Sání na kapotu vs. déšť

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Sání na kapotu vs. déšť

Příspěvek od Woyta »

It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Koudy
user
Příspěvky: 581
Registrován: 13.04.2009, 19:51
Bydliště: Pelhřimov

Re: Sání na kapotu vs. déšť

Příspěvek od Koudy »

mara_m píše:u vetsich vykonu ci vic vytizenejch motoru sani pod haubnou se = vetsi sanci na detonace atd a vykonu to prida sani pod haubnou + ic vs sani mimo + ic muze klido udelat az 50 stupnu ale vse je odvisle od ic od plniciho tlaku atd ................

Tvrdí někdo kdo vaří do auta kolejnice :lol: :lol: :lol: .

Už by sis měl dát pauzu a přestat tady psát vyčtený moudra. Sám máš vyzkoušený leda padání do příkopů.
Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: Sání na kapotu vs. déšť

Příspěvek od mara_m »

ty mi muzes ledatak polibit prdel co si dokazal ty ? ani s13 si nedostavel tak zavri hubu a neser se do me
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Koudy
user
Příspěvky: 581
Registrován: 13.04.2009, 19:51
Bydliště: Pelhřimov

Re: Sání na kapotu vs. déšť

Příspěvek od Koudy »

To sem přesně čekal reakce zřejmě šikanovanýho chudáčka kterej se nedokáže zdržet podobných výstupů.
Do očí by si mi to taky řek?
Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Sání na kapotu vs. déšť

Příspěvek od Trinom »

pánové, stojí vám to za to se dohadovat i o Vánocích???
Naposledy upravil(a) Trinom dne 24.12.2012, 17:22, celkem upraveno 1 x.
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: Sání na kapotu vs. déšť

Příspěvek od mara_m »

nejvic me sere ze sem tu cekal na tebe do 1 do rana abych ti dal sani co si chtel prevarit silenty si mel za cenu matrose jel jsem pres pul prahy kvuli trubkam na brzdy a palivo nechtel jsem nic za cestu cas atd a ty se dome pak budes srat ?

dal se stebou nemam ocem bavit ses mi ukradenej
a kdyz vas tolik sere ze sem pisu veci ktere nemam odzkousene jak rikas ale jsou pravdive tak ja sem nebudu psat snad ti to udela radost
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Sání na kapotu vs. déšť

Příspěvek od Fizzbiker »

Koudy píše:
mara_m píše:u vetsich vykonu ci vic vytizenejch motoru sani pod haubnou se = vetsi sanci na detonace atd a vykonu to prida sani pod haubnou + ic vs sani mimo + ic muze klido udelat az 50 stupnu ale vse je odvisle od ic od plniciho tlaku atd ................

Tvrdí někdo kdo vaří do auta kolejnice :lol: :lol: :lol: .

Už by sis měl dát pauzu a přestat tady psát vyčtený moudra. Sám máš vyzkoušený leda padání do příkopů.
si s prominutim kokot. uz zak zakladni skoly ktery ve fyzice daval pozor a zna kalorietrickou rovnici asi vi ze mara ma pravdu.

a kdyz uz se tak ohanis zkusenostma tvoje sem nejak minul, když si nevidis do huby a seres se do kluka po kterym si nekolikrat neco potreboval a ochotne ty vyhovel je to ubohy. presne kvuli takovym frajerum jsou mi podobna fora u prdele. a 100x radsi sem napisu nejaky OT nez abych psal neco do ceho mi bude prndat kady co ma diru do prdele bez toho aby se spon trochu zamyslel.

k padani do prikopu muzu rict jen to ze mara ma komplet udelane auto co jezdi, u tebe sem zaregistroval jen to ze jsi zacal a pak cely projekt rozprodal, stahni ocas mezi nohy a drzkuj na lidi co ti to zerou.
Koudy píše:To sem přesně čekal reakce zřejmě šikanovanýho chudáčka kterej se nedokáže zdržet podobných výstupů.
Do očí by si mi to taky řek?
mara urcite a pokud si myslis ze ja ne muzes to zjistit.
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
SilverFox
user
Příspěvky: 1217
Registrován: 16.09.2007, 18:28
Bydliště: Plzeň

Re: Sání na kapotu vs. déšť

Příspěvek od SilverFox »

Tady asi někdo nahmatal pod staromkem samý měkký dárky.
Obrázek
Koudy
user
Příspěvky: 581
Registrován: 13.04.2009, 19:51
Bydliště: Pelhřimov

Re: Sání na kapotu vs. déšť

Příspěvek od Koudy »

Jo uznávám že mi vyšel vstříc, ale se zbytkem ne, ale to tady nemá cenu rozebírat.

Reagoval sem nato, že pomalu v každým tematu je nějakej mara plk a to fakt neni nutný.

Z S13 jsem rozprodal jen věci co nepotřebuju. A S13 bohudík neni priorita mojeho života.

