Napsal: 09.04.2005, 15:13
kdyby byl problém jedna ECU se mi válí ve sklep?,...
Tlak oleje ok..mam budik :-). Turbo dostalo mozna ranu, kdyz se mi rozletelo olej. ceradlo a zanedlouho vylagroval motor....doublejay píše:Pokud se tlaky nezvedly, tak mas celkem vyhrano - tesneni pod hlavou nebo ventily, takze vymenou hlavy (+ tesneni) bys mel byt v pohode. Jinak mas tlaky mnohem lepsi nez ja, jenze u me jsou to krouzky/pisty/valce, tlak se mi s olejem zvedne... A v sekci "prodam" nabizi turbo Michal za 6000... Mne se spis nezda to pridirani vacek + vybehane turbo, meril ji tlak oleje???
me taky moc ne, ale ten motor jsem mel uz 3x venku a 2x rozebranej do sroubku, 2x sundanou palici, jednou prevodovku a spoustu blbin okolo.. a uz me to nejak nebavi..a musim rict ze souhlasim se Sprinterem, ktery kdysi rikal ze to co zanedbas, to zaplatis a u 200sx dvojnasob.. proto nadtim premyslim...Martin_534 píše:no m? se nezdaj tlaky 9,5 - 10 nijak moc tragický :-)
?ehy píše:me taky moc ne, ale ten motor jsem mel uz 3x venku a 2x rozebranej do sroubku, 2x sundanou palici, jednou prevodovku a spoustu blbin okolo.. a uz me to nejak nebavi..a musim rict ze souhlasim se Sprinterem, ktery kdysi rikal ze to co zanedbas, to zaplatis a u 200sx dvojnasob.. proto nadtim premyslim...Martin_534 píše:no m? se nezdaj tlaky 9,5 - 10 nijak moc tragický :-)
Potreboval bych radu, kam dat to turbo na repasi, nejlip Praha
v?era jsme byli s belmondem u katanyho a m??ili jsme moje a jeho tlaky..u obou aut jsme nam??ili p?esn? tyhle hodnoty...Martin_534 píše:no m? se nezdaj tlaky 9,5 - 10 nijak moc tragický :-)
a utíkalo ti hodn? oleje atd. Tak co si myslíš o t?ch hodnotách tlak? co jsme nam??ili...9.5-10 (v manuale je minimum 10 a normal 12...ale má tu n?kdo 12? )raddy píše:ono nie je ani tak problem ze by to neslo dobre, ale skor ze unika olej, su namahane a nerovnomerne opotrebovane steny valcov a vznikaju vibracie atd. ktore maju vplyv na ojnice,loziska...Ja som spravil 274k s tlakmi pod 8bar....
co na to povedat....nie je to vobec tragicke, ak je v poriadku tlak oleja a nejde ti olej cez vetranie vaciek, asi by som to nechal tak a skusil zmerat znova o rok, ak sa to nezhorsi, nechat tak, ak sa to zhorsi, rozhodit motor a opravit to...toz moj nazor.swed píše:a utíkalo ti hodn? oleje atd. Tak co si myslíš o t?ch hodnotách tlak? co jsme nam??ili...9.5-10 (v manuale je minimum 10 a normal 12...ale má tu n?kdo 12? )raddy píše:ono nie je ani tak problem ze by to neslo dobre, ale skor ze unika olej, su namahane a nerovnomerne opotrebovane steny valcov a vznikaju vibracie atd. ktore maju vplyv na ojnice,loziska...Ja som spravil 274k s tlakmi pod 8bar....
no to se uvidí p?i vým?n? turba budu testovat jestli to p?i vyto?ení ?udí zase...raddy píše:co na to povedat....nie je to vobec tragicke, ak je v poriadku tlak oleja a nejde ti olej cez vetranie vaciek, asi by som to nechal tak a skusil zmerat znova o rok, ak sa to nezhorsi, nechat tak, ak sa to zhorsi, rozhodit motor a opravit to...toz moj nazor.
blázen píše:Tedka budu hodn? vzpomínat jaký je mezi nima rozdíl,jelikoš se mi ob? doma válejí..každá ECU má myslím ozna?ení nevím jestli to píšu dob?e..n?co ve smyslu D007,to bylo pro model s Lambdou a na te ECU pro model bez Lambdy bylo D009.. nevím jestli to D je správné písmenko ale to 007 a 009 by m?lo být správn?,..jen doufám,že nepíšu nesmysly....ale n?jak tak se mi to vybavuje...
No to sa musim pozriet aku mam doma riadiacu jednotku. Lebo je v aute nemam lambda sondu. Ale AFM mam 4 kontaktovy bez regulacneho srobu.raddy píše:no kazdopadne model bez lambdy a s lambdou sa lisia predovsetkym typom AFM.
tie ciapocky na vstrekoch by maly byt, aj ked neviem presne aku funkciu maju....
ten tvoj problem sa v anglictine opisuje ako flat spot a najcastejsie ho sposobuje slaba pumpa alebo predzapal, ale viac menej vzdy len pri plnom plyne, takze neviem....
no to s tou lambdou je dost divne,ze ecu nehlasi chybu ak je odpojena,mas moznost skusit pouzit origos 200sx lambdu?