tak sem vyndal to turbo a co se nestalo, prasklá hřídelka, takže ložiska budou taky KO. (naválí se někomu přebytečná hřídelka na turbo Garrett TB0356 ?)
mam jestě jednu T3 tak to zkusim jestě dát dohromady i když to vypadá že bude zase fouklí těsnění, to už fakt nechápu? možná je křivej spodek, jestli je to možný?
Hlava byla po repasi + srovnaná, nový těsnění od Kaliny, nový šrouby TP 12,9 utažený na 154 N.m - fakt už nechápu
Když sem to dal dohromady všechny válce měli 10,5 baru, paráda.
Jestě k tomu turbu skoro se nevyplatí srát se ze starýma turbama a repasovat je, ve finále to vyjde stejně jako nový (a pořád máte starej sráč) i když někdo může mít štěstí a bude v pohodě. Když od něj chcete max. musí být ve 100% stavu. takže časem koupím nové GT28RS nebo spíš GT2871 problém bude kde sehnat čip? do prog.jednotky už nejdu, tolik sem do toho zahučet nechtel.