okamžik je totiž neovladatelné - nebrzdí, nezatáčí, negripuje...
To, že by měl být open diff nepředvídatelný, je pouze obecně rozšířená fáma pramenící právě z neznalosti a nedostatku vlastních zkušeností...
edit: dovedu si představit, že pilot extra třídy bude mít proti open difu výhrady, samozřejmě, jenže takový člověk jede celý okruh s docela masívním prokluzem poháněných kol a to i po rovině...a to už je trochu jiný level...
Chápu, že u drifterů je to všechno jinak ale já tu drift neřeším...
moc to dramatizuješ, klasický kuželový diferenciál díky své nižší mech. účinnosti (např oproti difu s čelními zuby) není na odskakování kol zas až tak moc citlivý a na změnu povrchů (suchých) už vůbec ne, navíc auto, kterému na hrbolech nějak dramaticky odskakují kola, nemá na okruhu co dělat. V ten okamžik je totiž neovladatelné - nebrzdí, nezatáčí, negripuje...
To, že by měl být open diff nepředvídatelný, je pouze obecně rozšířená fáma pramenící právě z neznalosti a nedostatku vlastních zkušeností...
edit: dovedu si představit, že pilot extra třídy bude mít proti open difu výhrady, samozřejmě, jenže takový člověk jede celý okruh s docela masívním prokluzem poháněných kol a to i po rovině...a to už je trochu jiný level...
Chápu, že u drifterů je to všechno jinak ale já tu drift neřeším...