Napsal: 01.08.2005, 09:25
				
				.. je to zajímavej nápad, ale vsadil bych se, že to bude mít tragický následky na vyvážení auta.. z předchozího nastavení 48/52 to bude 20/80..   
   
 
.. a to neni dobrý..
			 
   
 .. a to neni dobrý..
 
   
  tak to je vopravdu nářez
  tak to je vopravdu nářez   
.. zase na druhou stranu ta nejtěžší část už je hotová.. teď zbejvá jen udělat z toho pěkný a do detailu dotažený auto..Martin_534 píše:no možná by to mohlo bejt zajímavý auto na driftování, ale rozhodně bych to nekoupil :-)
je to šílenej bastl
 
   .. neumím si představit, že by byl V8 z 613ky schválenej motor pro S13ku a že by to auto dostalo ofiko techničák..
 .. neumím si představit, že by byl V8 z 613ky schválenej motor pro S13ku a že by to auto dostalo ofiko techničák..  
 /Např ze Supry/.... nezdá se mi to jako super motor
 /Např ze Supry/.... nezdá se mi to jako super motor   Spousta práce a že by to bylo lepší než výchozí stav se mi nechce věřit
 Spousta práce a že by to bylo lepší než výchozí stav se mi nechce věřit   , ale to by pak zase nebylo za 50
, ale to by pak zase nebylo za 50  
.. no neblázni! tatrováckej V8 je fantastickej motor a s autem, který váží o polovinu míň než 613ka to musí jet jako kráva.. aneb jak říká Marauder: koně prodávají auta, krouťák vyhrává závody..Conrad píše:To jo, ale vzhledem k tý práci bych tam osobně bouchnul něco lepšího/Např ze Supry/.... nezdá se mi to jako super motor
Spousta práce a že by to bylo lepší než výchozí stav se mi nechce věřit
, ale to by pak zase nebylo za 50

.. to je sice pravda, ale každej karburátor jde krásně upravit..Martin_534 píše:jo jenže parametry tatrovácký V8 jsou 121kw/270nM což je více než málo, ale zase ten zátah v nízkech otáčkách ... :-)

 Jinak souhlas že jde upravit udajně s ním jezdí autokros a maji tam výkony kolem 350 - 400k, ale to bude asi překopanej dost brutálně
 Jinak souhlas že jde upravit udajně s ním jezdí autokros a maji tam výkony kolem 350 - 400k, ale to bude asi překopanej dost brutálně  
+Martin_534 píše:jo jenže parametry tatrovácký V8 jsou 121kw/270nM což je více než málo, ale zase ten zátah v nízkech otáčkách ... :-)
jo překopat se ten motor dá dost slušně....Conrad píše:No stačí všimnout těch závodních vaček ... pročpak by je tam asi dával ...kdyby to jelo jako krávaJinak souhlas že jde upravit udajně s ním jezdí autokros a maji tam výkony kolem 350 - 400k, ale to bude asi překopanej dost brutálně
 ) třeba se použil v českém Tatra MTX sporťáku:
) třeba se použil v českém Tatra MTX sporťáku: 
 
Tak to je huste, to by jsem si chtel pujcit a jet s tim u nas na technickou, delat jako ze je to mojeMartin_534 píše:no tak to je brutální - motor v zadu :-)
 Rad bych videl jak by se tvaril ten technik co me minule prudil u technicke tim, ze se snazil asi 5 minut najit kde je na motoru napsany typ - CA18DET...........stejne to nenasel a se slovy:
 Rad bych videl jak by se tvaril ten technik co me minule prudil u technicke tim, ze se snazil asi 5 minut najit kde je na motoru napsany typ - CA18DET...........stejne to nenasel a se slovy: 
   
  
 
  
 Ale na sprint...
 Ale na sprint... ) krome smeru primeho
) krome smeru primeho  )
)