Rozši?ovací podložky, ano ?i ne?
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- Piettro
- user
- Příspěvky: 499
- Registrován: 27.12.2004, 21:52
- Bydliště: Teplice nad Bečvou (Bohumín)
- Kontaktovat uživatele:
No sehnat se daji vpoho, ale na kola s nizkym ET narazis jen ojedinele a pokud uz narazis, tak te polozi cenaMichelin píše:Ja si vzdycky myslel ze podlozky sou na nic a ze se pouzivaji jen kuli vzhledu auta . A akorat opotrebovavaji cepy a napravu obecne . A ted se na podlozkach i zavodi? Vzdycky sem myslel ze si na auto koupim proste kola s mensim ET . To se fakt nedaj ty 4 x 114,3 sehnat?
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
ja si dal podlozky jen na zimni, aby ty kola nebyly tak hnusne v podbehu. Na leto mam Alessia ET35 a s 225 gumou mam licovane kolo s blatnikem. S podlozkama to lezlo presne o tloustku podlozek ven, coz se mi 1) nelibilo 2) nechtel jsem si nicit lak odletavajicim bordelem 3) nechtel jsem provokovat svestky. Uz tak by me mohli buzerovat za jine veci... Na zimnich jsem mel 2x2.5 cm, takze rozsireni o 5 cm a v pohode.
koukam jen ja mam spatny zkusenosti s podlozkama hm safra
2,5cm a 3 cm, dlouhy stefty s pevnostni oceli jelikoz jsem bejvalej TOSAK, TOS Varnsdorf nebyl to problem sehnat a udelat. Pri obcasnych zavodech mi praskali stefty ne vsechny ale treba jen dva, obcas jeden. Nevim zda to bylo mat. nebo tim ze byl podvoze brutalne tvrdej stalo se mi ze se mi 3 dilne kolo rozjelo proste se stefty v kole ulamaly. Podlozky ja osobne bych resil jen do 1,5cm + stefty a nebo zelezny a prehodit to na srouby. Dural neni spatnej je lehci a neodnasej to tolik loziska ale kdyz uz duralovy se zmenou roztece tak jedine s ocelovejma vlozkama na zavit. A hlavne kdyz uz jinou roztec tak si poradne zajistit stred ne obyc stredicima krouzkama z umele hmoty ale aspon na podlozce nebo si udelat stredici krouzek z poradnyho matrose ;-)
2,5cm a 3 cm, dlouhy stefty s pevnostni oceli jelikoz jsem bejvalej TOSAK, TOS Varnsdorf nebyl to problem sehnat a udelat. Pri obcasnych zavodech mi praskali stefty ne vsechny ale treba jen dva, obcas jeden. Nevim zda to bylo mat. nebo tim ze byl podvoze brutalne tvrdej stalo se mi ze se mi 3 dilne kolo rozjelo proste se stefty v kole ulamaly. Podlozky ja osobne bych resil jen do 1,5cm + stefty a nebo zelezny a prehodit to na srouby. Dural neni spatnej je lehci a neodnasej to tolik loziska ale kdyz uz duralovy se zmenou roztece tak jedine s ocelovejma vlozkama na zavit. A hlavne kdyz uz jinou roztec tak si poradne zajistit stred ne obyc stredicima krouzkama z umele hmoty ale aspon na podlozce nebo si udelat stredici krouzek z poradnyho matrose ;-)
Re: Rozši?ovací podložky, ano ?i ne?
otevřu trochu starý téma ...
zajímalo by mě zda když použiju 5mm podložky musím dát delší štefty. díky
zajímalo by mě zda když použiju 5mm podložky musím dát delší štefty. díky
Re: Rozši?ovací podložky, ano ?i ne?
Mám 10mm podložky a v poho, prostě jen zkontroluj jestli to bude chycené aspoň na 4-5 závitů a neměl by být problémFire píše:otevřu trochu starý téma ...
zajímalo by mě zda když použiju 5mm podložky musím dát delší štefty. díky
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Re: Rozši?ovací podložky, ano ?i ne?
presne tak preci z podlozkou to musi byt stejny jak kdyz tam mas niske ET?kolega ma Z31 na predku ma 0.5 cm,a vzadu 1.5cm,ma to tam cca4 roky a furt v poho a jezdi stim jak das.
makam na nem
Re: Rozši?ovací podložky, ano ?i ne?
Mohl by někdo změřit delku šteftu?Nevim jestli tam mám normální nebo delší.Díky moc
200sx S13 r.90 modrá metal
SR20DET.......
, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94
Daily car: Toyota Avensis T25
SR20DET.......
, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94
Daily car: Toyota Avensis T25