Jo a představa komplet postavenýho auta je asi taky hodně rozdílná stejně jako GO.
Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: Sání na kapotu vs. déšť

Příspěvek od mara_m »

Koudy píše:Jo uznávám že mi vyšel vstříc, ale se zbytkem ne, ale to tady nemá cenu rozebírat.

Reagoval sem nato, že pomalu v každým tematu je nějakej mara plk a to fakt neni nutný.

Z S13 jsem rozprodal jen věci co nepotřebuju. A S13 bohudík neni priorita mojeho života.

Jo a představa komplet postavenýho auta je asi taky hodně rozdílná stejně jako GO.

cim prosimte sem ti nevysel rad si to pripomenu ?
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Sání na kapotu vs. déšť

Příspěvek od Fizzbiker »

jen sem reagoval na to ze mara si rozhodne nezaslouzi takovou reakci navic kdyz ma pravdu.

ze ma zbytecny prispevky je jeho vec. o zbytecnych prospevcich by tu byla dost dlouha debata. podle me je tu zbytecna pulka fora.
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: Sání na kapotu vs. déšť

Příspěvek od buky300zx »

Koudy píše:
mara_m píše:u vetsich vykonu ci vic vytizenejch motoru sani pod haubnou se = vetsi sanci na detonace atd a vykonu to prida sani pod haubnou + ic vs sani mimo + ic muze klido udelat az 50 stupnu ale vse je odvisle od ic od plniciho tlaku atd ................

Tvrdí někdo kdo vaří do auta kolejnice :lol: :lol: :lol: .

Už by sis měl dát pauzu a přestat tady psát vyčtený moudra. Sám máš vyzkoušený leda padání do příkopů.
Tvoj prispevok je uplne mimo.Keby si to napisal k nejakemu OT,ok,ale napisal pravdu,tak neviem co sa do neho seres.Ked ma nieco vycitane a je to pravda,neviem preco by to sem nemohol napisat.Mozu sem pisat len ludia co maju osobne skusenosti,alebo ako?
Awatar ma tiez CIASTOCNE pravdu v tom ze u "sto" rocneho auta kde je seriovy vykon,je to TAKMER jedno,samozrejme ze to prida par konikov,ale ma to vyznam riesit pri zvysenom vykone.
Ale tu nebola VOBEC tema o turbo motore,ale NA.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk
Uživatelský avatar
Awatar
user
Příspěvky: 1385
Registrován: 23.08.2006, 23:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Sání na kapotu vs. déšť

Příspěvek od Awatar »

mara_m píše:u vetsich vykonu ci vic vytizenejch motoru sani pod haubnou se = vetsi sanci na detonace atd a vykonu to prida sani pod haubnou + ic vs sani mimo + ic muze klido udelat az 50 stupnu ale vse je odvisle od ic od plniciho tlaku atd ................
Co je podle tebe větší výkon? Stejně si myslim, že to nebude mít v praxi žádnej přínos u aut co sou tu na fóru. Daleko lepší než řešit jestli pomůže řezat kapotu je u sériovýho motoru to udělat tak jak to bylo naladěný a sestavený ve fabrice, než vymýšlet pičoviny.

A jestli chceš řešit detonace tak si spíš nejdřív nechej správně naladit jednotku, to stage chip udělá daleko větší bordel co se týká detonací než teplý vzduch v sání. Když to vezmeš do detailu, tak je samozřejmě lepší mít chladnější vzduch v sání, ale ve většině případů je to fakt buřt.

Tohle je přesně ono, lidi místo toho aby řešili podstatný věci tak, řešej kokotiny a myslej si jak tomu motoru/autu pomáhaj, ale to že se vysrali na x důležitějších věcí, kvůli kterým se to vysere je už nenapadne.

A napadat někoho kvůli tomu, že nedodělal auto mi přijde dost ubohý. Co to má doprdele co společnýho s tim co jinak píše.
S15 - JDM
Uživatelský avatar
Awatar
user
Příspěvky: 1385
Registrován: 23.08.2006, 23:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Sání na kapotu vs. déšť

Příspěvek od Awatar »

buky300zx píše:Tvoj prispevok je uplne mimo.Keby si to napisal k nejakemu OT,ok,ale napisal pravdu,tak neviem co sa do neho seres.Ked ma nieco vycitane a je to pravda,neviem preco by to sem nemohol napisat.Mozu sem pisat len ludia co maju osobne skusenosti,alebo ako?
Awatar ma tiez CIASTOCNE pravdu v tom ze u "sto" rocneho auta kde je seriovy vykon,je to TAKMER jedno,samozrejme ze to prida par konikov,ale ma to vyznam riesit pri zvysenom vykone.
Ale tu nebola VOBEC tema o turbo motore,ale NA.
U "pětikoňovýho" civica je to už tuplem buřt. Tam by víc fungoval sériový airbox jak vyřezaná kapota se strašně cool american style filtrem. :lol:
S15 - JDM
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: Sání na kapotu vs. déšť

Příspěvek od buky300zx »

Awatar píše: Tam by víc fungoval sériový airbox jak vyřezaná kapota se strašně cool american style filtrem. :lol:
1+
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk
Odpovědět