problém Ca18det po GO
Re: problém Ca18det po GO
Pánové na poprvé udělali malou opravu. Protože turbo bylo skoro nové, ale nemazal motor. Proto se dělala GO. A podle nich ta hřídel byla ještě ok. Proto jsme tam museli dojet a nechat si to před nimi rozdělat. Takže to podle mě takhle bylo už od začátku , jenom to předtím neudělali pořádně. Ale hádej se tam s nima. Byl jsem rád že jsme se nějak domluvili.
Jediná věc která mi vrtá hlavou je teď tlak oleje za tepla
na volnobeh. Mám tam něco kolem 1.7 baru. Nevím jestli to není až moc a v kombinaci s vymletou hridelkou to dělalo takovou neplechu.
Jediná věc která mi vrtá hlavou je teď tlak oleje za tepla
na volnobeh. Mám tam něco kolem 1.7 baru. Nevím jestli to není až moc a v kombinaci s vymletou hridelkou to dělalo takovou neplechu.
Re: problém Ca18det po GO
V tom bych problém neviděl, teplej volnoběh mám lehce přes 2bar a už nějakejch 7000km od generálky pořád všechno v cajku. Nemůže být třeba přicpanej ten restriktor před turbem, že by to naopak mazalo málo?
Re: problém Ca18det po GO
je to jasne, hriadelka sa vydrala ked nemazal motor a nechali to tak...to je cele, ziadna zahada. tlak oleja za tepla je v poriadku.SalliEry píše:Pánové na poprvé udělali malou opravu. Protože turbo bylo skoro nové, ale nemazal motor. Proto se dělala GO. A podle nich ta hřídel byla ještě ok. Proto jsme tam museli dojet a nechat si to před nimi rozdělat. Takže to podle mě takhle bylo už od začátku , jenom to předtím neudělali pořádně. Ale hádej se tam s nima. Byl jsem rád že jsme se nějak domluvili.
Jediná věc která mi vrtá hlavou je teď tlak oleje za tepla
na volnobeh. Mám tam něco kolem 1.7 baru. Nevím jestli to není až moc a v kombinaci s vymletou hridelkou to dělalo takovou neplechu.
Re: problém Ca18det po GO
Tak příběh nekončí pánové. Turbo znovu repasované, tentokrát se jeví v pořádku. Ale kouř stále neustává.
Stále kouří na volnobeh, ale střídavě. Chvilku jo , chvilku ne. Přijde mi že když jedu volně na nízkých otáčkách tak to kouří i když pustím plyn a mám zařazeno.. Když jedu trochu ostřeji tak zas nic.
Stále kouří na volnobeh, ale střídavě. Chvilku jo , chvilku ne. Přijde mi že když jedu volně na nízkých otáčkách tak to kouří i když pustím plyn a mám zařazeno.. Když jedu trochu ostřeji tak zas nic.
Re: problém Ca18det po GO
A jake jsou tlaky?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Re: problém Ca18det po GO
Tlaky jsme měřili zhruba po 80km. A na všech cca 10.
Re: problém Ca18det po GO
a vymenily tu osku? podla popisu dymi turbo. skus znovu volu osky. nezabudaj,ze povodna pricina bolo zle mazanie,co si urobil s tymto?
Re: problém Ca18det po GO
Přehonovali tu starou a dali na ní Atyp ložiska.
Vůle se zdá být ok, asi tak o 300% lepší než když přišlo poprvé.
Vůle se zdá být ok, asi tak o 300% lepší než když přišlo poprvé.
Re: problém Ca18det po GO
su tam citelne vole alebo nie? pozri ci je vyfukovy slimak zospodu zateceny od oleja. ak si si isty ze v motore nie je prilis vela oleja a odtok volny,vsetko poukazuje na problem s olejovym tesnenim turba...
