Stránka 2 z 2
Napsal: 11.04.2005, 09:43
od pistique
raddy píše:doublejay píše:raddy píše:...stiahnite si s kabla trochu vacsej hrubky izolaciu, natiahnite ju na kabel na pumpe, kable zaletujte a izolaciu pretiahnite cez letovane miesto...
Netreba to delat tak slozite - v prodejne s instalacnim materialem koupit tepelne smrskavaci buzirku, navlict, zaletovat, pretahnout a TEPLEM se tak pritiskne pres spoj, ze pri potrebe rozdelat se musi uriznout. Ja to delam zapalovacem, tak pozor na otevreny ohen u auta s rozebranym vikem nadrze
nebo to dopadne spatne
vzduchom letiaci nadejny 200sx tuner, v jednej ruke walbro, v druhej zapalovac, za nim ohniva gula a v hlave posledna myslienka: ja toho doublejaya zab.....
To je fakt husty ty kokso...
Napsal: 11.04.2005, 09:45
od Martin_534
to je pravda, sta?ej 2 fastony a bužírka
ten origo konektor neni nic jinýho, než 2 fastony v plastovym držáku
Napsal: 11.04.2005, 11:35
od Ondrey
Martin_534 píše:to je pravda, sta?ej 2 fastony a bužírka
ten origo konektor neni nic jinýho, než 2 fastony v plastovym držáku
.. když jsem pumpu ?ešil já, celkem jsem se lekl toho p?ipojení - žádná izolace, nic.. všechno se jen p?kn? koupe v benzínu..
ale i bez jakýkoliv izolace to v sériovým provedení fungovalo naprosto bezpe?n?, tak není d?vod ?ešit n?jaký ?ábelský plány..
Napsal: 11.04.2005, 11:59
od raddy
Ondrey píše:Martin_534 píše:to je pravda, sta?ej 2 fastony a bužírka
ten origo konektor neni nic jinýho, než 2 fastony v plastovym držáku
?ábelský plány..
so zapalovacom
Napsal: 11.04.2005, 12:42
od doublejay
Jojo, ja si to zapajel, pretahnul, zapalovacem smrsknul buzirku, ale ta myslenka na ohnivou kouli, to me teda nenapadlo