Sání na kapotu vs. déšť
Re: Sání na kapotu vs. déšť
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: Sání na kapotu vs. déšť
mara_m píše:u vetsich vykonu ci vic vytizenejch motoru sani pod haubnou se = vetsi sanci na detonace atd a vykonu to prida sani pod haubnou + ic vs sani mimo + ic muze klido udelat az 50 stupnu ale vse je odvisle od ic od plniciho tlaku atd ................
Tvrdí někdo kdo vaří do auta kolejnice .
Už by sis měl dát pauzu a přestat tady psát vyčtený moudra. Sám máš vyzkoušený leda padání do příkopů.
Re: Sání na kapotu vs. déšť
ty mi muzes ledatak polibit prdel co si dokazal ty ? ani s13 si nedostavel tak zavri hubu a neser se do me
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: Sání na kapotu vs. déšť
To sem přesně čekal reakce zřejmě šikanovanýho chudáčka kterej se nedokáže zdržet podobných výstupů.
Do očí by si mi to taky řek?
Do očí by si mi to taky řek?
Re: Sání na kapotu vs. déšť
pánové, stojí vám to za to se dohadovat i o Vánocích???
Naposledy upravil(a) Trinom dne 24.12.2012, 17:22, celkem upraveno 1 x.
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Re: Sání na kapotu vs. déšť
nejvic me sere ze sem tu cekal na tebe do 1 do rana abych ti dal sani co si chtel prevarit silenty si mel za cenu matrose jel jsem pres pul prahy kvuli trubkam na brzdy a palivo nechtel jsem nic za cestu cas atd a ty se dome pak budes srat ?
dal se stebou nemam ocem bavit ses mi ukradenej
a kdyz vas tolik sere ze sem pisu veci ktere nemam odzkousene jak rikas ale jsou pravdive tak ja sem nebudu psat snad ti to udela radost
dal se stebou nemam ocem bavit ses mi ukradenej
a kdyz vas tolik sere ze sem pisu veci ktere nemam odzkousene jak rikas ale jsou pravdive tak ja sem nebudu psat snad ti to udela radost
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sání na kapotu vs. déšť
si s prominutim kokot. uz zak zakladni skoly ktery ve fyzice daval pozor a zna kalorietrickou rovnici asi vi ze mara ma pravdu.Koudy píše:mara_m píše:u vetsich vykonu ci vic vytizenejch motoru sani pod haubnou se = vetsi sanci na detonace atd a vykonu to prida sani pod haubnou + ic vs sani mimo + ic muze klido udelat az 50 stupnu ale vse je odvisle od ic od plniciho tlaku atd ................
Tvrdí někdo kdo vaří do auta kolejnice .
Už by sis měl dát pauzu a přestat tady psát vyčtený moudra. Sám máš vyzkoušený leda padání do příkopů.
a kdyz uz se tak ohanis zkusenostma tvoje sem nejak minul, když si nevidis do huby a seres se do kluka po kterym si nekolikrat neco potreboval a ochotne ty vyhovel je to ubohy. presne kvuli takovym frajerum jsou mi podobna fora u prdele. a 100x radsi sem napisu nejaky OT nez abych psal neco do ceho mi bude prndat kady co ma diru do prdele bez toho aby se spon trochu zamyslel.
k padani do prikopu muzu rict jen to ze mara ma komplet udelane auto co jezdi, u tebe sem zaregistroval jen to ze jsi zacal a pak cely projekt rozprodal, stahni ocas mezi nohy a drzkuj na lidi co ti to zerou.
mara urcite a pokud si myslis ze ja ne muzes to zjistit.Koudy píše:To sem přesně čekal reakce zřejmě šikanovanýho chudáčka kterej se nedokáže zdržet podobných výstupů.
Do očí by si mi to taky řek?
Re: Sání na kapotu vs. déšť
Jo uznávám že mi vyšel vstříc, ale se zbytkem ne, ale to tady nemá cenu rozebírat.
Reagoval sem nato, že pomalu v každým tematu je nějakej mara plk a to fakt neni nutný.
Z S13 jsem rozprodal jen věci co nepotřebuju. A S13 bohudík neni priorita mojeho života.
Jo a představa komplet postavenýho auta je asi taky hodně rozdílná stejně jako GO.
Reagoval sem nato, že pomalu v každým tematu je nějakej mara plk a to fakt neni nutný.
Z S13 jsem rozprodal jen věci co nepotřebuju. A S13 bohudík neni priorita mojeho života.
Jo a představa komplet postavenýho auta je asi taky hodně rozdílná stejně jako GO.
