Stránka 2 z 2
					
				
				Napsal: 23.05.2005, 18:10
				od Gerox
				taky to vidim na wastegate...teda pokud beru v potaz to ze se ti nezmenil tlak ani pri "machinaci" s hadickou k wastegate-u...
			 
			
					
				
				Napsal: 23.05.2005, 22:33
				od Andeer
				rozhodn? trochu p?edepnout dozu. problem muže byt i u te p?epoušt?ci ?epi?ky na wastegate. musi byt volná a t?snit st?nu.
toto byl problem u jednoho TDI?ka kdy byla minimalni mezirka (cca 0,2-0,3mm) tam se to projevilo nizkym tlakem odspoda p?i plnem plynu a hazelo to do nouzoveho režimu.
pokud maš mezeru vyžší tak ti to nemusi natla?it ani p?i vyžších otá?kách.
druha možnost: skontroluj pomoci zrcatka jak daleko je lopatka vzdalena od st?ny turba (saci ?ast) ja jsem koupil repas od nejmenovaneho michala a ten tam mel mezeru snad 3 mm. turbo bylo po?ad v plne zat?ži a tla?ilo max 0,4 protože vzduch kolem lopatek cirkulval
			 
			
					
				
				Napsal: 24.05.2005, 05:16
				od Matysek
				Tak já vám všem d?kuji a n?jakým zp?sobem zkusím vyndat turbo a westage a podívat se na to a s n?jkakým odborníkem a zhodnotit jak to vypadá
			 
			
					
				Re: Když turbo netla?í
				Napsal: 28.05.2011, 17:47
				od jan20nov
				nebudu zakladat novy tema, jen bych si chtel ujasnit natlakovani vzduchoveho systemu, dejme tomu natlakuju 1 bar, pokud je vsechno v poradku mela by rucicka na budiku nehnute stat nebo bude vzdycky pomalu klesat i kdyz neni netesnost
			 
			
					
				Re: Když turbo netla?í
				Napsal: 29.05.2011, 16:50
				od blázen
				když natlakuješ vzduchový systém tak by měl tlak držet,ten sací trakt musí být těsný..