Napsal: 19.04.2005, 13:39
ok já ti rozumím.ale v mém p?ípad? m? to na volnob?h nedýmí. o to mi jde.a oleje ubývá pa? je v sání v bovu a p?i vyto?ení ve výfuku- po?ád na to koukám.....pozoruju to od za?átku co jsem tma to turbo nové dal...
na volnobeh to zvykne dymit ak je malo restriktivny vyfuk (bez katalizatora, tlmicov...), takisto su v turbe olejove tesnenia na vyfukovej a kompresorovej casti, ak sa nemylim, pokial mas v sani olej, tak turbo pusta olej do sania, nie do vyfuku, su rozne moznosti uniku oleja cez turbo. Asi budes mat aj volu na kompresore tipujem. Kazdopadne ak je olej na vystupe z turba, je to olej z turba, tu klapka moc nepomoze, tiez to treba dat urobit, pretoze olej v zmesi nie je dobra vec, zasiera to sviecky a cely motor....swed píše:no jo ale m? to na volnob?h nedýmí. o to mi jde.a oleje ubývá - po?ád na to koukám.....pozoruju to od za?átku co jsem tma to turbo nové dal...
Myslím to tak že je to hrozn? komplikovaný jak jsem to prohlížel,je to propojený se sáním,pak se tam n?kolik hadic spojuje a vede k tomu snad i n?jaká elektrika.Prost? když ten p?ívod do sání zaslepím+jestli je ješt? n?kam a od ventilovejch vík ud?lám jen hadice n?kam dol?,pop?. do n?jaký ba?ky,stane se n?co?Na odv?trání to bude funk?ní ne?Nebo to má ješt? n?jakou funkciMartin_534 píše:jak to myslíš?milonovo píše:Na to odv?trání va?ek jsem se cht?l taky zeptat,to je hrozná soustava co tam je.Je možný to všechno vyrušit a dát jen hadice na odv?trání do n?jaký ba?ky a ty díry na sání atd. pak zaslepit?
nestane sa nic zle a nijaku inu funkciu to nema.milonovo píše:Myslím to tak že je to hrozn? komplikovaný jak jsem to prohlížel,je to propojený se sáním,pak se tam n?kolik hadic spojuje a vede k tomu snad i n?jaká elektrika.Prost? když ten p?ívod do sání zaslepím+jestli je ješt? n?kam a od ventilovejch vík ud?lám jen hadice n?kam dol?,pop?. do n?jaký ba?ky,stane se n?co?Na odv?trání to bude funk?ní ne?Nebo to má ješt? n?jakou funkciMartin_534 píše:jak to myslíš?milonovo píše:Na to odv?trání va?ek jsem se cht?l taky zeptat,to je hrozná soustava co tam je.Je možný to všechno vyrušit a dát jen hadice na odv?trání do n?jaký ba?ky a ty díry na sání atd. pak zaslepit??lov?k se stále u?í.
presne preto sa tam dava jednosmerna klapka, aby plyny mohly unikat von. Kdo ale chce moze to pouzit aj bez nej a hadicu dat do nejakej nadoby, aby olej nesiel do sania, obidve varianty su dobre.935Baby píše:Rekl bych ze cerstvy vzduch v motoru (v klikove skrini) je dobra vec. Zabranuje to kontaminaci oleje vyparami z benzinu. To je jeden z dvou duvodu proc tam to odvetravani je, druhy duvod je ten aby vam nevybouchly vika ventilu.
Pokud zablokujete tu hadici co jde z vyfukoveho vika za filtr tak v boost rezimu se nebude odvetravat skrin, respektive odsavat vypary z ni. V off boost rezimu saje vypary ventil v sacim bloku ktery je jednosmerny a v boost rezimu se tudiz zavira.
Tak jsem aspon pochopil funkci PCV systemu ja.