Rozši?ovací podložky, ano ?i ne?

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

no koukám, že na nich jezdíte skoro všichni ... že bych teda p?ehodnotil sv?j postoj k podložkám? :-))
Uživatelský avatar
Ondrey
user
Příspěvky: 587
Registrován: 27.09.2004, 15:47
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondrey »

Martin_534 píše:no koukám, že na nich jezdíte skoro všichni ... že bych teda p?ehodnotil sv?j postoj k podložkám? :-))
Zkus to.. budeš p?íjemn? p?ekvapenej.. :wink: :D
240 genuine british BHPs covered with British racing green..
Uživatelský avatar
No_name
user
Příspěvky: 924
Registrován: 25.12.2004, 20:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od No_name »

V ?echách jezd?j závody chudší týmy taky s podložkama,ale decentníma tak max 1,5cm na kolo :)
Michelin

Příspěvek od Michelin »

Ja si vzdycky myslel ze podlozky sou na nic a ze se pouzivaji jen kuli vzhledu auta . A akorat opotrebovavaji cepy a napravu obecne . A ted se na podlozkach i zavodi? Vzdycky sem myslel ze si na auto koupim proste kola s mensim ET . To se fakt nedaj ty 4 x 114,3 sehnat?
Uživatelský avatar
Piettro
user
Příspěvky: 499
Registrován: 27.12.2004, 21:52
Bydliště: Teplice nad Bečvou (Bohumín)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Piettro »

Michelin píše:Ja si vzdycky myslel ze podlozky sou na nic a ze se pouzivaji jen kuli vzhledu auta . A akorat opotrebovavaji cepy a napravu obecne . A ted se na podlozkach i zavodi? Vzdycky sem myslel ze si na auto koupim proste kola s mensim ET . To se fakt nedaj ty 4 x 114,3 sehnat?
No sehnat se daji vpoho, ale na kola s nizkym ET narazis jen ojedinele a pokud uz narazis, tak te polozi cena :roll:
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay »

ja si dal podlozky jen na zimni, aby ty kola nebyly tak hnusne v podbehu. Na leto mam Alessia ET35 a s 225 gumou mam licovane kolo s blatnikem. S podlozkama to lezlo presne o tloustku podlozek ven, coz se mi 1) nelibilo 2) nechtel jsem si nicit lak odletavajicim bordelem 3) nechtel jsem provokovat svestky. Uz tak by me mohli buzerovat za jine veci... Na zimnich jsem mel 2x2.5 cm, takze rozsireni o 5 cm a v pohode.
Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire »

Chci si dát na dvoukilo taky podložky , počítám asi 2cm ... na každé kolo , kde si myslíte že bych je měl koupit.. jde mi o kvalitu abych s tím pak někde neměl problém .
Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire »

Chci si dát na dvoukilo taky podložky , počítám asi 2cm ... na každé kolo , kde si myslíte že bych je měl koupit.. jde mi o kvalitu abych s tím pak někde neměl problém .
Uživatelský avatar
Kytt
user
Příspěvky: 1450
Registrován: 24.05.2006, 07:28
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kytt »

Ja mam na zadku už skoro rok 4cm duraloví a zatím v pohodě tak nevim taky jsem se bál ale už ne :D
krasty
user
Příspěvky: 600
Registrován: 18.11.2006, 16:59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od krasty »

koukam jen ja mam spatny zkusenosti s podlozkama hm safra
2,5cm a 3 cm, dlouhy stefty s pevnostni oceli jelikoz jsem bejvalej TOSAK, TOS Varnsdorf nebyl to problem sehnat a udelat. Pri obcasnych zavodech mi praskali stefty ne vsechny ale treba jen dva, obcas jeden. Nevim zda to bylo mat. nebo tim ze byl podvoze brutalne tvrdej stalo se mi ze se mi 3 dilne kolo rozjelo proste se stefty v kole ulamaly. Podlozky ja osobne bych resil jen do 1,5cm + stefty a nebo zelezny a prehodit to na srouby. Dural neni spatnej je lehci a neodnasej to tolik loziska ale kdyz uz duralovy se zmenou roztece tak jedine s ocelovejma vlozkama na zavit. A hlavne kdyz uz jinou roztec tak si poradne zajistit stred ne obyc stredicima krouzkama z umele hmoty ale aspon na podlozce nebo si udelat stredici krouzek z poradnyho matrose ;-)
Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozši?ovací podložky, ano ?i ne?

Příspěvek od Fire »

otevřu trochu starý téma 8) ...


zajímalo by mě zda když použiju 5mm podložky musím dát delší štefty. díky
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozši?ovací podložky, ano ?i ne?

Příspěvek od Peca »

Fire píše:otevřu trochu starý téma 8) ...


zajímalo by mě zda když použiju 5mm podložky musím dát delší štefty. díky
Mám 10mm podložky a v poho, prostě jen zkontroluj jestli to bude chycené aspoň na 4-5 závitů a neměl by být problém
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozši?ovací podložky, ano ?i ne?

Příspěvek od Fire »

no tak snad to bude vpohodě :)
Uživatelský avatar
MIRIS
user
Příspěvky: 1102
Registrován: 09.05.2007, 12:36
Bydliště: BRNO
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozši?ovací podložky, ano ?i ne?

Příspěvek od MIRIS »

presne tak preci z podlozkou to musi byt stejny jak kdyz tam mas niske ET?kolega ma Z31 na predku ma 0.5 cm,a vzadu 1.5cm,ma to tam cca4 roky a furt v poho a jezdi stim jak das.
makam na nem
Uživatelský avatar
jetoboy
user
Příspěvky: 699
Registrován: 18.08.2008, 18:43

Re: Rozši?ovací podložky, ano ?i ne?

Příspěvek od jetoboy »

Mohl by někdo změřit delku šteftu?Nevim jestli tam mám normální nebo delší.Díky moc 8)
200sx S13 r.90 modrá metal

SR20DET.......

, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94

Daily car: Toyota Avensis T25
Odpovědět