ABS ano/ne
Re: ABS ano/ne
aby ti makalo abs z jineho auta potrebujes k tomu cidla od toho abs a krouzky pak to maka ..... i s jinejma cidlama a krouzkama muze a nemusi makat lepsi je pouzit co bylo vyrobeno origo k abs
Naposledy upravil(a) mara_m dne 19.12.2013, 19:43, celkem upraveno 1 x.
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: ABS ano/ne
ABS z s13 maka spatne proto ze ma 30% rozdil (mozna 20% tet si nejsem jistej ) proto spina moc brzo staci se nak dostat to te jednotky a zmenit procentulni rozdil otacek kol ... otazka zni jak
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: ABS ano/ne
Ale i rychlost spinani a otevirani je spatna. Tzn. Ze doba kdy brzdi je moc dlouha a doba kdy nebrzdi je taky moc dlouha. Idealne by melo abs udrzet cca 20% prokluz, kdy pneu dokazi prenest nejvice sily, amplituda pulzu ABS by se mela drzet co nejblize teto hodnote (protoze pokud je to vic tak uz se prilnavost ztraci, pokud min tak ji jeste neni dost a nevyuziva maximum brzdy sily), ale tomu dedeckovi se o tom muze leda tak zdat, protoze ta amplituda je moc velka.mara_m píše:ABS z s13 maka spatne proto ze ma 30% rozdil (mozna 20% tet si nejsem jistej ) proto spina moc brzo staci se nak dostat to te jednotky a zmenit procentulni rozdil otacek kol ... otazka zni jak
S15 - JDM
Re: ABS ano/ne
S14tkove je na tom jak?
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: ABS ano/ne
spatne je uz v s13 ABS ze bere zadek z kardanu
pouzit ABS z novejsich BMW to bude asi v nasich koncinach nejlepe sehnatelne .....
pouzit ABS z novejsich BMW to bude asi v nasich koncinach nejlepe sehnatelne .....
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: ABS ano/ne
já ABS odstranil když sem vyráběl kompletně nové brzdové vedení a nechtěl sem si to komplikovat navíc je to nevzhledný a těžký místo toho by se mi líbil třeba oil catch tank.Já věřim že s mejma brzdama dokážu pracovat líp než starý seriový abs a na auta bez abs sem zvyklej dokonce mi to drnčení do pedálu přijde dost nepřijemný.Ale pokud bych nedělal brzdy od základu abs bych ponechal a přidal bych přepínač pro deaktivaci
Re: ABS ano/ne
do pedálu to drnčí, pouze když je někde chyba, dělá mi to na nové primeře s lepším abs, kdežto staré dvoukilo brzdilo jak má, s tím abs, sice ne ideálně, ale já byl spokojený, a na pedálu jsem necítil vůbec nic
Re: ABS ano/ne
ABS u VW je hrůza. Několikrát jsem si kvůli tomu mále rozbil hubu. To jsem měl ještě Leona a běžně se stalo, že jedno kolo dostalo ránu od díry v silnici a auto totálně přestalo brzdit na cca 2-3 vteřiny a řešit se to muselo brutálním prošlápnutím, protože v ten moment jsi přišel totálně o posilovač.
U Mitsu EVO9 však ABS fungovalo tak bombasticky, že zabrzdit tak jistě a neomylně prostě neumím. Dokonce to auto brzdí každé kolo jinak podle natočení volantu a to nohou nikdy nikdo neudělá, ani kdyby to byl mistr světa amoleta.
Takže myslím, že moderní systémy jsou tak špičkové, že řidič jim nesahá ani po paty. U systému před rokem 2000 už bych si tak jistý nebyl. Podobné to je i u motorových jednotek, nové jsou také perfektní, ale staré za nic nestojí.
Ještě jedna věc mne u VW sr..a. Když jsem stál na plynu a dotkl se brzdy, auto přestalo akcelerovat a dokud jsem nepustil a znovu nezmáčkl plyn nejelo. Tedy nešlo využívat přibržďování za účelem vyrovnání zatížení náprav v zatáčce.
U Mitsu EVO9 však ABS fungovalo tak bombasticky, že zabrzdit tak jistě a neomylně prostě neumím. Dokonce to auto brzdí každé kolo jinak podle natočení volantu a to nohou nikdy nikdo neudělá, ani kdyby to byl mistr světa amoleta.
Takže myslím, že moderní systémy jsou tak špičkové, že řidič jim nesahá ani po paty. U systému před rokem 2000 už bych si tak jistý nebyl. Podobné to je i u motorových jednotek, nové jsou také perfektní, ale staré za nic nestojí.
Ještě jedna věc mne u VW sr..a. Když jsem stál na plynu a dotkl se brzdy, auto přestalo akcelerovat a dokud jsem nepustil a znovu nezmáčkl plyn nejelo. Tedy nešlo využívat přibržďování za účelem vyrovnání zatížení náprav v zatáčce.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Re: ABS ano/ne
To vypínání plynu při brzdění je u VW snad normální funkce. Nějaký závodník má na trénink fabii RS a četl jsem, že si upravil soft v ř. jednotce a tuhle funkci si vypnul. Aby mohl brzdit do plynu.
Nissan Primera 2,0 96 kW