Re: problém Ca18det po GO
Na turbo jsem sahal po nějakých 20km a bylo v pořádku. Teď mám najetých nějakých 120km tak na něj určitě mrknu. Navíc bych chtěl dodat další poznatek a to že se dosti střídá i projev výfuku. Na volnoběhu se začne třepat a úplně ztratí hloubku projevu. Taktéž střídavě.
+ se mi zdá že za jízdy při puštění plynu už nekouří bíle, ale modře.. A už jsem z toho dost zmatenej protože to vlastně pokaždý kouří jinak..
+ se mi zdá že za jízdy při puštění plynu už nekouří bíle, ale modře.. A už jsem z toho dost zmatenej protože to vlastně pokaždý kouří jinak..
Re: problém Ca18det po GO
ak mas seriove zapojenie PCV, cize za AFM ide hadica odvetrania, tak:
daj motor na volnobeh a pockaj, az zacne dymit na bielo s olejovym smradom
odpoj hadicu odvetrania za AFM a upchaj ju prstom, musis citit pomerne silny podtlak, druhym prstom upchaj dieru na hadici za AFM
ak sa po upchati dym strati, je to urcite olejove tesnenie vyfukovej turbiny
daj motor na volnobeh a pockaj, az zacne dymit na bielo s olejovym smradom
odpoj hadicu odvetrania za AFM a upchaj ju prstom, musis citit pomerne silny podtlak, druhym prstom upchaj dieru na hadici za AFM
ak sa po upchati dym strati, je to urcite olejove tesnenie vyfukovej turbiny
Re: problém Ca18det po GO
Jde to určitě touto stranou, nezkusil jsem teda ten trik protože nikdo nebyl po ruce vždycky když to hulilo a teď už to mám zase rozdělané. Ale ta hadice kterou jsi mi radil ucpat je plná oleje. A PCV ventil je KO.
Četl jsem dost o tom že to kouření má co dočínění s tím když je na autě celopruchozi výfuk , což já mám.
Turbo je ok, nebo alespoň myslím že to s ním lepší nebude po dvojitém repasu A bojím se ho už někam posílat.
Četl jsem o řešení instalaci jednocestneho ventilu do této hadice + případně OCT. Ale nevím co to bude dělat. Nerad bych zbytečně přitěžoval motoru když je novej.
Četl jsem dost o tom že to kouření má co dočínění s tím když je na autě celopruchozi výfuk , což já mám.
Turbo je ok, nebo alespoň myslím že to s ním lepší nebude po dvojitém repasu A bojím se ho už někam posílat.
Četl jsem o řešení instalaci jednocestneho ventilu do této hadice + případně OCT. Ale nevím co to bude dělat. Nerad bych zbytečně přitěžoval motoru když je novej.
Re: problém Ca18det po GO
uplnym odstranenim pcv motoru urcite nijako neublizis. poriadne sprav odvetranie vane do sacej vacky ,z do vyfukovej,kvalitny catch tank a do atmo (neekologicke a moze to smrdet do kabiny) alebo spat za afm,tu je riziko prienigku oleja do kompresora.
Re: problém Ca18det po GO
raddy píše:uplnym odstranenim pcv motoru urcite nijako neublizis. poriadne sprav odvetranie vane do sacej vacky ,z do vyfukovej,kvalitny catch tank a do atmo (neekologicke a moze to smrdet do kabiny) alebo spat za afm,tu je riziko prienigku oleja do kompresora.
PCV bych rád zachoval. Takže sháním nějaký zánovní, nebo nový. A bez OCT se tedy neobejdu předpokládám, škoda měl jsem ho koupený na přestavbu, ale řekl jsem si že nebudu hatit seriové zapojení a tak jsem ho zase prodal
Re: problém Ca18det po GO
Ještě se chci zeptat na jednu věc. Ve víku jsou přepážky, které byli před prvním rozebráním zasilikonované. Teď po go se již silikon nedával, přislo nám to jako prasárna a nevím jestli to má nějaký účinek. Je to nutnost a může to způsobovat tento problém s olejem ?