Re: Sání na kapotu vs. déšť
Koudy píše:Jo uznávám že mi vyšel vstříc, ale se zbytkem ne, ale to tady nemá cenu rozebírat.
Reagoval sem nato, že pomalu v každým tematu je nějakej mara plk a to fakt neni nutný.
Z S13 jsem rozprodal jen věci co nepotřebuju. A S13 bohudík neni priorita mojeho života.
Jo a představa komplet postavenýho auta je asi taky hodně rozdílná stejně jako GO.
cim prosimte sem ti nevysel rad si to pripomenu ?
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sání na kapotu vs. déšť
jen sem reagoval na to ze mara si rozhodne nezaslouzi takovou reakci navic kdyz ma pravdu.
ze ma zbytecny prispevky je jeho vec. o zbytecnych prospevcich by tu byla dost dlouha debata. podle me je tu zbytecna pulka fora.
ze ma zbytecny prispevky je jeho vec. o zbytecnych prospevcich by tu byla dost dlouha debata. podle me je tu zbytecna pulka fora.
Re: Sání na kapotu vs. déšť
Tvoj prispevok je uplne mimo.Keby si to napisal k nejakemu OT,ok,ale napisal pravdu,tak neviem co sa do neho seres.Ked ma nieco vycitane a je to pravda,neviem preco by to sem nemohol napisat.Mozu sem pisat len ludia co maju osobne skusenosti,alebo ako?Koudy píše:mara_m píše:u vetsich vykonu ci vic vytizenejch motoru sani pod haubnou se = vetsi sanci na detonace atd a vykonu to prida sani pod haubnou + ic vs sani mimo + ic muze klido udelat az 50 stupnu ale vse je odvisle od ic od plniciho tlaku atd ................
Tvrdí někdo kdo vaří do auta kolejnice .
Už by sis měl dát pauzu a přestat tady psát vyčtený moudra. Sám máš vyzkoušený leda padání do příkopů.
Awatar ma tiez CIASTOCNE pravdu v tom ze u "sto" rocneho auta kde je seriovy vykon,je to TAKMER jedno,samozrejme ze to prida par konikov,ale ma to vyznam riesit pri zvysenom vykone.
Ale tu nebola VOBEC tema o turbo motore,ale NA.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Re: Sání na kapotu vs. déšť
Co je podle tebe větší výkon? Stejně si myslim, že to nebude mít v praxi žádnej přínos u aut co sou tu na fóru. Daleko lepší než řešit jestli pomůže řezat kapotu je u sériovýho motoru to udělat tak jak to bylo naladěný a sestavený ve fabrice, než vymýšlet pičoviny.mara_m píše:u vetsich vykonu ci vic vytizenejch motoru sani pod haubnou se = vetsi sanci na detonace atd a vykonu to prida sani pod haubnou + ic vs sani mimo + ic muze klido udelat az 50 stupnu ale vse je odvisle od ic od plniciho tlaku atd ................
A jestli chceš řešit detonace tak si spíš nejdřív nechej správně naladit jednotku, to stage chip udělá daleko větší bordel co se týká detonací než teplý vzduch v sání. Když to vezmeš do detailu, tak je samozřejmě lepší mít chladnější vzduch v sání, ale ve většině případů je to fakt buřt.
Tohle je přesně ono, lidi místo toho aby řešili podstatný věci tak, řešej kokotiny a myslej si jak tomu motoru/autu pomáhaj, ale to že se vysrali na x důležitějších věcí, kvůli kterým se to vysere je už nenapadne.
A napadat někoho kvůli tomu, že nedodělal auto mi přijde dost ubohý. Co to má doprdele co společnýho s tim co jinak píše.
S15 - JDM
Re: Sání na kapotu vs. déšť
U "pětikoňovýho" civica je to už tuplem buřt. Tam by víc fungoval sériový airbox jak vyřezaná kapota se strašně cool american style filtrem.buky300zx píše:Tvoj prispevok je uplne mimo.Keby si to napisal k nejakemu OT,ok,ale napisal pravdu,tak neviem co sa do neho seres.Ked ma nieco vycitane a je to pravda,neviem preco by to sem nemohol napisat.Mozu sem pisat len ludia co maju osobne skusenosti,alebo ako?
Awatar ma tiez CIASTOCNE pravdu v tom ze u "sto" rocneho auta kde je seriovy vykon,je to TAKMER jedno,samozrejme ze to prida par konikov,ale ma to vyznam riesit pri zvysenom vykone.
Ale tu nebola VOBEC tema o turbo motore,ale NA.
S15 - JDM
Re: Sání na kapotu vs. déšť
1+Awatar píše: Tam by víc fungoval sériový airbox jak vyřezaná kapota se strašně cool american style filtrem.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk